بازدید 405
1

بهترین بازی های مولتی پلیر 2021

بهترین بازی های مولتی پلیر 2021
آیا به دنبال چند بازی عالی چند نفره برای لذت بردن با دوستان خود هستید؟بازی های انلاین 2021
شما خوش شانس هستید که در سال 2021 بازی های چند نفره باور نکردنی در حال تولید است. در این لیست ما معرفی خواهیم کرد بازی های ویدیویی هیجان انگیز چند نفره که در سال 2021منتشر خواهد شد. بررسی خواهیم کرد برخی از مورد انتظارترین بازی های چند نفره را که قرار است قبل از پایان سال 2021منتشر شود.
16.Deathloop

توسعه دهنده:Arkane studios
ناشر:     Bethesda softworks
سیستم ها:                 PS5,PC
انتشار:                   21مه،2021
رقابت چند نفری:Local/Online
Deathloopبازی ویدیویی بعدی از studioArkaneاست،در این بازی ، بازیکنان در نقش یک قاتل هستند که در یک جزیره گرفتار شده است. تنها راهی که قهرمان ماColtمی تواند از این جزیره فرار کند ، بیرون بردن هشت هدف از این جزیره است. حالا اگر کلت بمیره یا وقتش تمام شود ، او به اول بازی بر می گردد.
البته ، یک مشکل دیگر نیز در بازی وجود دارد که کلت باید در بازی نگران چیز دیگری هم باشد زیرا در جزیره یک قاتل خبره دیگر به نام جولیانا وجود دارد که فقط وظیفه آن دنبال کردن و کشتن کلت است. جنبه جالب این بازی این است که یک قسمت multiplayer وجود دارد که به بازیکن دوم اجازه می دهد تا به بازی بپیوندد اما به عنوان Julianna.

Gran turismo 7

Gran turismo 7

15. Gran Turismo 7

توسعه دهنده:poliphony Digital
ناشر:Sony Interactive Entertainment
سیستم عامل ها:PS5
انتشار:2021
رقابت چند نفره:Local/online
سری Gran Turismo برای کنسول های PlayStation Sony بوده است. در این بازی بازیکنان نقش یک راننده ماشین های مسابقاتی را در چندین تورنمنت مختلف و هیجان انگیز بازی می کنند. این بازی وسایل نقلیه مختلف برای رقابت در پیست های مختلف دارد. درست مثل قسمت های قبل ، این بازی حالت چند نفره دارد که به بازیکنان امکان می دهد در رویدادهای مختلف مسابقه دهند.
ما هنوز منتظریم تا اطلاعات بیشتری در مورد قسمت بعدی سری Gran Turismo ارائه دهند.

14. Evil Dead: The Game
توسعه دهنده:                 Saber Interactive
ناشر:                              Boss Team Games
سیستم عامل ها:PS5,XSX/S,PS4,XBOX,PC
انتشار:                                                  2021
رقابت چند نفره :                                 Online
طرفداران بازی خوشحال خواهند شد که یک نسخه جدید از بازی را که2021 منتشر خواهد شد تجربه کنند و انتظارات زیادی از این بازی دارند. Dead Dead: بازی بازیکنان را به شخصیت های نمادین از هر دو فیلم و سریال تلویزیونی پرتاب می کند. به همین ترتیب، این یک بازی بیشتر تمرکزش را روی حالت چند نفره گزاشته است. بازیکنان باید با هم به عنوان یک تیم برای مبارزه با این موجودات عجیب، با یکدیگر همکاری کنند .
حالا اگر هم دوست ندارید با گروهی از بازیکنان در مقابل آن موجودات عجیب مبارزه کنید ، می توانید نقش یک موجود اهریمنی را که وظیفه دارد شخصیت ها را بکشد ، بازی کنید . در حال حاضر ، در زمان نوشتن این توضیحات ، ما هنوز منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی هستیم ، اما به نظر می رسد Sable Interactive در تلاش است تا این بازی را در همین امسال منتشر کند.

13.Destruction Allstars

توسعه دهنده:Lucid Games
ناشر:Sony Interactive Entertainment
سیستم عامل ها:PS5
انتشار:February 2021
رقابت چند نفره:Online
Destruction AllStars در زمان آینده است و مبارزها با وسایل نقلیه(ماشین و…) انجام می شود و از استودیوی توسعه دهنده Lucid Games است. در این بازی ، بازیکنان وارد یک رقابت ورزشی جهانی می شوند که در آن با استفاده از اتومبیل های قدیمی و توانایی های منحصر به فرد هرکس به هم حمله می کنند. در مسابقه ها شانزده بازیکن هستند. و ممکن است در هنگام مسابقه وسیله نقلیه خود را از دست دهید و شما را خیلی ضعیف کند.
به نظر می رسد ، هر بازیکن توانایی نامرئی شدن دارد یا میتوانید وقتی وسیله نقلیه خودتان را از دست دادید که شما را خیلی ضعیف می کند وآن موقع وسیله نقلیه بقیه را بر دارید. در ابتدا ، این بازی قرار بود در نوامبر سال 2020 برای پلی استیشن 5 منتشر شود اما به فوریه سال جاری منتقل شد. ما همچنین می دانیم که در دو ماه اول انتشار این بازی ، کسانی که PlayStation Plus دارند می توانند یک نسخه از بازی را به صورت رایگان بگیرند ، یعنی در آغاز راه منتشر شدن این بازی یک جامعه از بازیکنانه کاملا فعال وجود خواهد داشت.
EA confirms Battlefield 6 to be launched in late 2021, more details expected around April- Technology News, Firstpost
12.Battlefield(2021)
توسعه دهنده:DICE
ناشر:Electeronic Arts
سیستم عامل:XSX/S,PS5,PC
انتشار:2021
رقابت چند نفره:Online
مدت زمان طولانی است Battlefield وجود دارد و با Call of Duty رقابت دارد. با این حال ، برخلاف Call of Duty ، هر سال قسمت های Battlefield منتشر نمی شود ، اما امسال نسخه جدیدی از این مجموعه منتشر می شود. هنوز هیچ چی درباره این قسمت مشخص نیست ، به جز اینکه تیم سازنده اصرار دارد این بازی را برای فصل تعطیلات امسال منتشر کند. با توجه به آخرین اخبار ، آزمایشات فنی گذشته DICE(توسعه دهنده) نشان داده است که تیم سازنده در حال حاضر با تمام توان داره کارهای بزرگی برای قدرتمند بودن بازی انجام می دهد و تمرکز خودش را روی جنگ های بزرگ تیمی گذاشته است، تا ما شاهد انتشار یک بازی با نبردهای بزرگ تیمی بسیار قوی باشیم.
CrossfireX - E3 2019 - Announce Trailer - YouTube

11.Crossfire X
توسعه دهنده:Smilegate
ناشر:Xbox Game Studius
سیستم عامل:Xbox
انتشار:2021
رقابت چند نفره:Onlin
نسخه جدیدی از بازی به نام Crossfire Xدر سال جاری منتشر خواهد شد که دوباره بازیکنان را به چالش می کشد.
ما احتمالاً شاهد تغییرات اساسی در بازی خواهیم بود و می دانیم که یک حالت داستانی برای بازیکنان قرار داده اند. به غیر از رقابت چند نفره بقیه قسمت ها توسط Smilegate اداره می شود. تا به حال شاهد نبودیم که این بازی بصورت آنلاین منتشر شده باشد اما این ممکن است به دلیل همه گیری ویروس کرونا بازی به صورت آنلاین منتشر شود .به هر حال ، ما هنوز هم منتظریم تا امسال بازی منتشر شود و ما آن را تجربه کنیم.

How Many People Play Rainbow Six Siege? Find Out Current Number Of Players In 202010.Rainbow Six
توسعه دهنده:Ubisoft
ناشر:Ubisoft
سیستم عامل ها:PS4,PS5,PC,XBOX,XSX/S
انتشار:2021
رقابت چند نفره:Online
Rainbow Six Siege یک بازی تاکتیکی آنلاین محبوب است که نه تنها رویدادهای مسابقاتی را آغاز کرد، بلکه یک بازی رقابتی چند نفره سرگرم کننده برای لذت بردن از سبک آنلاین بود. با این حال،این بازی جزء آثاری قرار دارد که احتمالا سبک کلی گیم
پلیش رقابتی است.
به نظر می رسد این یک بازی چند نفره رقابتی است که بازیکنان را در برابر انگلی قرار می دهد که انسان را به موجودات عجیب که دشمن انسان ها است تبدیل کند.در نتیجه بازیکنان مجبور به همکاری با یکدیگر و مبارزه با موجودات و کمک به یکدیگر برای جلوگیری از تبدیل شدن به هیولا در صورت آلوده شدن هستند. ما منتظر تریلر برای این بازی هستیم و به نظره طرفداران این بازی در رویداد ویژه Rainbow Six Siege به نام Operation Chimera به نمایش در می آید.
بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021 بهترین بازی های مولتی پلیر 2021
Back 4 Blood (Video Game 2021) - IMDb9. Back 4 Blood
توسعه دهنده:Turtle Rock Studius
ناشر:Warner Bros. Interactive Entertainment
انتشار:June 21,2021
سیستم عامل ها:PC,PS4,XBOX
رقابت چند نفره:Online
استودیوی Turtle Rock ابتدا بازی فوق العاده موفق زامبی Left 4 Dead را تولید کرد.هواداران منتظر یک قسمت جدید پس از Left 4 Dead 2 هستند. در Left 4 Dead ، جایی که بازیکنان داخل یک تیم پس از رسیدن به اهداف خود با تعداد زیادی از دشمنان(زامبی ها) مبارزه می کنند.مثل نسخه های قبلی دشمنان و سلاح های بسیار متفاوتی در بازی وجود خواهد داشت.
آنچه متفاوت خواهد بود ظاهرا دامنه پروژه است. توسعه دهندگان بازی گفته اند که آنها در حال ساخت یک بازی بزرگتر و قوی تر از بازی های قبلی با انواع دشمن بیشتر و خط داستانی عالی هستند. ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که داستان کاملاً شامل چه چیزهایی باشد، اما این را میدانیم که تا چهار بازیکن هم زمان می توانند باهم بازی کنند. درست مثل Left 4 Dead ، حالتی وجود دارد که می توانید به صورت تک نفری بازی کنید یا اینکه با سه نفر از دوستان خود در حالت بازی چند نفره بایک دیگر بازی کنید. برای اینکه بازی کمی چالش برانگیزتر باشد ، یک قسمت نیز در حال توسعه است که به دو تیم چهار نفره امکان می دهد تا علیه یکدیگر مبارزه کنند.
Outriders - How to Check Server Status | Attack of the Fanboy8.Outriders
توسعه دهنده:People Can Fly
ناشر:Square Enix
سیستم عامل ها:PC,PS4,XBOX
انتشار:2021
رقابت چند نفره:TBA(بعدا اعلام خواهد شد)
Outriders در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 معرفی شد.به نظر می رسد که این بازی بازیکنان را در جستجوی منابع وخانه جدیدی برای انسان ها در یک سیاره ناشناس قرار می دهد. با این حال ، بازیکنان به زودی متوجه می شوند که این سیاره ناشناس خانه اصلن خوبی نیست برای ما و مشکلات و دشمنان زیادی آنجا هست ، یعنی بازیکنان باید به جنگ با دشمنان بروند تا بتوانند در این سیاره زندگی کنند و از دست دشمنان در امان بمانند. در حال حاضر جزئیات کمی از بازی منتشر شده است ، اما چیزی که استودیو توسعه دهنده به نمایش گذاشت جالب بود و همه تماشاچیان خود را بسیار
کنجکاو کرده است برای تجربه کردن بازی.
Microsoft Confirms Its Intentions To Make State of Decay 37.State of Decay 3
توسعه دهنده:Undead Labs
ناشر:Xbox Game studius
سیستم عامل ها:XSX,PC
انتشار:TBA
رقابت چند نفره:TBA
طرفداران State of Decay در حین رویداد جولای برای Xbox Series X مایکروسافت با یک غافلگیری خوب روبرو شدند. برای سومین قسمت از State of Decay تریلری منتشر شد. متأسفانه ، این خبر خوب فقط با یک تریلر سینمایی کوچک همراه بود که یک جهان باز زمستانی را با یک شخصیت اصلی در حال حرکت و ترس از زندگی را نشان می دهد، در تریلر آنها پس از نگاه کردن به یک موجود آهوی زامبی را نشان می دهد. به غیر از این ، ما نمی دانیم که Undead (توسعه دهنده) برای این قسمت بعدی چه برنامه ای در نظر گرفته است. هنوز هم انتظار داریم که همان سبک کلی بازی برای بقا و جهان باز با پشتیبانی چند نفره باشد،شاید با تغییر مناظر جدید یا موجودات بازی روبرو شویم که هنگام تأمین مواد لازم برای بقا در خارج از منطقه امن مان نگران آنها باشیم. با این حال ، در حال حاضر ، باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیوهای توسعه دهنده چه اخبار جدیدی را از بازی منتشر می کنند.

Ubisoft précise que Skull & Bones refera parler de lui en 2021 - JVFrance6.Skull & Bones
توسعه دهنده:Ubisoft
ناشر:Ubisoft
سیستم عامل ها:PC,PS4,XBO
انتشار:2021
رقابت چند نفره:Online
Skull & Bones یک بازی ویدیویی است که بازیکنان برای جستجوی غارت و کالای دزدی به دریا می روند. به نظر می رسد گیم پلی مشابه نسخه قبلی بازی ویدئویی
، Assassin’s Creed IV: Black Flag باشد ،
جایی که بازیکنان هنگام جنگ با کشتی های دیگر ، خودشان دستورات را به خدمه خود می دهند تا بتوانند در جنگ با کشتی های دیگر پیروز شوند.
همچنین این بازی روی قسمت چند نفره نیز بسیار قوی هست زیرا بازیکنان می توانند با هم تیم شوند و با یکدیگر با کشتی های دیگر مبارزه کنند. به همین ترتیب ، همیشه برای مشهورترین دزد دریایی دریا شدن رقابت زیادی می شود. به عنوان مثال ، یک حالت بازی که بسیار معروف است به نام Loot Hunt که در آن وظیفه دو گروه پیدا کردن گنج است ، هرچند که موفقیت های شما به عنوان یک دزد دریایی کاملاً به خود شما بستگی دارد.The Outlast Trials - Red Barrels
5.The Outlast Trials
توسعه دهنده:Red Barells
ناشر:Red Barrells
سیستم عامل ها:TBA
انتشار:TBA
رقابت چند نفره:TBA
سری Outlast بیشتر در مبارزات تک نفره ای پر از جنب و جوش با تأکید زیاد بر فرار از خطر به جای مواجهه با دشمن متمرکز شده است. اکنون استودیوی توسعه ، Red Barrels ، در حال کار بر روی قسمت جدیدی از این سری است اما با هدف چند نفره ساخته شده است که یک تفاوت شدید با دو قسمت قبلی دارد. توجه به این نکته مهم است که این قسمت خاص هیچ ربطی به هیچ یک از دو بازی قبلی ندارد.
تاکنون می دانیم که این بازی در اواسط جنگ سرد قرار دارد. تیم توسعه دهنده در حال کار بر روی این تجربه جدید برای بازیکنان است و به نظر می رسد می توان از آن لذت برد ، شما احتمالاً می خواهید گروهی با دوستان بازی کنید. امیدوارم که سال 2021 بازی Outlast Trials به همراه لیستی از سیستم عامل هایی که بازیکنان قادر به بازی در آن هستند را شاهد باشیم.

Overwatch 2 Gameplay Trailer - YouTube4. Overwatch 2
توسعه دهنده:Blizzard Entertainment
ناشر:Blizzard Entertainment
سیستم عامل ها:TBA
انتشار:TBA
رقابت چند نفره:Online
Overwatch در سال 2016 منتشر شد و از همان زمان یک بازی محبوب بوده است‌.این بازی بیشتر از اینکه به اسلحه های مختلف و عجیب مشهور باشد،به یک لیست قهرمان محور معروف بوده است. در این بازی تیم ها شامل قهرمانان متفاوت با ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. با این حال ،گفته شده که به زودی شاید بازی را یک
بازسازی اساسی دهند.
Overwatch 2 معرفی شد ، اگرچه جزئیات کمی برای این بازی معرفی شده است.به نظر همه منتقدین و طرفدارانش ، این بازی چند پیشرفت جدید حتمن خواهد داشت که شامل چند قهرمان متفاوت و جدید و خاص و نقشه های جدید برای جنگ ها درست می کند.یکی دیگر از قسمت های
جالب بازی ،ماموریت های چند نفره جنگی آن است زیرا Overwatch دقیقاً به عنوان یک بازی چند نفره درست شده است.در هر صورت ، این قسمت از این بازی نیز همچنان تمرکز بیشتره خود را روی قسمت بازی چند نفره قرار داده است تا بازیکنان از این بازی لذت ببرند.

Halo Infinite release date, gameplay, trailer and news | TechRadar3.Halo Infinite
توسعه دهنده:343 Industries
ناشر:Xbox Game studius
سیستم عامل ها:XBO,PC,XSX
انتشار:2021
رقابت چند نفره:TBA
Halo سالهاست که محبوب است و قصد دارند نسخه جدید خود را در سال 2021 منتشر
کنند. فقط آنچه چیزی در مورد داستان بازی کامل مشخص نیست. Haloهمچنین تعداد زیادی حالت بازی چند نفره را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین دارد. در حالی که به طور رسمی از هیچ چیزی رونمایی نشده است ، این بازی احتمالاً همان سبک گیم پلی چند نفره را خواهد داشت.
در ماه جولای هنگامی که مایکروسافت یک رویداد را برای Xbox Series X برگزار کرد این بازی فیلم های گیم پلی خود را به نمایش گذاشت. متأسفانه ، پس از این رویداد ، طرفداران این رویداد با ناامیدی از کمبود جزئیات در مورد بازی نسل بعدی Halo ،از بازی نا امید شدند. در نتیجه ، 343 Industriesتصمیم گرفت که از انتشار آن در سال 2020 اجتناب کنند و در عوض بازی را در سال 2021 منتشر کنند تا زمان بیشتری برای توسعه داشته باشند.
بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021 بهترین بازی های 2021
Gotham Knights: 10 Villains We Need To Face In The Game2.Gotham Knights
توسعه دهنده:WB Games Montreal
ناشر:Warner Bros.Interactive Entertainment
سیستم عامل ها:PC,PS4,PS5,XBO,XSX
انتشار:2021
رقابت چند نفره:TBA
در سال 2020 ازGotham Knights رونمایی شد ، یک بازی کاملاً جدید که در دنیای شوالیه تاریکی(بت من) است اما دارای یک داستان کاملاً جدید است. در این بازی ، بازیکنان متوجه می شوند که بتمن مرده است و پیامی بلافاصله به نزدیکترین همکارانش(بت گرل،رابین و …) ارسال می شود. با دریافت این هشدار ، Bat Girl ، Robin ، Nightwing و Red Hood باید با هم همکاری کنند و نقش محافظ شهر گاتهام را بر عهده بگیرند. با مردن بتمن ، جرم و جنایت خیلی خیلی زیاد شده است و شرارت شهر را به عنوان زمین بازی شخصی خود در اختیار گرفته است. متأسفانه نمی توانیم تصوری از داستان بازی داشته باشیم زیرا گفته شده است که این یک داستان کاملاً جدید برای بازیکنان است.
توسعه دهنده بازی WB Games Montreal تایید کرده است که رقابت چند نفره وجود خواهد داشت که به هیچ وجه داستان را تغییر نخواهد داد. تا کنون ما فقط از تعداد انگشت شماری از شخصیت های بازی خبر داریم، اما این فهرست می تواند گسترش یابد. علاوه بر این، هر شخصیت گفته می شود که درخت مهارت خود را با توانایی های منحصر به فرد دارد که باید خودشان مهرات هارا بدست بیاورند. این ویژگی واقعا می تواندبازی را به گونه ای کند که بازی با هر شخصیت کاملا احساس متفاوتی از دیگری داشته باشد.
بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021 بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021  بازی های انلاین 2021 
Diablo 4 release date, trailers, news and rumors | TechRadar1.Diablo 4
توسعه دهنده:Blizzard Entertainment
ناشر:Blizzard Entertainment
سیستم عامل ها:PC,PS4,,XBO
انتشار:TBA
رقابت چند نفره:Online
Diablo در حال درست شدن چهارمین قسمت اصلی خودش است ، با این حال ، ما فقط در مورد زمان فعلی انتشار این بازی مطمئن نیستیم. هنوز هم ، ما می دانیم که این بازی همان سبک کلی خزنده سیاه چال را دارد و بین طرفداران گیم پلی
hack-and-slashبسیار محبوب است.
اگرچه جزئیات کمی کم است ، ما می دانیم که این بار بازیکنان در برابر لیلیت مبارزه می کنند ، اما شما مجبور نیستید که خود در مقابل این جانور قرار بگیرید. در عوض ، برخی از قسمت های چند نفره برای کسانی که می خواهند با برخی از دوستان خود بازی کنند، اضافه شده است.
Diablo 4 امکان همکاری آنلاین و از جمله همکاری
محلی را نیز فراهم کرده است.
Blizzard سعی دارد برخی از بازیکنان را وارد بازی کند که در نقاط مختلف با آنها روبرو خواهید شد ، اما این مسئله خیلی جدی نخواهد بود. در گذشته ، بلیزارد گفته است که دیدن بیش از حد تعداد بازیکنان به یکباره احساس بازی را مانند یک عنوان استاندارد دیابلو بسیار کم می کند. در عوض ، خارج از هم گروهی بودن ، بازیکنان بازیکنان را به طور تصادفی و در برخی از مراکز خاص می بینند. به نظر می رسد که گروههای بزرگی از بازیکنان در جریان برخی از رویدادهای درون بازی یا نبردهای بزرگ رئیس خواهند بود. اما دوباره ، ما هنوز منتظر انتشار اطلاعات بیشتر برای
بازی هستیم.
به هر حال ، کسانی که از Diablo 3 از گیم پلی آن لذت برده اند ، احتمالاً همان لذت را با Diablo 4 خواهند برد. متأسفانه ، ما منتظر مانده ایم تا ببینیم این بازی چه زمانی به بازار عرضه می شود ، زیرا حتی ممکن است این عنوان در سال 2021منتشر نشود را نبینیم. در حال حاضر ، منتظر خواهیم بود تا Blizzard اخبار جدید و خوبی بده

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی