بازدید 259
0

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه و معرفی مراحل ساخت و تولید

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه Spider-Man: Far From Home یک فیلم قهرمانی امریکایی است که بر اساس شحصیت های کتاب های مصور مارول ساخته شده است. این فیلم پر طرفدار با همکاری کمپانی های  Columbia Pictures، Marvel Studios و Sony Pictures تولید شد. فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه در ادامه ی فیلم  Spider-Man: Homecoming و به کارگردانی  Jon Watts و نویسندگی  Chris McKenna و Erik Sommers ساخته شد. داستان این فیلم در حین سفر پیتر پارکر به اروپا اتفاق می افتد. این فیلم که از سوی منتقدین جالب و رضایت بخش خوانده شده است در تاریخ دوم جولای سال 2019 در امریکا اکران  می شود.

بازیگران فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه

Tom Holland در نقش پیتر پارکر یا مرد عنکبوتی

Samuel L. Jackson در نقش تالوس

Zendaya در نقش ام جی یا میشل همکلاسی و عشق پیتر پارکر

Cobie Smulders در نقش سورن

Jon Favreau در نقش هرولد هوگان رئیس بخش امنیت

  1. B. Smoove در نقش اقای دل معلم پیتر پارکر

Jacob Batalon در نقش ند لیدز بهترین دوست پیتر پارکر

Martin Starr در نقش اقای هرینگتون

Marisa Tomei در نقش می پارکر عمه ی پیتر پارکر

Jake Gyllenhaal در نقش میستیریو

روایت داستانی فیلم

داستان فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه پس از مرگ تونی استارک اتفاق می افتد. در شهر نیویورک و در مدرسه ی دانش و تکنولوژِی سال جدید تحصیلی با برنامه ی دو هفته ای سفر به اروپا آغاز می شود. پیتر پارکر که هنوز از مرگ تونی استارک ناراحت است تصمیم می گیرد که علاقه اش را به ام جی، دختر هم کلاسی اش ابراز کند. پیتر پارکر به یک مراسم خیریه برای بیخانمان ها می رود که توسط عمه اش، می پارکر تدارک دیده شده است. در طی مراسم تماسی از طرف فری را رد می کند. او تصمیم دارد بدون لباس مرد عنکبوتی اش به سفر اروپا برود و فقط از سفرش لذت ببرد. در حین سفر در شهر ونیز ایتالیا، پیتر و دوستانش مورد حمله ی عنصر اب قرار می گیرند. پیتر پارکر سعی می کند با آن مبارزه کند اما شکست می خورد. کوانتین بک از راه می رسد و موجود را نابود می کند. فری سفر پیتر پارکر را خراب می کند و عینک استارک را به او می دهد که برای جانشین استارک در نظر گرفته شده است. این عینک دارای هوش مصنوعی است و همچنین دارای دسترسی به دیتا بیس تمامی صنعت استارک است و با یک دستور می تواند از سلاح ها استفاده کند. بک ادعا می کند که موجودات عناصری خانواده اش را به قتل رسانده اند و او از یک دنیای دیگر به اینجا امده است. پیتر پارکر درخواست های فری برای کمک را رد می کند و به کلاسش باز می گردد. اما فری مخفیانه برنامه های سفر مدرسه را به سوی پراگ هدایت می کند. محلی که قرار است مورد حمله ی عنصر اتش قرار بگیرد. عنصر اتش در یک کارناوال ظاهر می شود و پیتر به کمک بک آن را نابود می کنند. فری و هیل، پیتر پارکر و بک را به برلین دعوت می کنند تا درباره ی تشکیل یک گروه قهرمانی جدید صحبت کنند. پیتر که احساس می کند بک برای جانشینی استارک فرد مناسبی است عینک استارک را به او می دهد.ام جی با نتیجه گیری هایش متوجه می شود که پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است. آن ها تکه ی باقی مانده ای از یک پروژکتور را در صحنه ی مبارزه کشف می کنند که تصویری از عنصر هوا را نمایش می دهد. آن دو متوجه می شوند که بک یک کلاه بردار است و تمام این مدت به آنها دروغ گفته است. بک یک متخصص هولوگرافی و ایجاد توهم در تشکیلات استارک بوده است که به علت بی ثباتی شخصیتی از تشکیلات استارک اخراج شده است. پارکر به برلین سفر می کند تا با فری ملاقات کند اما متوجه می شود که او هم یک توهم ایجاد شده توسط بک است. پارکر مجبور می شود با تعدادی از این توهمات مبارزه کند و در اخر با قطار تصادف می کند و…

مراحل ساخت و تولید فیلم

برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه ، در ژوئن سال 2016 Tom Rothman از کمپانی Sony Pictures اعلام کرد که این کمپانی با همکاری Marvel Studios قصد ساخت قسمت بعدی سری فیلم های اسپایدرمن را دارد که اخرین قسمت منتشر شده آن Spider-Man: Homecoming بود که در سال 2017 اکران شد. در ماه بعد رئیس کمپانی Marvel Studios اقای Kevin Feige اعلام کرد که اگر فیلم ها ی بعدی ساخته شوند این کمپانی همیشه قصد داشته ایده ای مشابه با سری فیلم های هری پاتر را پیاده سازی کند. به این صورت که هر قسمت از فیلم داستان یک سال از مدرسه را نمایش دهد. کمپانی سونی اصرار دارد که فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه در سال 2019 اکران شود به علت اینکه کاراکتر اسپایدر من در انتها ی فیلم Avengers: Infinity War که در سال 2018 منتشر شد کشته شد و دیگر قرار نبود در قسمت بعدی این فیلم به نام Avengers: Endgame زنده شود.

به نقل از Pascal فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه دقایقی پس ار نتیجه گیری اخر فیلم Avengers: Endgame اتفاق می افتد. و این فیلم فرصتی را برای تماشاگر ارائه می کند که بتواند به تمامی سوالات پاسخ داده نشده در فیلم Avengers: Endgame دست یابد. Watts همچنین اضافه کرد که ما به دنبال ساخت فیلمی بودیم که به دنیای اونجرز مرتبط باشد و همچنین یک فیلم جذاب مرد عنکبوتی باشد.

باکس افیس

فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه طیق پیش بینی ها قرار است به باکس افیس جهانی 350 میلیون دلاری در هفته اول اکران خود دست یابد.

طبق اخرین اطلاعات قسمت سومی برای این سری فیلم مرد عنکبوتی ساخته خواهد شد که نمایش دهنده ی اتفاقات سال سوم دبیرستان پیتر پارکر باشد.

برای مشاهده و خرید لباس اسپایدر من از فروشگاه اینترنتی پیویو اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید اسباب بازی مرد عنکبوتی از فروشگاه اینترنتی پیویو اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *