ثبت‌نام واکسن کرونا در مشهد
بازدید 62
0

ثبت نام واکسن کرونا+لینک+مراحل

ثبت نام واکسیناسیون کرونا+لینک+مراحل

سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای افراد 70سال به بالا(متولدین 1330 و قبل) فعال شد.همه افراد می بایست ابتدا در این salamat.gov.ir سامانه ثبت نام کنند.طی چند روز بعد زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به ثبت نام کنندگان اطلاع داده می شود.ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد ثبت نام واکسن کرونا در مشهد
حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت دهی خواهد بود.

واکسیناسیون تمام افراد بالای ۷۰ سال از امروز

در اغاز فرآیند واکسیناسیون کوید19 در ایران، وزارت بهداشت پیامک نوبت واکسن را به افراد بالای ۸۰ سال ارسال کرد اما وزیر بهداشت در نامه‌ای دستور داد تا خانه‌های بهداشت پذیرای همه سالمندان بالای ۸۰ سال مراجعه کننده باشند و پس از یک هفته سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران فعال شد تا جاماندگان از این گروه سنی در سامانه ثبت‌نام کنند و در ادامه مسیر واکسیناسیون کرونا افراد بالای ۷۵ آغاز شد.

اما وزارت بهداشت در نهایت تصمیم به تغییر فرآیند واکسیناسیون در تزریق واکسن به گروه‌های بالای ۷۰ سال گرفت چراکه پس از اعلام فراخوان واکسیناسیون به ویژه در روز‌های نخست، شاهد تراکم مراجعه کنندگان برای دریافت واکسن در برخی مراکز واکسیناسیون بودیم.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: همه افراد بالای ۷۰ سال از شنبه در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کنند و پیامک برای افراد ثبت نام کننده ارسال می‌شود. بر اساس تجربه دو هفته اخیر، تصمیم گرفتیم همه افراد در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند و خودمان نوبت دهی کنیم تا ازدحام پشت در مراکز واکسیناسیون اتفاق نیفتد.

چطور برای واکسن کرونا ثبت نام کنیم؟

در ابتدا باید به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در ادرس salamat.gov.ir مراجعه کنید و روی ورود/ثبت نام کلیک در سامانه کنید.

ثبت نام واکسن کرونا

ثبت نام واکسن کرونا

پس از انتخاب گزینه ثبت نام و انتقال به صفحه ورودی سایت،شما باید شماره ملی و تاریخ تولد  به همراه شماره موبایل خود را وارد کنید.

ثبت نام واکسن کرونا

ثبت نام واکسن کرونا

سپس کد شیش رقمی به شماره تلفنی که وارد کرده اید فرستاده می شود. نیاز نیست این شماره موبایل  حتما به نام فرد متقاضی واکسیناسیون باشد. فقط باید شماره موبایلی را انتخاب کرد که  بتواند این کد تایید شیش رقمی رادریافت کند. چرا که پیامک زمان و مکان تزریق دوز اول و دوم واکسن به همین شماره ارسال خواهد شد. پس از وارد کردن کد امنیتی و انتخاب گزینه مرحله بعد؛ کد امنیتی به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌شود.
ثبت‌نام واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir + لینک و مراحل ثبت نام و آموزش تصویری
با تایید کد ورودی به شماره همراه شما، سپس باید به طور دقیق محل سکونت خود را  انتخاب کنید.

ثبت‌نام واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir + لینک و مراحل ثبت نام و آموزش تصویری
در مرحله بعد لیستی از خانه های بهداشت شهر شما نشان داده می شود که شما باید محل خانه بهداشت مورد نظر خود را انتخب کنید.ثبت‌نام واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir + لینک و مراحل ثبت نام و آموزش تصویری
در این مرحله ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسیده است و باید منتظر پیامک حاوی اطلاعات مکان و زمان تزریق واکسن در چند روز اینده باشید.
ثبت‌نام واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir + لینک و مراحل ثبت نام و آموزش تصویری

انواع واکسن های کرونا

واکسن‌های آسترازنکا از کره جنوبی، اسپوتنیک وی از روسیه، بهارات از هند وسینوفارم از چین  وارد کشور ایران شده‌اند و روند واردات این واکسن همچنان ادامه دارد.

به علاوه واکسن‌های کووایران برکت،واکسن مشترک ایران و کوبا، واکسن شهید فخری زاده ، کوو پارس رازی و چند شرکت دانش بنیان دیگر در کشور در حال طی کردن مراحل مطالعاتی خود هستند و از ماه آینده واکسیناسیون تعدادی از انبوهی از مردم به وسیله آن‌ها آغاز می‌شود.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *