بازدید 109
0

شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست

شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست


دانشمندان واحد سری پنتاگون یک میکروچیپ توسعه داده‌اند که با قرار گرفتن در زیر پوست قادر است عفونت کووید-۱۹ را قبل از ظهور علائم تشخیص دهد. علاوه بر آن دارپا یک فیلتر پیشرفته توسعه داده است که می‌تواند با اتصال به دستگاه دیالیز، ویروس را از خون خارج کند.شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، محققان آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی(DARPA) سالهاست که در زمینه جلوگیری و پایان دادن به بیماری‌های همه گیر کار می‌کنند. آنها مسائل را ارزیابی می‌کنند و به راه حل‌های هوشمندانه می‌رسند که بعضی اوقات راه حل آنها بسیار عجیب است و همانند وقایع یک رمان علمی-تخیلی به نظر می‌رسد. یکی از اختراعات اخیر آنها یک میکروچیپ است که قادر است عفونت کووید-۱۹ را قبل ازآنکه علائمی در فرد ظاهر شود، تشخیص دهد.

“مت هپبورن” (Matt Hepburn)سرهنگ بازنشسته و پزشک بیماری عفونی ارتش در دارپا در این باره گفت: عملکرد این فناوری اینگونه است که در زیر پوست افراد قرار می‌گیرد سپس به شما نشان می‌دهد که در داخل بدن واکنش‌های شیمیایی وجود دارد و این سیگنال به این معنی است که فردا علائمی خواهید داشت.

یکی دیگر از اختراعات محققان یک فیلتر است که روی دستگاه دیالیز قرار می‌گیرد و ویروس را از خون خارج می‌کند. سازمان غذا و دارو آمریکا فیلتر مذکور را برای استفاده در موارد اضطراری تایید کرده و از آن برای معالجه نزدیک به ۳۰۰ بیمار که وضعیت آنها وخیم بود استفاده شده است. یکی دیگر از سازمان‌های پنتاگون به نام موسسه آسیب شناسی مشترک(Joint Pathology Institute)، نمونه‌های بافتی سربازان و ملوانان آلوده به عوامل بیماری زا را در سراسر جهان مطالعه می‌کند.

محققان در حال کار بر روی واکسنی هستند که می‌تواند علیه همه ویروس‌های کرونا حتی آنهایی که هنوز شناسایی نشده‌اند، عمل کند. گفتنی است آنها با موفقیت آنتی بادی علیه آنفلوآنزای اسپانیایی نیز تولید کرده بودند.با توجه به آغاز فرایند واکسیناسیون شما می توانید از طریق این مقاله ثبت نام واکسن کرونا خود را انجام دهید.
شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست شناسایی کرونا با میکروچیپ در زیرپوست  کویید 19 کویید 19 کویید 19 کویید 19 کویید 19 کویید 19 کویید 19

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *