بررسی گوشی Huawei P30 Pro
بازدید 134
0

بررسی گوشی Huawei P30 Pro و آشنایی با سیستم نرم افزاری آن

به بررسی گوشی Huawei P30 Pro  و راهنمای جامع در مورد همه جنبه های گوشی جدید داغ سازنده چینی ، اعم از مشخصات Huawei P30 Pro و قیمت آن خوش آمدید ، از طریق بررسی جزئیات دقیق سخت افزار و ویژگی های گوشی ما جامع ترین اطلاعات درباره ی این گوشی را در اختیار شما قرار می دهیم.به عبارت ساده ، این گوشی آخرین پرچمدار هوآوی محسوب می شود و واقعا باید مورد توجه قرار گیرد. P30 Pro همچنین دارای محفظه های حافظه و ذخیره سازی با درجه کوچکتر، باتری که به صورت قابل توجهی بزرگتر است  و سیستم دوربینی که مجددا طراحی شده است. و این سیستم دوربین جدید است که در واقع به P30 Pro کمک می کند تا از در بین گوشی ها ی دیگر بدرخشد. هوآوی با توجه به بزرگنمایی نوری 3 برابر بدون ضرر که سال گذشته در گوشی P20 Pro معرفی شد ، سال گذشته با P30 Pro پیشی گرفت. اگر به دنبال یک تجربه واقعاً منحصر به فرد در دوربین گوشی های هوشمند هستید . یا امیدوار هستید که یک کارآگاه آماتور برای یک آژانس را شوید و به یک بزرگنمایی و قدرت زوم جدی و قدرتمند در جیب خود نیاز دارید . این ممکن است گوشی بعدی انتخابی شما باشد. با این حال ، از آنجایی که این بررسی کاملی ازHuawei P30 Pro می باشد امیدوارم روشن شود که این گوشی چیزی فراتر از یک نیروگاه عکاسی است و این پتانسیل را دارد که تلفن مناسبی برای انواع مختلف کاربران باشد.

ویژگی های اصلی

ابعاد: 158 x 73.4 x 8.4 میلی متر

وزن: 192 گرم (بررسی گوشی Huawei P30 Pro)

صفحه نمایش: 6.47 اینچ ، 19.5: 9 ، 398 ppi (1،080 x 2،340)

CPU: Kirin 98

رم: 6 گیگابایت / 8 گیگابایت

ذخیره سازی: 128 GB / 256GB / 512 گیگابایت

باتری: 4200 میلی آمپر ساعت

دوربین ها: 40MP + 20MP + 8MP عقب + جلو ToF / 32MP

سیستم عامل: Android 9.0 Pie ، EMUI 9.1

 

قیمت جهانی

بررسی گوشی Huawei P30 Pro ، هم اکنون از انواع خرده فروشان آنلاین و خیابانی از جمله: انبار Carphone ، EE ، Vodafone ، Mobiles.co.uk ، Virgin Mobile و البته مستقیماً از سایت هوآوی در دسترس است. قیمت Huawei P30 Pro در حال حاضر با قیمت 899 پوند به علاوه سیم کارت رایگان برای نسخه 128 گیگابایتی و 1.099 پوند برای نسخه 512 گیگابایتی قیمت دارد. قیمت های Huawei P30 Pro در حال حاضر به قیمت 744.99 پوند برای یک دستگاه آک می باشد.

دوربین

هوآوی با P30 Pro ایده هایی را که سال گذشته با P20 Pro معرفی کرده بود در نظر گرفته و آنها را اجرا کرده است. بزرگنمایی نوری 3 برابر بدون افت قابل ملاحظه ای که از P20 Pro بهتر شده است یک بررسی پنج ستاره از سال گذشته به ما نشان می دهد که بزرگنمایی نوری 5 برابر افزایش یافته است. نه تنها این ، بلکه یک ویژگی بزرگنمایی ترکیبی با قدرت 10 برابر نیز وجود دارد که از AI استفاده می کند تا از چیپست Kirin 980 داخلی استفاده کند و عکس های شما را واضح تر کند و هرگونه تاری به علت حرکات دست را از بین ببرد. این ویژگی ها جدی و قابل توجه است البته از آنجایی که هواوی میزان زوم را در آخرین سری های P افزایش داده است ، می توانید از این بابت بخرید که این یک آپدیت غیرقابل تصور یا تکرارنشدنی برای فرمول سال گذشته است.

 

دیزاین گوشی

در جلوی P30 ، هواوی در قسمت بالای صفحه نمایش شکاف کوچک را کاهش داده است . بسیار شبیه کاری که OnePlus در هنگام انتقال از OnePlus 6 به 6T در سال گذشته انجام داد. این امر باعث شده تا هوآوی بتواند اندازه صفحه نمایش را از پنل 6.1 اینچی که در P20 Pro دیده می شود به رزولوشن 6،47 اینچی FHD + با رزولوشن OLED با نسبت تصویر 19.5: 9 افزایش دهد. صفحه نمایش بسیار خوب است . رنگی و پر جنب و جوش است. وضوح FHD + به معنای این است که این مدل با صفحه نمایش های واضح در بازار در حال حاضر بسیار فاصله دارد ، اما در مسافت های مشاهده معمولی ، یعنی در دست شما  کاملاً خوب است. این مدل  به اندازه صفحه های AMOLED در برند سامسونگ Galaxy S10 که واقعاً در حال فک اندازی هستند  خوب نیست اما  نمایشگر Huawei P30 Pro نسبت به سایر موارد موجود در گوگل پیکسل 3 بسیار زیبا است ، ظاهر این مدل ها هنوز هم نسبت به Huawei P30 Pro سرد و غیر دوستانه است. هوآوی با وجود اندازه کوچکتر شکاف ، توانسته است یک دوربین جلوی چشمگیر 32 مگاپیکسلی را دارا باشد. دوربین سلفی جدید از فناوری Super HDR خود پشتیبانی می کند ، که به حفظ جزئیات بیشتر در سایه ها و نکات برجسته کمک می کند .حتی اگر منبع نوری خشن و مستقیم در پشت شما باشد.

 

سیستم نرم افزاری (بررسی گوشی Huawei P30 Pro)

همانطور که انتظار دارید آخرین گوشی پرچمدار هواوی جدیدترین سیستم عامل خود را اجرا می کند. این نرم افزار با نام EMUI 9.1 بر اساس Android 9.0 Pie ساخته شده است. این دستگاه از نظر سخت افزاری بسیار خوب اجرا می شود و کلیه ویژگی های معمول مورد نظر شما را که در سال 2019 از یک گوشی هوشمند پرچم دار انتظار می رود بر آورده می کند. از جمله امکان کپی کردن چیزی در تلفن شما و چسباندن آن بلافاصله با استفاده از میانبر صفحه کلید استاندارد “Ctrl + V” در هوآوی شما با استفاده از صفحه کلید لپ تاپ MateBook ، که بسیار زیبا است.با این حال ، EMUI هنوز هم یک سیستم عامل جذاب با استفاده از تخیل نیست. طراحی کارتونی آن قدیمی به نظر می رسد. هنگامی که با تجربه اندرویدی ارائه شده در گوگل پیکسل ، OnePlus یا نرم افزار OneUI جدید که در جدیدترین نسل گوشی های گلکسی سامسونگ از آن استفاده می شود مقایسه  شود ، EMUI به طرز حیرت انگیزی عقب افتاده به نظر می رسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *