بازدید 355
۲

ساخت فیلم ابرقهرمانانه براساس شخصیت Hourman

برادران وارنر و دی سی در حال توسعه فیلم ابرقهرمانی ‘Hourman’ هستند.


این اولین بار است که این قهرمان که در سال 1940 معرفی شد ، در یک فیلم DC ظاهر می شود. در پی اکران فیلم لیگ عدالت Zack Snyder در این هفته ، Deadline گزارش داد که کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم ابر قهرمانی Hourman هستند و سخت کار می کنند.
نویسندگی Hourman توسط گاوین جیمز و نیل ویدنر انجام می شود که هر دو در دنباله های Now You See Me 3 و San Andreas 2 بودند. WB این فیلم را با Chernin Entertainment تولید می کند و این اولین بار است که کمپانی سازنده به دنبال یک پروژه DC است. هنوز مشخص نیست که آیا هورمن به DC Extended Universe می پیوندد یا فقط پروژه انفرادی خودش است ، مانند جوکر .
در کمیک ها ، رکس تایلر (معروف به هورمن) در سال 1940 ، قبل از اینکه عضو انجمن عدالت آمریکا شود ، اولین بار در کمیک ماجراجویی شماره 48 ظاهر شد. او که یک شیمی دان با تخصص در ویتامین ها و مکمل های هورمونی بود ، داروی میراکلو را ایجاد کرد که به او قدرت فوق العاده انسانی مانند سرعت ،قدرت و شکست ناپذیری می دهد ولی فقط برای یک ساعت. این قدرت عجیب و غریب و خاص یک ویژگی دارد اون هم اعتیاد آور بودنش است، و پس از یک بار استفاده، به این قدرت معتاد می شود.
ساخت فیلم ابرقهرمانانه براساس شخصیت Hourman ساخت فیلم ابرقهرمانانه براساس شخصیت Hourman ساخت فیلم ابرقهرمانانه براساس شخصیت Hourman ساخت فیلم ابرقهرمانانه براساس شخصیت Hourman
مدتهاست که این استودیو مشتاق تولید پروژه ای با حضور این قهرمان است. در سال 2013 ، CW به دنبال فیلمی از هورمن و قهرمانان دیگر بود، اما هرگز به ثمر ننشست. از آن زمان ، رکس تایلر چند سال پیش در Legends of Tomorrow ظاهر شد ، اما اخیراً در سریال CW Stargirl با بازی لو فرینیو جونیور ظاهر شد.
برادران وارنر در حال حاضر پروژه های ابرقهرمانی زیادی در حال ساخت دارند ، بنابراین مشخص نیست که چه قدر طول می کشد تا ما هورمن را ببینیم ، یا حتی بفهمیم چه کسی در این پروژه جدید نقش شخصیت اصلی را بازی می کند.کمیک Hourman کمیک Hourman کمیک Hourman کمیک Hourman
فیلم جدید ابرقهرمانی DC فیلم جدید ابرقهرمانی DC فیلم جدید ابرقهرمانی DC فیلم جدید ابرقهرمانی DC

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. sedabardaran گفت:

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

    1. محمد ساعدی گفت:

      با سلام، در چه زمینه ای می نویسید،
      اگر برای سایت خودتون می خواید بنویسید که تعرفه داره، ما می تونیم یک مقاله برای محصولات شما بنویسم و بین سه نتیجه اول گوگل بیاد.