بازدید 240
0

قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G

گوگل روز جمعه گفت که اواسط سال جاری گوشی میان رده Pixel 5A خود را روانه بازار می کند، شایعاتی را که در میان کمبود تراشه جهانی از بین رفته بود ، رد کرد.قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G

سخنگوی گوگل در بیانیه ای گفت: “Pixel 5A 5G لغو نمی شود.” “این گوشی در اواخر سال جاری در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود و مطابق با زمان معرفی سال گذشته گوشی های سری A اعلام شده است.”
این اظهارات به دنبال گزارشاتی در اوایل روز جمعه مبنی بر لغو پروژه ساخت این گوشی اعلام شد . این شرکت گفت این شایعات نادرست است و این دستگاه طبق برنامه عرضه سال گذشته تلفن Pixel 4A که در ماه آگوست اعلام شد ، عمل خواهد کرد. با این حال ، گوگل گفت چالش های زنجیره تأمین فطعه، مانع از گسترش بازار فروش می شود و به احتمال زیاد فقط در امریکا و ژاپن منتشر خواهد شد. قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G قیمت و تاریخ انتشار Google Pixel 5A 5G

از دست دادن عرضه Pixel 5A می توانست ضربه ای برای گوگل باشد ، زیرا با رقابت شدید در گوشی های بالارده که عملا گوگل شانسی در  ان نداشت ، موفقیت در میان رده های متوسط ​​خود موفقیت کسب کرده بود. در طول سالیان گذشته، فروش Pixels تمام فعالیت این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند بوده است. مدیران گوگل، رکود را دلیل اصلی رقابت در بازار گوشی های سطح بالا و تحت سلطه اپل و سامسونگ می دانند.

همه گیری ویروس کرونا، منجر به ایجاد ،چالش های زنجیره ای تامین قطعات در سراسر صنعت گوشی های هوشمند شده است. هنگامی که سال گذشته Pixel 4A به بازار روانه شد، گوگل گفت که در تلاش است تا با پایان یافتن همه گیری ویروس کرونا در جهان، به گسترش این نسخه از گوشی های هوشمند خود بپردازد.

برایان راکوفسکی ، معاون مدیر محصولات گوگل در آن زمان گفت: “هنگام ساخت تلفن ، یک سری چیزها وجود دارد که با هم تحت تأثیر COVID قرار می گیرند.” بخشی از این چالش محدودیت های سفر بود و عدم توانایی اعزام کارمندان Google به کارخانه ها برای حل مشکلاتی که معمولاً هنگام تولید و مونتاژ تلفن ها بوجود می آیند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *