بازدید 264
0

بازی Hood: Outlaws & Legends

بازی Hood: Outlaws & Legends ، اخلاق و وجدان شما را به عنوان یک پارتیزان گروه محلی امتحان می کند.
آیا شما شخصی هستید که می خواهید به فقرا کمک کنید یا شخصی که فقط می خواهد به ثروتمندان آسیب برساند؟دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends 

در Hood: Outlaws & Legends ، شما و دوستانتان به طور خودکار قهرمانان  افسانه های رابین هود نخواهید شد. بلکه شما ای اختیار را دارید که یک رابین هود مهربان باشید و  هرچه از ثروتمندان می دزدد به نیازمندان دهد یا اینکه برای خود نگه دارد و قلمرو خود را گسترش دهد.هنگامی که ماموریت خود را به اتمام رساندید و جیب ثروتمندان را خالی کردید، حالا تصمیم با شماست که، چه مقدار طلایی را می خواهید به فقرا بدهید.دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends

اندرو ویلانس ، کارگردان بازی Hood: Outlaws & Legends در این باره می گوید : “بعد از هر ماموریت، ما این چیزی را به شما نشان می دهیم که ترازو عدالت نامیده می شود.دو تا انتخاب دارید، دوتا پیمانه، یک پیمانه سهم شماست و دیگری سهم مردمی که نیازمند هستند، انتخاب شماست که تعیین می کند چقدر بهچه کسی برسد و تمام اینها بر روی روند بازی تاثیر می گذارد.
به طور مثال، پولی که برای خود نگه می دارید را می توانید صرف خرید ایتم های درون بازی مانند لباس های مختلف که برای شخصی سازی کرکتر  استفاده می شود یا می توانید از انها برای خرید وسایل جنگی و بمب و جون و… استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر به مردم فقیر کمک کنید، موجب حمایت مردم خواهد شد، که  به شما کمک میکنند و در مواقع حساس از شما حمایت کرده و به شما  مخفیگاه می دهند و … که بسیار در طول مراحل بازی به کار شما می اید  و می توانید با داشتن کمک مردم در کنار خود زودتر به محبوبیت برسید و تبدیل به قهرامن بزرگی برای انها شوید که باعث می شود ایتم های ویژ] ای برای شما باز شود.

بازی Hood: Outlaws & Legends

بازی Hood: Outlaws & Legends

پس کوچک ترین تصمیمات شما بر روی مسیر داستانی بازی تاثیر بسیاری می گذارد که خود این ماجرا بر جذابیت بازی می افزاید،آیا شما یک قهرمان هستید که برای عدالت می جنگد یا صرفا برای پول و  گرفتن انتقام می جنگید؟

این مضامین عدالت هوشیارانه در داستان بازی  نفوذ خواهد کرد. به عنوان یک بازی چند نفره PvPvE ، بازی فاقد یک حالت سنتی تک نفره است. با این حال ، شما هنوز هم با اجرای بازی یک روایت را با هم ترکیب خواهید کرد.

در محیط بازی،داستان سرایی زیادی وجود دارد ، بنابراین فقط با گشت و گذار در نقشه بازی و برسی گیمپلی، چیزهای زیادی در مورد وحشیانه بودن دولت و چیزهایی که مردم متحمل شده اند خواهید آموخت. در طول این گشت و گذار در محل های مختلف بازی و در طول سرقت ها، شما قطعات و نشانه هایی را جمع اوری می کنید که در طول داستان بازی کامل تر می شود و موجب می شود تا حقیقت بزرگی را در انتهای بازی کشف کنید.همچنین شخصیت داروغه بسیار جالب، پرداخته شده است و دارای گذشته و داستان های بسیاری است که بیشتر از این درموردش چیزی نمی گم تا مزه تجربه بازی را از دست ندهید.

این نشانه ها و قطعات شما را راهنمایی می کند و سمت و سوی خاصی به شما می دهد، مثلا ممکن است  چیزی شبیه حلقه ازدواج یک دختر روستایی را پیدا کند و ناگهان سر از ماجرای دار زدن این دختر توسط دولت سر در اورید، پس خود را برای تجربه یک بازی بسیار رمز الود و در عین حال شگفت انگیر اماده کنید.


این بازی آنلاین قرار است گیمرها را در قالب تیم‌های ۴ نفره، به سرقست‌هایی هیجان‌انگیز در دل دوره‌های برجسته‌ی تاریخی بفرستد. بازیکنان می‌توانند از بین کلاس‌های موجود، کاراکتر خود را ایجاد کنند و با همکاری دیگر بازیکنان، ساعاتی هیجان‌انگیز را رقم بزنند.
این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و بازیکنان از تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) می‌توانند به‌صورت دسترسی زودهنگام، به‌تجربه‌ی این بازی بپردازند.این بازی بر روی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی سی، منتشر خواهند شد.
دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends  دانلود بازی Hood: Outlaws & Legends   

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *