بازدید 65
0

یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید

یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید

با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان ایران و کم بودن ارزش ریال، عده زیاد به روش های درامدزایی به دلار روی اوردند که می تواند بسیار سود اور و ثمر بخش باشد، اما یونیک فاینانس قطعا یکی از انها نیست. سرمایه گذاری خارجی یکی از روش‌های کسب درآمدی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. سرمایه گذاری در بازار‌های خارجی با توجه به سود دلاری و کم ارزش‌تر شدن واحد پول ایران، بسیار متوجه قرار گرفته است. بازار نزدک ، که سهام بزرگترین شرکت‌های آمریکایی در آن قرار دارد، یکی از بازارهایی است سودآوری زیادی دارد. اما مساله‌ای که مطرح است، نحوه سرمایه گذاری در نزدک است.در این مقاله ما به این سوال پاسخ می دهیم که یونیک فاینانس چیست و شیوه سرمایه گزاری در نزدک چگونه است؟

بازار نزدک (NASDAQ) چیست؟

مهم ترین شرکت های آن کشور سهام خود را در بازار عرضه می کنند. در آمریکا نیز مهم ترین شرکت ها سهام خود را در بازارهای نزدک (NASDAQ) و بازار نیویورک (NYSE) در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهند. البته این دو تنها بازار های سهام آمریکا نیستند اما قطعا مهم ترین آنها هستند. بازار نزدک سهام شرکت هایی مانند اپل و مایکروسافت را در خود جای داده است و بیشتر شرکت های حوزه تکنولوژی در این بازار هستند. در بازار نیویورک یا همان NYSE شرکت های مهم دیگری نظیر علی بابا قرار دارد.

حال که به طور جزیی با این بازار آشنا شدید، باید بدانید که برای سرمایه گذاری در سهام بایستی از یک واسطه به نام کارگزاری استفاده کنید. مثال معادل فارسی آن کارگزاری آگاه و مفید در ایران است که شما برای سرمایه گذاری در سهام ایران، کد بورسی می گیرید و از طریق این کارگزاری ها (یا معادل انگلیسی آن بروکر ها) سهام می خرید.

سرمایه گذاری در نزدک

نزدک هم از این قاعده مستثنی نیست. شما نمی توانید به طور مستقیم سهام اپل بخرید و نیاز به کارگزاری (بروکر) دارید. بروکر های انگلیسی زبان متنوع هستند و هر کدام بازار خاصی را پوشش می دهند. لذا شما باید به دنبال یک کارگزاری باشید که از نزدک پشتیبانی کند. بروکر های ارائه دهنده این خدمات محدود هستند. یکی از این بروکر ها IG Broker است. بروکری که استفاده می کنید باید قانون گذاری شده باشد و از لحاظ امنیت مورد تایید نهاد های قانونی و بین المللی باشد. یکی از مشکلاتی که بعد از پیدا کردن کارگزاری برای کاربران ایرانی به وجود می آید، مساله تحریم هاست.

ارتباط یونیک فاینانس و نزدک

عده ای یونیک فاینانس را به عنوان یک بروکر می شناسند. در حالی که یونیک فاینانس توسط هیچ نهاد معتبری قانون گذاری نشده است. یونیک فاینانس در خوشبینانه ترین حالت یک شرکت مالی است که کلاهبرداری می کند.

این ادعا که یونیک فاینانس بروکری است که می‌توان به کمک آن در نزدک سرمایه گذاری کرد، اشتباه است. اگر نسبت به یونیک فاینانس خیلی خوشبین هستید باید بگوییم مانند این مثال است که بگوییم شما سرمایه خود را به صمیمی ترین دوست خود سپرده اید و ایشان به شما قول داده اند که در نزدک برای شما سرمایه گذاری کنند! آیا شما سرمایه زندگی خود را به دوست خود می سپارید؟ مگر آنکه بخشی از پول خود را در این شرکت بگذارید که از دست دادن آن هم، اختلالی در روند زندگی شما ایجاد نکند.

لیدرها و سرشاخه های این شرکت هرمی، با ظاهری لاکچری که به نوعی نمایانگر فرد موجه، تحصیلکرده و مطلع از کارگذاری ها و موفق در سرمایه گذاری در شرکت های خارجی است، در هتل های معروف و لاکچری افراد را دعوت به کار می نمایند و کار را طوری جلوه می دهند که گویی هیچ گونه ضرری در آن وجود ندارد و چون این کار وابسته به خرید سهام شرکت های مطرحی است که هر روز موفق تر و پیشرفته تر از پیش هستند، اطمینان فرد قربانی را جلب می کنند. حال آنکه تقریبا همه این معرف ها می دانند که شرکت، یک شرکت کلاهبرداری است. امابرای دستیابی به سود، اقدام به معرفی آشنایان خود به کار می نمایند.

هر فرد برای عضویت در این شرکت در ابتدا می بایست حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری نماید و سپس می تواند به فعالیت و عضوگیری بپردازد.

هر فرد پس از عضویت می تواند تنها سه نفر زیر مجموعه مستقیم داشته باشد و در صورتی که در هر سه زیر شاخه ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری صورت گیرد، معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان جایزه دریافت می نماید.

اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار در حتی یکی از این سه زیر شاخه برقرار نشود، هیچ جایزه ای دریافت نمی کند و تنها برای سرمایه گذاری که انجام داده، و به ازای هر نفر عضو جدید، ماهیانه ۳ دلار کمیسیون دریافت می کند.

مشاهده می شود که لزوم برقراری تعادل ۵۰۰۰ دلاری در شاخه های سه گانه برای کسب پورسانت ۱۰۰۰ دلاری، عملا عضوگیری و فریب افراد را به دنبال خواهد داشت چرا که فرد سرمایه گذار، عملا از طریق عضوگیری به پورسانت قابل توجه دست می یابد و در غیر این صورت سرمایه گذاری عملا بی معنا است.

به همین دلیل افرادی که در این شرکت هرمی سرمایه گذاری می کنند، اغلب با راه اندازی کانال های تلگرامی فعالیت و تولید محتوای انگیزشی و آموزشی، سعی در جذب افراد جدید الورود داشته و به همین واسطه به ازای هر ۱۰۰۰۰ نفر سرمایه گذار، یک نفر به درآمد مطلوب می رسد. با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت ریسک سرمایه گذاری در این شرکت بالای ۹۸ درصد می باشد.

چرا یونیک فاینانس کلاهبردار است؟

• این شرکت در لیست اخطار سازمان نظارت بر موسسات مالی سوئیس  قرار دارد.
• این شرکت در لیست هشدار کنسول امنیت بین الملل  قرار دارد.
هیچ شماره تلفنی ازشرکت انها وجود ندارد، هیچ دفتر رسمی وجود ندارد، هیچ سند و مدرک رسمی وجود ندارد، صرفا بر اساس اعتماد قربانیان به یکدیگر، تمام کارها انجام می شود.
تنها یک وبسایت، که وقتی کلاهبرداری انها علنی شد، انرا می بندند و کی بود کی بود من نبود…

حتی قدرتمند‌ترین ربات ها نیز ممکن است با اختلال و یا پیش بینی اشتباه قیمت‌ها مواجه شوند، چگونه یونیک فاینانس ادعا می کند که می‌تواند سود مثبت روزانه برای طولانی به کاربر دهد، در حالی که امکان خطا در سرمایه گذاری همیشه هست؟

در هر بروکر قانونی شما می‌توانید، هر زمانی که مد نظرتان بود، سرمایه خود را از آن بروکر خارج کنید اما در یونیک فاینانس شما باید برای باز پس گیری سرمایه صبر کنید. حتی مطالعه برخی از نظرات کاربران نشان می‌دهد که شرایط گرفتن سود و سرمایه در این شرکت به مرور سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

 یونیک فاینانس بر پایه عضو گیری به وجود آمده است و بخش عظیمی از سودی که شما بدست می‌آورید، وابسته به تعداد افرادی است که شما به مجموعه دعوت می‌کنید. سر دوستان خود را کلاه بگزارید تا دلار بیشتری بدست اورید.

حقه پانزی چیست؟

با توجه به تمام آنچه گفته شد عده‌ای باز به دنبال سرمایه گذاری در نزدک با یونیک فاینانس هستند. و مرتبا این سوال را تکرار می‌کنند که برای سرمایه گذاری به این روش به چه قدر سرمایه اولیه نیاز است. هر چند قبل‌تر در خصوص میزان سرمایه لازم برای سرمایه گذاری خارجی صحبت کرده‌ایم اما بهتر است مجدد آن را تکرار کنیم که :

در هنگام سرمایه گذاری واقعی و اصولی در نزدک شما حتی می‌توانید کسری از سهام یک شرکت (مثلا اپل) را بگیرید و گفتن یک عدد مشخص و قطعی اساسا اشتباه است. چرا که شما می توانید با هر مبلغی سرمایه گذاری را شروع کنید. عدد‌هایی که عده‌ای به عنوان یک عدد قطعی (مثلا ۱۰۰۰ دلار) بیان می‌کنند، اشتباه است و این مبلغ صرفا برای سرمایه گذاری‌هایی در مسیر اشتباه است.

نتیجه گیری

یونیک فاینانس همان روباه مکار و گربه نره می باشد که سکه های طلای پینوکیو را به بهانه کاشتن در خاک و بوجود امدن درخت پر از سکه  از او گرفت و …
امیدوارم شما پینوکیو نباشید و گول این قشر از افراد را که به شما اینده خیالی میفروشند و با ترسیم بوگاتی و بی ام دبلیو و …. شما را اززندگی خود ناامید و در قدم بعدی جذب سازمان کلاهبرداری خودشون می کنند، نخورید.
توصیه می کنیم قبل از آنکه اطلاعات کافی در خصوص اصول سرمایه گذاری ندارید، سرمایه خود را به خطر نیندازید. علاوه بر این، حتی اگر از عملکرد بروکر مطمئن هستید، بهتر است خود به روند سرمایه گذاری نظارت داشته باشید. پس باز هم به لزوم اطلاعات کافی تاکید می کنیم.
از نظر من، یونیک فاینانس گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در نزدک نیست و توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات بیشتری در خصوص این شرکت به عمل آورید.
یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید یونیک فاینانس کلاهبرداری به سبک جدید

بازار نزدک (NASDAQ) چیست؟

مهم ترین شرکت های آن کشور سهام خود را در بازار عرضه می کنند. در آمریکا نیز مهم ترین شرکت ها سهام خود را در بازارهای نزدک (NASDAQ) و بازار نیویورک (NYSE) در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهند …

حقه پانزی چیست؟

با توجه به تمام آنچه گفته شد عده‌ای باز به دنبال سرمایه گذاری در نزدک با یونیک فاینانس هستند. و مرتبا این سوال را تکرار می‌کنند که برای سرمایه گذاری به این روش به چه قدر سرمایه اولیه نیاز است …

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *