خرید فالوئر اینستاگرام
بازدید 169
0

خرید فالوور اینستاگرام : آری یا نه ؟

ممکن است بدانید در رشد اینستاگرام، محتوا چقدر تاثیر گذار است، اما باز هم پیش خود تصور کنید چه قدر خوب می شد که اگر مثلا فالوور در حد 10 هزار اکانت داشتید. اگر سعی دارید که تبدیل به یک چهره مشهور در شبکه های اجتماعی شوید یا درصدد این هستید که به راحتی و سادگی؛ برند خود را در اینستاگرام به دیگران بشناسانید، شاید به نظرتان برسد که کاش پول بدهید و ده هزار دنبال کننده اول را بخرید.خدمات زیادی این روزها در دسترس است که مثلا برای شما هزار فالوور با قیمت ناچیز فراهم کنند. اما به این توجه کنید که اگر قرار باشد همه چیز همین قدر ارزان و ساده و آسان باشد پس همه می توانند این کار را انجام دهند. خب مشکل کجاست؟ آیا خریدن فالوور اینستاگرام برای کسب وکار شما قانونی و درست است؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ در اینجا ما چندین سوال را در مورد خرید فالوور اینستاگرام مطرح می کنیم که می تواند به شما دیدگاه بهتری راجع به این مساله می دهد. ما به شما جوانب منفی و مثبت را توضیح می دهیم و این شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید آیا این حرکت برای برند شما مناسب است یا نه.

سوال اول:

آیا من می توانم فالوور بخرم؟

بله شما می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. خدمات ارزان زیادی هستند که فقط با 10 دلار برای شما 1000 فالوور جور می کنند. اما شما فقط یک سری عدد خریدید. بسیاری از این فالوورها ربات یا اکانت غیر فعال هستند که به این معنی است که شما هیچ تعاملی در پست ها دریافت نخواهید کرد.وقتی شما دست به خرید فالوور اینستاگرام می زنید، تنها برای به دست آوردن یک عدد پول پرداخت می کنید و درگیر کردن کاربر یا اینگیجمنت تضمین نشده است یا اصلا احتمال آن وجود ندارد.علاوه بر خرید فالوور به صورت مستقیم، شما می توانید برای خدماتی که به صورت استراتژیک به دنبال این هستند که فالوورهای منطبق بر اولویت های شما را فالو کنند پول پرداخت کنید. این خدمات، اکانت هایی که با اولویت های شما انطباق دارند از جمله مکان، هشتگ، نوع اکانت و جنسیت را فالو می کنند تا آنها به شما بک دهند و شما را فالو کنند.با این گزینه احتمال این که فالوورهای شما واقعی باشد بیشتر می شود، اما اینگیجمنت باز هم به نظر می رسد ایجاد نشود. از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد این افراد به شما بک دهند و شما را فالو کنند، سرمایه گذاری پر ریسک و مخاطره آمیزی است. بسیاری از اکانت ها شما را فالو نمی کنند و حتی اگر این کار را بکنند تبدیل به فالوور وفادار یا فعال نمی شوند. اگر اولویت شما این است که به سادگی صاحب کلی فالوور شوید، این خدمات قطعا می توانند به شما کمک کنند. هنگامی که فالوورهای ارگانیک شما ریزش پیدا می کنند این نوع خدمات می تواند جای آنها را پر کند.اما ریسک ها را در نظر بگیرید. این فالوورها احتمالا هرگز پست شما را لایک نمی کنند یا برایتان کامنت نمی گذارند. و اگر حتی شما کلی فالوور فیک بگیرید شما فقط اعتبار خود را که با مخاطب واقعی به دست آورده اید از بین برده اید.به این روش فکر کنید: اگر اکانتی ببینید که بیشتر مخاطبان و فالوورهای آن ربات یا اکانت های غیر فعال باشد چه احساسی به شما دست می دهد. آیا به آن برند اعتماد می کنید؟ احتمالا به این فکر نمی کنید که این برند نتوانسته است با محتوا، مخاطبان واقعی جذب کند؟

 

چرا نه به خرید فالوور اینستاگرام؟

دلیل اصلی این که خرید فالوور اینستاگرام می تواند یک سرمایه گذاری هدر رفته باشد این است که اکانت هایی که شما را دنبال می کنند واقعی نیستند.فالوورهای فیک، ارزش طولانی مدت به محتوای شما نمی دهند. فایده ده هزار فالووری که با شما اینگیجمنت نداشته باشند چیست؟ درحالی که اینگیجمنت، کلید الگوریتم نمایش پست های شما به کاربران است. بدون لایک و کامنت، پست شما به افرادی که در فید شما هستند نمایش داده نمی شود و همین طور پست شما وارد اکسپلور نمی شود تا افراد بیشتری آن را ببینند.بدون فالوور واقعی، که با محتوای شما درگیر شود و اینگیجمنت داشته باشد، پست های شما اساسا از همه غیر از مخاطب های فیک شما مخفی می ماند. فالوورهای فیک شما پست های شما را به اشتراک نمی گذارند. آنها در زندگی واقعی در تعامل با خانواده یا دوستان در مورد شما و برند شما صحبت نمی کنند زیرا آنها واقعی نیستند.

از طرفی خرید فالوور اینستاگرام می تواند روی سنجش عملکرد شما انحراف ایجاد کند.

 

دراین صورت شما نمی توانید تشخیص دهید که عملکرد محتوا و پست های شما واقعا چگونه است. همچنین شما هرگز نمی توانید فالوورهای خود را که خریداری کرده اید به مشتری تبدیل کنید. این آیا نکته مهمی نیست؟در نهایت این که اگر شما دست به خرید فالوور اینستاگرام بزنید، مخاطبان و فالوورهای واقعی نمی توانید به دست بیاورید. شما یک عدد خالی به دست می آورید. و از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام بر اساس اینگیجمنت مخاطبان با محتوا شکل گرفته است خرید فالوور اینستاگرام نمی تواند یک راه حل طولانی مدت برای رشد برند شما باشد و در واقع اصلا راه حل نیست.زمان، انرژی و پول خود را صرف خرید فالوور اینستاگرام نکنید، و به جای آن بر ایجاد روابط واقعی با مخاطب واقعی تمرکز کنید. اگر محتوای شما جذاب و معتبر باشد ، فالوورهای وفادار شما با بازاریابی دهان به دهان به ارتقای نام تجاری و برند شما کمک خواهند کرد.

 

اینستاگرام فالوورهای فیک را شناسایی و حذف می کند.

اخیرا اینستاگرام شرایط استفاده خود را برای شناسایی و حذف فالوورهای فیک به روز کرده است. اینستاگرام هر لایک، فالو یا کامنت از اپلیکیشن های جانبی که برای رشد مصنوعی مخاطب طراحی شده اند حذف می کند. با خرید فالوور اینستاگرام، شما دستورالعمل های اینستاگرام را نقض می کنید و ممکن است باعث نشان دادن واکنش هایی از اینستاگرام نسبت به اکانت خود شوید.اینستاگرام به دنبال حفظ تعامل واقعی، حمایت از اکانت ها و تجارت واقعی است. خرید فالوور اینستاگرام یا هر فعالیتی که این هدف را مختل کند پیامدهایی در پی خواهد داشت. پس بهتر است از فکر خرید فالوور اینستاگرام درآمده و به فکر فعالیت واقعی در اینستاگرام باشید و به صورت ارگانیک رشد کنید.

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

فاطمه پناهی

فاطمه تقی پناهی هستم. کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. علاقه مند به حوزه های فن آوری، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی هستم. دوست دارم در جریان آخرین رویدادها و اخبار این حوزه ها قرار بگیرم و مقالات این حوزه را بخوانم و با شما به اشتراک بگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *