ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما
بازدید 1400
0

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

یکی از ژانر های پرطرفدار در بین فیلم هایی بسیاری که به نمایش در می آید، ژانر وحشت است. با وجود اینکه این ژانر دلهره آور است اما تعداد قابل توجهی از افراد را به خود علاقه مند کرده است. ترسناک ترین فیلم های تاریخ که ما برای شما گردآوری کرده ایم می تواند خواب شب را هم از شما بگیرد. پس قبل از اینکه دانلود این فیلم ها را شروع کنید، دقت کنید که جنبه دیدن فیلم های ترسناک را دارید یا نه. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در میان فیلم های معرفی شده که در ادامه خواهید دید، رتبه بندی به خصوصی وجود ندارد و ترتیب آنها بر اساس برتری هر فیلم نسبت به فیلم دیگر نیست.

فهرست مطالب

The Exorcist (1973).1 | جن گیر

امتیاز : 8.0
کارگردان : William Friedkin
ستارگان : Ellen Burstyn . Max von Sydow . Linda Blair

 ترسناک ترین فیلم های تاریخ the exorcist
فیلم جن گیر از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

جن گیر با جلوه های ویژه قابل توجه و دارا بودن فضایی وهم آلود، یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ محسوب می شود . یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناکی که تا به حال ساخته شده و بر اساس رویدادهای واقعی است. این فیلم غیرقابل پیش بینی است و براساس ساده ترین پیش فرض ها ساخته شده است اما حتی در لحظات خوبِ فیلم نیز دچار اضطراب زیادی خواهید شد. داستان از این قرار است که وقتی ریگان 12 ساله شروع به رفتارهای عجیب و غریب می کند، مادرش با نگرانی سراغ پزشک می رود اما به نتیجه ای نمی رسد. یک کشیش محلی ،حدس می زند که روح دختر ممکن است به دست شیطان تسخیر شده باشد و …

نقدها

  • جن گیر ممکن است فیلم خوبی نباشد. با این حال، این یک فیلم ترسناک بسیار موفق است. (Kathleen Carroll)
  • فیلمی که دوران جدیدی را در فیلم های ترسناک آغاز کرد و برای یک نسل، یکی از ترسناک ترین تجربه های زندگی آنها باقی مانده است. (Jack Mathews)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Conjuring (2013) .2 | احضار 1

امتیاز : 7.5
کارگردان : James Wan
ستارگان : Patrick Wilson . Vera Farmiga . Ron Livingston

Conjuring (2013)
احضار 1 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

در سال 1970، محققان ماوراء الطبیعه و شیطان شناسان لورین و اد وارن به خانه کارولین و راجر پرون احضار شدند. پرون ها و پنج دخترشان اخیراً به یک خانه مزرعه منزوی نقل مکان کرده اند، جایی که حضور ماوراء طبیعی خود را نشان داده است. اگرچه این اتفاقات در ابتدا نسبتاً ساده هستند، اما پس از مدت کوتاهی وقایع به شکل وحشتناکی تشدید می‌شوند، به خصوص پس از اینکه وارن‌ها تاریخ وحشتناک خانه را کشف کردند. این فیلم از بهترین فیلم های ترسناک محسوب می شود.

نقدها

  • پیشاپیش بگوییم که این ترسناک ترین فیلم ترسناک است از زمانی که آمیتی ویل به خوبی نشان می دهد. (Anthony Quinn)
  • بازیگران قوی و فضای ترسناک واقعی به این معنی است که با وجود فهرستی از دستگاه‌های ارواح قابل تشخیص، ترسناک تر است. (Owen Williams)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.

فلش مموری ADATA UV210 64G

  • ظرفیت 64 گیگابایت
  • دارای بدنه ی فلزی
  • مقاوم در برابر آب,ضربه,گردوغبار و شوک
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز, مک

Conjuring (2016) .3 | احضار 2

امتیاز : 7.3
کارگردان : James Wan
ستارگان : Patrick Wilson . Vera Farmiga . Madison Wolfe

Conjuring (2016)
احضار 2 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

در سال 1977، محققین ماوراء الطبیعه، اد و لورین وارن از یک تعطیلی خودخواسته بیرون آمدند تا به انفیلد، ناحیه ای در شمال لندن سفر کنند. در آنجا آنها با پگی هاجسون، مادر مجرد چهار فرزند آشنا می شوند که به زوج می گوید که چیز بدی در خانه او وجود دارد. اد و لورین داستان او را زمانی باور می کنند که کوچکترین دختر شروع به نشان دادن نشانه هایی از تسخیرشدن توسط شیطان می کند. همانطور که وارن ها سعی می کنند به دختر کمک کنند، آنها به اهداف بعدی شیطان خبیت تبدیل می شوند. احضار 2 نیز از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است.

نقدها

  • چیزی که مردم واقعاً در مورد آن صحبت نمی کنند این است که فیلم چقدر رمانتیک است. (Candice Frederick)
  • این فیلم چند لحظه آهسته دارد و باید کمی کمتر از دو ساعت باشد، اما از نظر فنی یک فیلم خیره کننده، از نظر احساسی و ترسناک است. اگر هنوز یک نوجوان بودم، حالا چند شب را با بی خوابی می گذراندم. (Stephen Romei)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Conjuring (2021) .4 | احضار 3

امتیاز : 6.3
کارگردان : Michael Chaves
ستارگان : Patrick Wilson . Vera Farmiga . Ruairi O’Connor

Conjuring (2021) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
احضار 3 از بهترین فیلم های ترسناک

یکی از بهترین فیلم های ترسناک با داستانی دلهره‌آور از وحشت، که قتل و شر ناشناخته را نشان می‌دهد که حتی اد و لورین وارن، محققین واقعی ماوراء الطبیعه را شوکه کرد. یکی از پر سر و صداترین پرونده های پرونده آنها، با مبارزه برای روح یک پسر جوان شروع می شود، سپس آنها را فراتر از هر چیزی که قبلا دیده بودند می برد تا اولین بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل ادعای شیطانی می کند و …

نقدها

  • ناامید کننده است که از ساخت یک سریال ترسناک دست برداریم، اما کیفیت  و قدرت فیلم‌ها در طول زمان به سرعت کاهش یافته است. (Jenny Nulf)
  • این سومین سفر به ناشناخته هولناک با اد و لورین وارن یک دژاووی ماوراء طبیعی خسته کننده است. (Sara Michelle Fetters)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Annabelle (2014) .5 | آنابل 1

امتیاز : 5.4
کارگردان : David F. Sandberg
ستارگان : Anthony LaPaglia . Samara Lee . Miranda Otto

Annabelle (2014) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
آنابل 1 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

 در این فیلم ترسناک جان فرم  فکر می‌کند که هدیه‌ای عالی برای همسر آینده‌اش، میا پیدا کرده است: یک عروسک قدیمی با لباس سفید زیبا. با این حال، دوران خو ش این زوج زیاد طول نمی کشد؛ یک شب وحشتناک، شیطان پرستان به خانه آنها حمله می کنند و حمله ای خشونت آمیز علیه زوج آغاز می کنند. هنگامی که فرقه‌ها سعی می‌کنند یک شیطان را احضار کنند، رون خونینی را روی دیوار مهد کودک می‌مالند و روی عروسک میا خون می‌چکانند و …

نقدها

  • کیفیت اغلب در یک فیلم ترسناک بی ربط است. شوک کلید است. (Richard Corliss)
  • مبهوت شدن با ترسیدن یکی نیست و از طرف دیگر منتقدان سرسخت صحبت می کنم، باید بگویم یک لحظه هم نترسیدیم. (Evan Williams)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.

فلش مموری ADATA UV128 64G

  • ظرفیت 64 گیگابایت
  • جنس بدنه پلاستیکی
  • مقاوم در برابر گردو غبار و خش
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز, مک و لینوکس

Annabelle (2017) .6 | آنابل 2

امتیاز : 6.3
کارگردان : John R. Leonetti
ستارگان : Ward Horton . Annabelle Wallis . Alfre Woodard

Annabelle (2017)
آنابل 2 از بهترین فیلم های ترسناک

اسباب‌بازی‌ساز سابق سام مولینز و همسرش استر، خوشحال هستند که از یک راهبه و شش دختر یتیم در خانه مزرعه خود در کالیفرنیا استقبال می‌کنند. سال‌ها قبل، آنابل دختر 7 ساله این زوج در یک تصادف رانندگی جان باخت. وقتی یکی از بچه‌ها مخفیانه وارد اتاقی ممنوعه می‌شود و عروسک به ظاهر بی‌گناه را پیدا می‌کند که به نظر می‌رسد زندگی خاص خودش را دارد، اتفاقات وحشتناک شروع می شود و… . این فیلم که از بهترین فیلم های ترسناک هست را از دست ندهید.

نقدها

  • گاهی اوقات یک عروسک فقط یک عروسک است و هیچ تکراری نمی تواند آهنگ قدیمی شیرین You Are My Sunshine را حتی ذره ای ترسناک کند . (Jake Wilson)
  • اجراها به طور کلی قوی هستند و در مورد بیتمن و ویلسون بسیار عالی است که هر دو شایسته ستایش فردی هستند. (Sara Michelle Fetters)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Annabelle (2019) .7 | آنابل 3

امتیاز : 5.9
کارگردان : Gary Dauberman
ستارگان : Vera Farmiga . Patrick Wilson . Mckenna Grace

Annabelle (2019) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
آنابل 3 از بهترین فیلم های ترسناک

در یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ اد و لورین وارن، محققین ماوراء الطبیعه که مصمم هستند عروسک آنابل را از ایجاد ویرانی بیشتر دور نگه دارند، عروسک تسخیر شده را در اتاقی که مخصوص تمام این وسایل تسخیر شده است در خانه خود نگهداری می کنند. اما وقتی عروسک ارواح شیطانی اتاق را بیدار می‌کند و…

نقدها

  • این یک فیلم ترسناک غیرمعمول و جذاب است، فیلمی که به هوش مخاطب احترام می گذارد و در عین حال حس ترس را منتقل می کند. (Andrea Gronvall)
  • دلیل کارکرد فیلم به نظر من ساده است. بازیگران زن همه قوی هستند. (Michael Phillips)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


A quiet place (2018) .8 | یک مکان ساکت 1

امتیاز : 7.5
کارگردان : John Krasinski
ستارگان : Emily Blunt . John Krasinski . Millicent Simmonds

A quiet place (2018)
فیلم یک مکان ساکت 1 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

اگر صدایت را بشنوند، تو را شکار می کنند! در فیلم یک مکان ساکت که جز بهترین فیلم های ترسناک است. یک خانواده باید در سکوت زندگی کند تا از موجودات مرموزی که با صدا شکار می کنند در امان بمانند. ایولین و لی با دانستن اینکه حتی کوچکترین زمزمه یا قدمی می تواند مرگ را به همراه داشته باشد، مصمم هستند تا راهی برای محافظت از فرزندان خود بیابند در حالی که ناامیدانه به دنبال راهی برای مقابله با آن هستند.

نقدها

  • جان کرازینسکی، نویسنده، کارگردان و ستاره، واقعاً راه جالبی برای حل مشکلات مربوط به نحوه کنترل نداشتن صدا در یک فیلم پیدا کرده است! (tt stern-enzi)
  • اما دشواری در عدم الفاظ نیست، بلکه در ممنوعیت های ماست. ما جامعه‌ای توانمند هستیم که اغلب از سفر «مشکل‌بار» که همراه با همدردی با ناشنوایان است می‌ترسیم. (Robert Daniels)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


A quiet place (II) .9 | یک مکان ساکت 2

امتیاز : 7.3
کارگردان : John Krasinski
ستارگان : Emily Blunt . Cillian Murphy . Millicent Simmonds

A quiet place (II)
فیلم یک مکان ساکت 2 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

تقریبا به اندازه نسخه اصلی ترسناک ، پارت دوم این فیلم که مخاطبان را در لبه صندلی های خودرها می کند و منتظر قسمت سوم هستند. پس از وقایع مرگبار در خانه، خانواده ابوت اکنون باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت به مبارزه خود برای بقا ادامه دهند. آنها که مجبور به رفتن به سمت ناشناخته‌ها می‌شوند، به سرعت متوجه می‌شوند که موجوداتی که با صدا شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که فراتر از مسیر شنی در کمین هستند. ترسناک ترین فیلم های تاریخ را در ادامه بخوانید.

نقدها

  • شخصیت‌ها به آرامی از یکدیگر دور می‌شوند، و بدون آن مکان ، تنش فیلم ترسناک به سادگی از بین می‌رود. (Kevin Maher)
  • در حالی که به اندازه نسخه اصلی تازه یا غافلگیرکننده نیست، قسمت دوم به طرز ماهرانه ای بین خواسته های ژانر فیلم و تأثیر احساسی درام خانوادگی تعادل برقرار می کند. (Wenlei Ma)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


The Ring (2002) .10 | حلقه 1

امتیاز : 7.1
کارگردان : Gore Verbinski
ستارگان : Naomi Watts . Martin Henderson . Brian Cox

The Ring (2002)
فیلم حلقه 1 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

دراین افسانه به نظر می رسد یک نوار ویدئویی پر از تصاویر کابوس وار منجر به یک تماس تلفنی می شود که مرگ بیننده را دقیقاً در هفت روز پیش بینی می کند. خبرنگار روزنامه ریچل کلر به این داستان بدبین است تا اینکه چهار نوجوان دقیقاً یک هفته پس از تماشای چنین نواری به طرز مرموزی جان خود را از دست می دهند. راشل با اجازه دادن به کنجکاوی تحقیقاتی اش، ویدیو را دنبال می کند و آن را تماشا می کند. اکنون او فقط هفت روز فرصت دارد تا این راز را کشف کند. با دیدن این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ را دیده اید.

نقدها

  • فیلمی هیجان‌انگیز و قابل تماشا، اما فیلمی که باعث می‌شود بیشتر از اینکه جیغ بکشید احساس خفگی کنید. (Richard Schickel)
  • تماشای حلقه شما را نمی‌کشد، اما می‌تواند تا حد مرگ شما را خسته کند.
    (Joe Morgenstern)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


The Ring (2005) .11 | حلقه 2

امتیاز : 5.4
کارگردان : Hideo Nakata
ستارگان : Naomi Watts .David Dorfman . Sissy Spacek

The Ring (2005) از ترسناک ترین فیلم ها
فیلم حلقه 2 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

حلقه دو کلیشه های ترسناک را ارائه می دهد و حتی Hideo Nakata، کارگردان هم نمی تواند فیلم را از یک فیلمنامه کسل کننده نجات دهد. 6 ماه پس از حوادث مربوط به نوار ویدئویی مرگبار، سرنخ های جدید ثابت می کند که شیطان جدیدی در تاریکی کمین کرده است. یک روزنامه نگار زن باید از تصاحب روح پسرش  توسط سامارای شیطانی جلوگیری کند. ترسناک ترین فیلم های تاریخ را از دست ندهید.

نقدها

  • ترسناک تر از اولی، اما نه چندان جالب. (Nell Minow)
  • شاید یک شاهکار نباشد، اما زوایای کوچک متفکرانه خود را دارد. (Stephanie Zacharek)
  • همانطور که در فیلم اول، بسیاری از طرح ها وجود دارد که اگر دقیق تحلیل شوند منطقی به نظر نمی رسند، و مانند فیلم اول پایانی غیرقابل قبول دارد اما در کل، حلقه دو سرگرم کننده تر است. (Claudia Puig)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Paranormal activity (2007) .12 | فعالیت فراطبیعی 1

امتیاز : 6.3
کارگردان : Oren Peli
ستارگان : Katie Featherston . Micah Sloat . Mark Fredrichs

Paranormal activity (2007) از ترسناک ترین فیلم ها
فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی 1 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

مدت کوتاهی پس از نقل مکان به خانه ای در حومه شهر، کتی و میکا از حضور یک موجود فراطبیعی تا اندازه زیادی اذیت می شوند. به امید اینکه شواهدی از این موجود را در فیلم ثبت کنند، دوربین های فیلمبرداری را در خانه نصب کردند؛ اما برای رویدادهای وحشتناک بعدی آماده نیستند. این یکی دیگر از بهترین فیلم های ترسناک است.

نقدها

  • از این نظر که بسیار ، وحشتناک و عذاب آور بود، فوق العاده بود… ارزشش را داشت. (Julie and Brandy)
  • بسیار هیجان انگیز، بسیار واضح، بسیار کلیشه ای همه را قبلاً دیده بودیم. (David Stratton)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Paranormal activity (2010) .13 | فعالیت فراطبیعی 2

امتیاز : 5.7
کارگردان : Tod Williams
ستارگان : Katie Featherston . Micah Sloat . Molly Ephraim

Paranormal activity (2010)
فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی 2 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

در یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ، پس از رخداد ماجراهایی که افراد خانواده فکر می کنند به دلیل دزدی بوده است ، دوربین های امنیتی را در اطراف خانه خود نصب می کنند، اما متوجه می شوند که وقایع پیش روی آنها شوم تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. قسمت 2 این فیلم هیچ زمینه جدیدی را پوشش نمی دهد، اما فرضیه آن هنوز ترسناک است و از برخی جهات، این فیلم بهتر از فیلم اصلی است.

نقدها

  • سطح محدودیت نمایش داده شده در اینجا خارق العاده است، هر چه به پایان نزدیکتر و نزدیکتر می شدیم، تنش افزایش می یابد. (Sara Michelle Fetters)
  • در نهایت، فیلم چیز زیادی برای ارائه ندارد به جز چند شوک فیزیکی که شامل رفتار عجیب و غریب اشیاء خانگی می شود، تازگی که به زودی از بین می رود. (Jake Wilson)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Paranormal activity (2011) .14 | فعالیت فراطبیعی 3

امتیاز : 5.8
کارگردانان : Henry Joost . Ariel Schulman
ستارگان : Chloe Csengery . Jessica Tyler Brown . Christopher Nicholas Smith

Paranormal activity (2011)
فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی 3 از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

در حالی که تکان‌ها و هیجان‌ها به طور غیرقابل انکاری در معرض کاهش هستند که بیشتر دنباله‌های ترسناک را آزار می‌دهند، قسمت 3 به‌طور شگفت‌آوری هیجان‌انگیز است. در سال 1988، خواهران کیتی و کریستی  به نظر می‌رسند که از کودکی عادی و شادی در خانه لذت می‌برند. اما وقتی اتفاقات عجیب و غریب در شب برایشان اتفاق می افتد، پدرشان که یک فیلمبردار است، تصمیم می گیرد از دوربین های خود برای کشف منبع استفاده کند و …

نقدها

  • اگر دو فیلم اول را ندیده اید، چرا این فیلم را تماشا می کنید؟ و اگر دو فیلم اول را دیده اید، چرا باید این را تماشا کنید؟ (Stephen Whitty)
  • فیلم‌های Paranormal Activity بر اساس مفاهیم اساسی ترسناک ساخته شده‌اند و این اصول هنوز پابرجا هستند. (Scott Tobias)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Get out (2017).15 | برو بیرون

امتیاز : 7.7
کارگردان : Jordan Peele
ستارگان : Daniel Kaluuya . Allison Williams . Bradley Whitford

Get out (2017)
فیلم ترسناک برو بیرون از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک جوان آفریقایی-آمریکایی برای آخر هفته با والدین دوست دختر سفید پوست خود ملاقات می کند، جایی که نگرانی او در مورد استقبال آنها از او بسیار شدت می گیرد. در ابتدا، کریس رفتار بیش از حد مسالمت آمیز خانواده را به عنوان تلاش آنها برای مقابله با روابط بین نژادی دخترشان در نظر می گیرد، اما همانطور که آخر هفته پیش می رود، با مسائل نگران کننده ای مواجه می شود که حقیقتی را روشن می کند که هرگز تصورش را هم نمی کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک محسوب می شود.

نقدها

  • این اولین فیلم فوق‌العاده تحریک‌آمیز از جوردن پیل، نویسنده و کارگردان کمیک، ثابت می‌کند که بهترین راه برای رساندن طنز به مخاطبان انبوه، ترسناک نامیدن آن است. (Jake Wilson)
  • این یک فیلم فوق العاده جذاب و ناراحت کننده است. (Nigel Andrews)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Us(2019) .16 | ما

امتیاز : 6.8
کارگردان : Jordan Peele
ستارگان : Lupita Nyong’o . Winston Duke . Elisabeth Moss

Us(2019) از ترسناک ترین فیلم ها
فیلم ما از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های تاریخ ، فیلم US است . آدلاید ویلسون با همراهی همسر، پسر و دخترش به خانه ساحلی که در کودکی در آن بزرگ شده بود بازمی‌گردد. آدلاید که توسط یک تجربه آسیب زا از گذشته تسخیر شده است، به طرز شدیدی نگران می شود که اتفاق بدی بیفتد. بدترین ترس های او زمانی که چهار غریبه نقابدار به خانه می آیند به واقعیت تبدیل می شوند و ویلسون ها را مجبور به مبارزه برای بقا می کنند. وقتی نقاب‌ها از بین می‌روند، خانواده متوجه می‌شوند که هر مهاجم ظاهر یکی از آنها را به خود می‌گیرد، وحشت می‌کنند.

نقدها

  • هر عنصر در این فیلم هدفی را دنبال می کند و مانند یک حرکت شطرنج تنظیم شده است، از موسیقی متن تا ارزش های دقیق تولید. (Randy Myers)
  • حتی زمانی که شخصیت‌های اصلی در محاصره رنج و آزار قرار می‌گیرند، پیل تصویری ترسناک از یک خانواده سیاه‌ پوست ارائه می‌کند که به طرز وحشتناکی غیرقابل تحمل است. (Candice Frederick)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


The Shining (1980) .17 | درخشش

امتیاز : 8.4
کارگردان : Stanley Kubrick
ستارگان : Jack Nicholson . Shelley Duvall . Danny Lloyd

The Shining (1980)
فیلم ترسناک درخشش از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

اگرچه این فیلم ترسناک با رمان استیون کینگ تفاوت دارد، اما «درخشش» اثر استنلی کوبریک، یک سفر سرد به سمت جنون است که در زمره ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار می گیرد. جک تورنس در هتلی در کلرادو به عنوان سرایدار مشغول می شود، به این امید که خود را درمان کند. او به همراه همسرش وندی، و پسرش دنی ساکن می‌شود. از آنجایی که نوشته جک به جایی نمی رسد، اسرار تاریک هتل را پیدا می کند و…

نقدها

  • فیلم کلاسیک استنلی کوبریک نه تنها ترسناک است؛ بلکه به شیوه‌ای عجیب و غریب خود، با چشم‌اندازی امیدوارکننده از زندگی و مرگ تعریف می‌شود. (Matthew Rozsa)
  • من نمی توانم فیلم ترسناک بی اثرتر را به یاد بیاورم. (Gary Arnold)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Hereditary (2018).18 | موروثی

امتیاز : 7.3
کارگردان : Ari Aster
ستارگان :
Toni Collette . Milly Shapiro .Gabriel Byrne

Hereditary (2018) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم ترسناک موروثی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

خانواده ای غمگین تحت تأثیر حوادث غم انگیز و ناراحت کننده قرار می گیرند. هنگامی که مادر خانواده گراهام فوت می کند، دختر و نوه های او شروع به کشف رازهای مرموز و وحشتناک در مورد اصل و نسب خود می کنند و سعی می کنند از سرنوشت شومی که به ارث برده اند جان سالم به در ببرد. بهترین فیلم های ترسناک را در ادامه مقاله دنبال کنید.

نقدها

  • تونی کولت اجرای روح‌شکنی را در این فیلم ارائه می‌کند که به ما یادآوری می‌کند که والدین چقدر فداکاری است و والدین چقدر می‌توانند به فرزندانشان آسیب برسانند، که همیشه قابل جبران نیست. (Roxana Hadadi)
  • نتایج از نظر احساسی و زیبایی شناسی وحشتناک هستند و حرکتی را به سمت جهنم راه می‌اندازند. (Matthew Norman)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


The thing (2011).19

امتیاز : 6.2
کارگردان : Matthijs van Heijningen Jr.
ستارگان :
Mary Elizabeth Winstead . Joel Edgerton . Ulrich Thomsen

The thing (2011)
فیلم ترسناک The Thing از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک تیم تحقیقاتی در قطب جنوب توسط یک موجود بیگانه که ظاهر قربانیانش را به خود می گیرد شکار می شود. در قطب جنوب ، گروهی از دانشمندان آمریکایی در کمپ اصلی خود با شلیک هلیکوپتر به یک سگ سورتمه برخورد می کنند. وقتی سگ را می گیرند،به انسان ها و سگ های دیگر کمپ به طرز وحشتیانه ای حمله می کند و آنها متوجه می شوند که این جانور می تواند شکل قربانیان خود را به خود بگیرد و …

نقدها

  • The Thing یک شاهکار بی نظیر از تعلیق بی امان، بیش از حد بصری ویرانگر شبکیه چشم و وحشت آشکار و نیهیلیستی است. (Adam Smith)
  • آقای کارپنتر نشان داده است که می‌تواند فیلم‌های ترسناک خوب، نسبتاً ساده و قدیمی و تریلرهای هیجان‌انگیز مؤثر بسازد، اما به نظر می‌رسد وقتی دو یا چند ژانر را با هم ترکیب می‌کند، مانند این فیلم سر خود را از دست می‌دهد. (Vincent Canby)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


The silence of the lambs (1991) .20 | سکوت بره ها

امتیاز : 8.6
کارگردان : Jonathan Demme
ستارگان :
Jodie Foster . Anthony Hopkins . Lawrence A. Bonney

The silence of the lambs (1991) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم سکوت بره ها از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

سکوت بره ها یکی از بهترین فیلم های ترسناک است که به نوعی مهیج و هوشمندانه ، در مرز بین مطالعه روانشناختی و وحشت همه جانبه قرار دارد و از بازی های خیره کننده آنتونی هاپکینز و جودی فاستر بهره زیادی می برد. جودی فاستر در نقش کلاریس استارلینگ، دانش آموز برتر آکادمی آموزشی … بازی می کند. جک کرافورد از کلاریس می‌خواهد که با دکتر هانیبال لکتر ، روان‌پزشک باهوشی که خشن نیز هست، مصاحبه کند.

نقدها

  • این یک فیلم وحشیانه و به شدت دستکاری است که در مرکز آن، از نظر اخلاقی غیرقابل دفاع به نظر می رسد. (Dave Kehr)
  • یک فیلم فوق‌العاده خوب، شاید بهترین فیلم این کارگردان خوب، که در آن ژانر ترسناک به نوعی از سینما ارتقا یافته است . (Derek Malcolm)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Gonjiam (2018) .23 | تیمارستان گونجیام

امتیاز : 6.4
کارگرد
ان : Beom-sik Jeong
ستارگان :
Wi Ha-Joon . Yoo Je-Yoon . Seung-Wook Lee

Gonjiam (2018)
فیلم ترسناک گونجیام از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

خدمه یک سریال وب ترسناک برای پخش زنده به یک پناهگاه متروکه سفر می کنند. به زودی با حرکت بیشتر در داخل ساختمان قدیمی کابوس‌آمیز، با اتفاقاتی خارج از تصور و بیش از حد انتظار مواجه می‌شود.

نقدها

  • بدون تعارف، یک فیلم ترسناک حقه‌بازی است، که در آن تنها ویژگی شخصیتی مرتبط، خودشیفتگی است که مقدمه‌ای برای یادآوری کیهانی از اینکه واقعاً زندگی هر انسانی چقدر بی‌اهمیت است. (William Schwartz)
  • چیزهای زیادی برای دوست داشتن در گونجیام وجود دارد. فقط ای کاش کارگردان بیشتر به خودش اعتماد می کرد تا مسیر ترسناکی را که طی نکرده بود طی کند. نتیجه می‌توانست چیزی جدید و تازه در ژانری باشد که در آن ایده‌های غیر متعارف به طور منظم پاداش می‌گیرند. (Joshua Speiser)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


Supernatural (2005) .24 | ماوراء الطبیعه

امتیاز : 8.4
تهیه کننده : Eric Kripke
ستارگان :
Jared Padalecki . Jensen Ackles . Jim Beaver

Supernatural (2005) از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم ترسناک ماوراء الطبیعه از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

این سریال دلهره‌آور سفرهای هیجان‌انگیز و در عین حال وحشتناک سم و دین وینچستر، دو برادر را دنبال می‌کند که در شکار هیولاها با منظره‌ای شوم روبه‌رو می‌شوند. این برادران پس از از دست دادن مادرشان در اثر یک نیروی ماوراء طبیعی، توسط پدرشان به عنوان سربازانی بزرگ شدند که موجودات مرموز و شیطانی را دنبال می کنند. خاطرات خشونت آمیز و اسرار تهدید کننده رابطه، بار اضافی بر دوش سم و دین می افزاید، زیرا آنها همه چیزهایی را که در شب اتفاق می افتد بررسی می کنند. از آنجایی که ترفندها و ابزارهای قدیمی بی فایده می شوند و دوستان به آنها خیانت می کنند، برادران باید در هنگام مواجهه با دشمنان جدید به یکدیگر تکیه کنند.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


It .25

امتیاز : 7.3
تهیه کننده : Eric Kripke
ستارگان :
Bill Skarsgård . Jaeden Martell . Finn Wolfhard

It
فیلم It از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

هفت جوان ، در شرف مواجه شدن با بدترین کابوس خود هستند؛ یک شیطان باستانی و تغییر شکل یافته که هر 27 سال یک بار از فاضلاب بیرون می آید تا کودکان شهر را شکار کند. در طول یک تابستان هولناک، آنها باید بر ترس های شخصی خود غلبه کنند تا با دلقک قاتل و تشنه به خون به نام پنی وایز مبارزه کنند و …

نقدها

  • اگرچه ممکن است آنطور که برخی از طرفداران سرسخت ترسناک می‌خواهند ترسناک نباشد، ترس‌های کهن‌الگو و دوستی‌های اساسی منبع کینگ با شور و شوقی غم انگیزی به صفحه نمایش منتقل می‌شوند که مقاومت در برابر آن دشوار است. (Mark Kermode)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۲۶. Host (۲۰۲۰) | میزبان

امتیاز : ۶.۵
کارگردان : Rob Savage
ستارگان :. Emma Louise Webb . Haley Bishop . Jemma Moore

دانلود فیلم Host
فیلم Host از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

شش دوست در طول یک جلسه آنلاین به طور تصادفی توجه یک موجود شیطانی را جلب می کنند و بعد از آن اتفاقات عجیبی برایشان می افتد، یک فاجعه در حال رخ دادن است …

نقد ها

  • یک فیلم بسیار شوکه کننده و موثر برای دوران قرنطینه ما که در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار دارد. (Randy Myers)
  • Savage و نویسندگان همکار جما هرلی و جد شپرد به اندازه کافی خوب کار می‌کنند تا صحنه‌های بهتر فیلم خود را تنظیم کنند، اما به سختی می‌توان برخی از پیش‌نمایش‌های آشکار را در اینجا نادیده گرفت. (Simon Abrams)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۲۷. (۲۰۲۰) His House

امتیاز : ۶.۵
کارگردان : Remi Weekes
ستارگان : Wunmi Mosaku. Sope Dirisu . Malaika Wakoli-Abigaba

دانلود فیلم His House
فیلم His House از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک زوج پناهنده از سودان جنوبی جنگ زده فراری وحشتناک را تجربه می کنند، اما پس از آن تلاش می کنند تا خود را با زندگی جدید خود در یک شهر انگلیسی که شیطانی در زیر سطح آن نهفته است، وفق دهند.

نقد ها

  • این فیلم در مورد غم و اندوه، احساس گناه، یکسان سازی و بحران جاری پناهندگی حرف های زیادی برای گفتن دارد. (Tim Grierson)
  • این فیلم دارای عناصر کلاسیک یک خانه جن زده است، اما بسیار عمیق تر است و همچنین درباره افرادی است که با آسیب های روحی خود روبرو می شوند. (Claudia Puig)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۲۸. The Night House (۲۰۲۰)

امتیاز : ۶.۵
کارگردان : David Bruckner
ستارگان : Rebecca Hall. Sarah Goldberg . Vondie Curtis-Hall

دانلود فیلم The Night House
فیلم The Night House از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

بث که از مرگ غیرمنتظره شوهرش به وحشت افتاده، در خانه کنار دریاچه ای که برای او ساخته بود، تنها می ماند. بعد از آن کابوس‌ها می‌آیند. رویاهای آزاردهنده حضوری در خانه که او را صدا می کند و با یک جذابیت شبح وار به او اشاره می کند… این فیلم که از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است را از دست ندهید.

نقد ها

  • به ندرت فیلمی را دیده ام که در آن به سادگی همه چیز نیاز به توضیح داشته باشد. (Rex Reed)
  • خانه شب یک مراقبه قانع کننده در مورد وحشت ذهن خود است. (Becca James)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۲۹. Psycho (۱۹۶۰)

امتیاز : ۸.۵
کارگردان : Alfred Hitchcock
ستارگان : Anthony Perkins. Janet Leigh . Vera Miles

دانلود فیلم Psycho از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم Psycho از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

این فیلم اندکی به خاطر صحنه دوش گرفتن بد نام شده است، اما به خاطر سهمش در ژانر وحشت جاودانه نیز هست. از آنجایی که Psycho با درایت، ظرافت و هنر فیلمبرداری شده بود، هیچکاک نه تنها وحشت مدرن خلق کرد، بلکه آن را تایید کرد و در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار گرفته است.

نقد ها

  • پس از نیم قرن وحشت، روانی همچنان تضمین می کند که هیچ کس زیر دوش احساس امنیت نمی کند. (Mark Kermode)
  • دو قتل و سومین تلاش از شریرانه‌ترین مواردی هستند که تا به حال در فیلم‌ها دیده‌ام، با هیچکاک از مهارت قابل توجه خود در کارگردانی و برش و استفاده از صدا و موسیقی استفاده می‌کند تا ما را در گذشته از سرگرمی‌های ترسناک و خشمگین شوکه کند. (Stanley Kauffmann)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۰. Psycho II (۱۹۸۳)

امتیاز : ۶.۵
کارگردان : Richard Franklin
ستارگان : Meg Tilly . Anthony Perkins . Vera Miles

دانلود فیلم Psycho II
فیلم Psycho II از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

دو دهه پس از قتل های اصلی در متل بیتس، نورمن بیتس درمان خود را در یک آسایشگاه روانی کامل می کند و به خانه برمی گردد و متوجه می شود که هتلش تحت مدیریت وارن تومی خراب شده است. نورمن با وجود دوستی جدید با یک پیشخدمت و شغلی که دارد، دوباره شروع به شنیدن صداها می کند…

نقد ها

  • ترسناک و سرگرم کننده است، به همان اندازه که می توان انتظار داشت دنباله ای ارزشمند باشد. (Geoff Andrew)
  • این یک قطعه فیلمسازی حرفه ای با اجرای مناسب پرکینز است، اما در واقع دنباله ای برای Psycho نیست. داستان را ادامه می دهد، اما طلسم را نه. (Roger Ebert)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۱. The Blair Witch Project (۱۹۹۹) | پروژه جادوگر بلر

امتیاز : ۶.۵
کارگردانان : Eduardo Sánchez . Daniel Myrick
ستارگان : Heather Donahue . Michael C. Williams . Joshua Leonard

دانلود فیلم The Blair Witch Project
فیلم The Blair Witch Project از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

فیلم داستان سه دانشجوی سینما (هدر دوناهو، جاشوا لئونارد، مایکل سی ویلیامز) را روایت می‌کند که برای جمع‌آوری فیلم‌های مستند درباره جادوگر بلر، یک قاتل افسانه‌ای محلی، به شهر کوچکی سفر کرده‌اند. در طی چند روز، دانش‌آموزان با مردم شهر مصاحبه می‌کنند و سرنخ‌هایی برای حمایت از صحت داستان جمع‌آوری می‌کنند. اما زمانی که دانش آموزان راه خود را در جنگل گم می کنند و شروع به شنیدن صداهای وحشتناک می کنند، پروژه یک چرخش ترسناک به خود می گیرد.

نقد ها

  • این تصور که پروژه جادوگر بلر ممکن است واقعی باشد، آن را بسیار ترسناک تر از هر فیلم ترسناک نوجوانی می کند که در سال های اخیر اتفاق افتاده است و به همین دلیل نیز در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ حضور دارد. (Christy Lemire)
  • تماشاگر هرگز چیزی بیش از سایه یک فیلم هوشمندانه نمی بیند.(Kirk Honeycutt)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۲. Poltergeist (۱۹۸۲)

امتیاز : ۷.۳
کارگردان : Tobe Hooper
ستارگان : Craig T. Nelson . JoBeth Williams . Heather O’Rourke

دانلود فیلم Poltergeist
فیلم Poltergeist از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

اتفاقات عجیب و ترسناک یک خانواده معمولی کالیفرنیایی را در بر می گیرد. وقتی ارواح از طریق تلویزیون با آنها ارتباط برقرار می کنند. در ابتدا دوستانه و بازیگوش، ارواح به طور غیرمنتظره ای تهدیدآمیز می شوند، و هنگامی که کارول آن ناپدید می شود، استیو و دایان برای کمک به یک فراروانشناس و در نهایت یک جن گیر مراجعه می کنند.

نقد ها

  • یکی از بامزه ترین فیلم های خانه جن زده ای که تا به حال ساخته شده است. (Chris Stuckmann)
  • با توجه به استعدادها، Poltergeist یک فیلم آزار دهنده است زیرا می توانست خیلی بهتر باشد. (Variety Staff)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۳. Inside (۲۰۰۷)

امتیاز : ۶.۷
کارگردان :Alexandre Bustillo . Julien Maury
ستارگان : Jean-Baptiste Tabourin . Claude Lulé . Alysson Paradis

دانلود فیلم Inside
فیلم Inside از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

چهار ماه پس از مرگ همسرش، زنی در آستانه مادری در خانه اش توسط زنی غریبه که خواهان نوزاد متولد نشده اش است، شکنجه می شود.

نقد ها

  • امسال تصویری وجود نخواهد داشت که کاملاً قابل مقایسه با منظره باتریس دال سیاه پوش باشد که شکم یک زن باردار را با یک قیچی بافتنی باز می کند. حقیقتا این فیلم از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است. (Chris Cabin)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۴. Lovely Molly (۲۰۱۱)

امتیاز : ۵.۳
کارگردان : Eduardo Sánchez

ستارگان : Gretchen Lodge . Johnny Lewis . Alexandra Holden

دانلود فیلم Lovely Molly از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم Lovely Molly از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

مولی تازه ازدواج کرده به خانه پدر مرحومش در حومه شهر نقل مکان می کند، جایی که به زودی خاطرات دردناکی او را درگیر می کند.

نقد ها

  • اگر افراد حاضر در آن رفتار منطقی داشتند، فیلمی ساخته نمی شد. (Moira MacDonald)
  • آقای سانچز با ایجاد تعلیق بدون کاهش بودجه جلوه‌های ویژه، پرتره‌ای صمیمی از شخصیتی رنج‌دیده ترسیم می‌کند. (Jeannette Catsoulis)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۵. The Babadook (۲۰۱۴) | بابادوک

امتیاز : ۶.۸
کارگردان : Jennifer Kent

ستارگان : Essie Davis . Noah Wiseman . Daniel Henshall

دانلود فیلم The Babadook
فیلم The Babadook از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک مادر مجرد و فرزندش در چاه عمیقی از پارانویا می افتند که کتابی ترسناک برای کودکان با عنوان “آقای بابادوک” در خانه آنها نمایان می شود.

نقد ها

  • دیویس یکی از بهترین اجراهایی را که در این سال یا هر سال دیگر خواهید دید، ارائه می دهد. (Sara Michelle Fetters)
  • مرز بین واقعیت وحشتناک و فانتزی وحشتناک آنقدر مبهم نیست که کاملاً محو شده است. (John Semley)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۶. Haunt (۲۰۱۳)

امتیاز : ۵.۱
کارگردان : Mac Carter

ستارگان : Liana Liberato . Harrison Gilbertson . Jacki Weaver

دانلود فیلم Haunt
فیلم Haunt از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک نوجوان درونگرا با همسایه جدید خود دوست می شود و این زوج با هم شروع به کاوش در خانه جن زده ای می کنند که خانواده اش به تازگی خریداری کرده است.

نقد ها

  • یک تریلر کلاسیک خانه خالی از سکنه با شاید کمی که برای این ژانر غیرعادی است، اما گاهی اوقات اجرای مبتکرانه ای دارد.(Peter Labuza)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۷. The Descent (۲۰۰۵)

امتیاز : ۷.۲
کارگردان : Neil Marshall

ستارگان : Alex Reid . Natalie Mendoza . Shauna Macdonald

دانلود فیلم The Descent
فیلم The Descent از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک سال پس از یک ضربه روحی شدید، سارا به کارولینای شمالی می‌رود تا با دوستانش مدتی را صرف کاوش در غارها کند. پس از فرود در زیر زمین، زنان نقاشی‌های غارهای عجیب و شواهدی از یک سفر قبلی پیدا می‌کنند، سپس می‌آموزند که تنها نیستند: شکارچیان زیرزمینی در شکاف‌ها ساکن هستند و طعم گوشت انسان را می‌پسندند.

نقد ها

  • آیا تماشاگرانی که از سادیسم تیره فیلم‌های Saw و بازسازی «Hills Have Eyes» از شیر گرفته شده‌اند، می‌توانند تشخیص دهند که یک فیلم واقعاً ترسناک چگونه به نظر می‌رسد و چه حسی دارد؟ (Dan Fienberg)
  • این یکی از ترسناک ترین فیلم های قهرمان زن از زمان سریال Alien است. (Jack Mathews)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۸. REC (۲۰۰۷)

امتیاز : ۷.۴
کارگردان : Jaume Balagueró . Paco Plaza
ستارگان : Manuela Velasco . Ferran Terraza . Jorge-Yamam Serr

دانلود فیلمREC
فیلم REC از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک خبرنگار و فیلمبردار تلویزیونی کارکنان اورژانس را به داخل یک آپارتمان تاریک تعقیب می کنند و به سرعت با چیزی وحشتناک در داخل خانه قفل می شوند.

نقد ها

  • فیلم ترسناک اسپانیایی Rec حداقل در قسمت اول وعده می دهد که تجربه ای عمیقاً آزاردهنده باشد. (Kevin Maher)
  • [Rec] قطعا اعصاب را به هم می زند. اما این فیلمی است که بعید است در خاطره ها بماند. (Jamie Russell)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۳۹. The Witch (۲۰۱۵) | جادوگر

امتیاز : ۶.۹
کارگردان : Robert Eggers
ستارگان : Ralph Ineson . Anya Taylor-Joy . Kate Dickie

دانلود فیلم The Witch
فیلم The Witch از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

در سال ۱۶۳۰ نیوانگلند، وحشت و ناامیدی یک کشاورز، همسرش و فرزندانشان را فرا می گیرد که پسر کوچکتر ساموئل ناگهان ناپدید می شود. خانواده توماسین، بزرگترین دختر را که در زمان ناپدید شدن پسر را زیر نظر داشت، مقصر می دانند. با بدگمانی و پارانویا، خواهر و برادرهای دوقلوی مرسی و جوناس به توماسین به جادوگری مشکوک می شوند و ایمان، وفاداری و عشق این قبیله را به یکدیگر آزمایش می کنند.

نقد ها

  • مانند هر فیلم ترسناک خوب، جادوگر مملو از فرصت هایی برای تفسیر تمثیلی است و یکی از قانع کننده ترین روایت هایی که در زیر سطح حباب می کند، داستان منشأ خود آمریکا است. (Britt Ashley)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۰. Scream (۱۹۹۶)

امتیاز : ۷.۳
کارگردان : Wes Craven
ستارگان : Neve Campbell . Courteney Cox . David Arquette

دانلود فیلم Scream
فیلمScream از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک سال پس از قتل مادر، یک دختر نوجوان توسط یک قاتل جدید وحشت زده می شود که با استفاده از فیلم های ترسناک به عنوان بخشی از یک بازی مرگبار، دختر و دوستانش را هدف قرار می دهد.

نقد ها

  • بالاخره یک فیلم ترسناک برای فریاد زدن! این فیلم حقیقتا باید جز ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار گیرد. (Tom Charity)
  • اگر افرادی که Scream را ساخته اند، نیمی از آن چیزی که به نظر می رسد باهوش هستند، باهوش بودند، این فیلم بسیار هوشمندانه تری بود. (Jeff Strickler)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۱. Sinister (۲۰۱۲) | شیطانی

امتیاز : ۶.۸
کارگردان : Scott Derrickson
ستارگان : Ethan Hawke . Juliet Rylance . James Ransone

دانلود فیلم Sinister
فیلم Sinister از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

الیسون اسوالت، نویسنده جنایی واقعی، جعبه‌ای از ۸ فیلم‌خانگی را در خانه جدیدش پیدا می‌کند که نشان می‌دهد قتلی که در حال حاضر در حال تحقیق در مورد آن است، کار یک قاتل زنجیره‌ای است که میراثش به دهه ۱۹۶۰ بازمی‌گردد. این فیلم را که از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است از دست ندهید.

نقد ها

  • مجموعه ای ترکیبی از ترفندهای ترسناک قدیمی و معاصر که گهگاه موجی از فتنه را بر می انگیزد. (Liam Lacey)
  • در سنت واقعی فیلم های ترسناک، شخصیت ها کارهایی انجام می دهند که احمقانه است. به محض اینکه آن لحظات ناسازگار با منطق را بپذیرید، فیلم با اثربخشی شیطانی کار می کند.(James Berardinelli)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۲. The Birds (۱۹۶۳)

امتیاز : ۷.۷
کارگردان : Alfred Hitchcock
ستارگان : Rod Taylor . Tippi Hedren . Jessica Tandy

دانلود فیلم The Birds
فیلم The Birds از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

ملانی دنیلز در یک فروشگاه حیوانات خانگی در سانفرانسیسکو با میچ برنر آشنا می شود و تصمیم می گیرد او را به خانه دنبال کند. او هدیه دو پرنده عشق را با خود می آورد و آنها عاشقانه را آغاز می کنند. یک روز پرندگان شروع به حمله به کودکان در مهمانی خواهران میچ می کنند. یک حمله بزرگ به شهر با حمله به پرندگان آغاز می شود.

نقد ها

  • انتزاعی ترین فیلم آلفرد هیچکاک (۱۹۶۳) و شاید ظریف ترین فیلم او که هنوز پس از ده ها یا بیشتر تماشا، معانی و عطف های جدیدی را به ارمغان می آورد. و البته که از ترسناک ترین فیلم های تاریخ به شمار می رود. (Dave Kehr)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۳. Saw (۲۰۰۴)

امتیاز : ۷.۶
کارگردان : James Wan
ستارگان : Cary Elwes . Leigh Whannell . Danny Glover

دانلود فیلم Saw
فیلمSaw از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

دو غریبه بدون اینکه به یاد بیاورند چگونه به آنجا رسیده اند در اتاقی بیدار می شوند و متوجه می شوند که در یک بازی مرگبار که توسط یک قاتل سریالی بدنام انجام می شود، گیر افتاده اند. اتفاقاتی که در این فیلم می افتد آن را در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار می دهد.

نقد ها

  • فیلم ترسناک جیمز وان Saw مملو از پیچ و تاب های جنون زده و بازیگرانی گناهکار است، اما سناریو آنقدر ظالمانه است که شما را به هم می ریزد. (James Christopher)
  • چیزی به طرز چشمگیری نفرت انگیز و عجیب و غریب در مورد این فیلم ترسناک مهیج ساخته جیمز وان وجود دارد. (Peter Bradshaw)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۴. Friday the ۱۳th (۱۹۸۰)

امتیاز : ۶.۴
کارگردان : Sean S. Cunningham
ستارگان : Jeannine Taylor . Adrienne King . Betsy Palmer

دانلود فیلمFriday the ۱۳th
فیلمFriday the ۱۳th از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

تاریخچه قتل کریستال لیک مشاوران را از راه اندازی یک کمپ تابستانی در منطقه جنگلی باز نمی دارد. مردم محلی خرافه نسبت به آن هشدار می دهند، اما جوانان تازه نفس – جک ، آلیس، بیل، مارسی و ند – توجه چندانی به این موضوع ندارند و …

نقد ها

  • فیلم با همه تهی بودنش، به سختی موفق می شود آنچه را که وعده می دهد به انجام می رساند و اصلا نباید در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ قرار بگیرد. (Jeremiah Kipp)
  • شما واقعاً باید تعجب کنید که دقیقاً چه چیزی باعث شده است که سری جمعه سیزدهم تا این حد موفق باشد. (Jeremiah Kipp)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۵. ۲۸Days Later (۲۰۰۲)

امتیاز : ۷.۵
کارگردان : Danny Boyle
ستارگان : Cillian Murphy . Naomie Harris . Christopher Eccleston

دانلود فیلم ۲۸Days Later از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم ۲۸Days Later از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

چهار هفته پس از انتشار یک ویروس مرموز و غیرقابل درمان در سراسر بریتانیا، تعداد انگشت شماری از بازماندگان تلاش می کنند تا پناهگاهی پیدا کنند. موضوعی نسبتا متفاوت در لیست ترسناک ترین فیلم های تاریخ…

نقد ها

  • «بیست و هشت روز بعد» یک فیلم زامبی است که به جرأت می‌توانم بگویم، آن را به نوع فیلم من تبدیل می‌کند. هیچ زامبی سینما بدون برنامه خود هرگز به چشم نمی خورد. (Joshua Rothkopf)
  • چیزی که ۲۸ Days Later را نیز موثر می کند و آن را از دیگر فیلم های هیجان انگیز متمایز می کند، این است که باعث می شود به شخصیت ها اهمیت دهید. (Christy Lemire)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۶. The Grudge (۲۰۰۴)

امتیاز : ۵.۹
کارگردان : Takashi Shimizu
ستارگان : Sarah Michelle Gellar . Jason Behr .
Clea DuVall

دانلود فیلم The Grudge از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم The Grudge از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک پرستار آمریکایی که در توکیو زندگی می‌کند و کار می‌کند، در معرض یک نفرین مرموز ماوراء طبیعی قرار می‌گیرد، نفرینی که شخص را قبل از اینکه جانش را بگیرد و به قربانی دیگری سرایت کند، در خشم قدرتمندی محبوس می‌کند.

نقد ها

  • اتفاقات زیادی در اینجا وجود دارد اما هیچ داستان واقعی وجود ندارد. شاید این همان چیزی است که روح کابوکی غرق شده را بسیار خشمگین کرده است: او به دنبال یافتن یک فیلمنامه منسجم و از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است. (Liam Lacey)
  • انبوهی از ترس‌های بالاتر از حد متوسط ​​در نهایت باعث می‌شود پرتره خشم مسری، خشونت و مرگ The Grudge به طرز وحشتناکی ناراحت‌کننده باشد. (Nick Schager)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۷. The Others (۲۰۰۱)

امتیاز : ۷.۶
کارگردان : Alejandro Amenábar
ستارگان : Fionnula Flanagan . Nicole Kidman . Nicole Kidman

دانلود فیلم The Others از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم The Others از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

گریس، مادر مذهبی آن و نیکلاس، خانواده خود را در طول جنگ جهانی دوم به سواحل انگلیس نقل مکان می کند. او در حالی که از فرزندانش در برابر یک بیماری نادر حساس به نور محافظت می کند که باعث می شود خورشید به آنها آسیب برساند، منتظر خبر شوهر گم شده اش است. آن ادعا می‌کند که ارواح را می‌بیند، گریس در ابتدا فکر می‌کند که خدمتکاران جدید در حال حقه بازی هستند، اما رویدادها و رؤیاهای وحشتناک باعث می‌شود او باور کند که چیزی فراطبیعی رخ داده است.

نقد ها

  • اجراها، نویسندگی، طراحی تولید، فیلمبرداری، موسیقی، کارگردانی – همه اینها درجه یک هستند. همه چیز در مورد این فیلم که از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است واقعا کار می کند. (Chris Stuckmann)
  • این نادرترین نمایش های جادویی است: داستان ارواح باسواد و بالغ که همزمان در چندین سطح کار می کند. (Marc Savlov)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۸. Thesis (۱۹۹۶)

امتیاز : ۷.۴
کارگردان : Alejandro Amenábar
ستارگان : Ana Torrent
. Eduardo Noriega . Fele Martínez

دانلود فیلم Thesis از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم Thesis از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ Thesis است که طبق داستان، در حین انجام پایان نامه ای در مورد خشونت، آنجلا یک ویدیو پیدا می کند که در آن دختری تا زمان مرگ شکنجه می شود. کمی بعد او متوجه می شود که این دختر دانشجوی سابق دانشکده او بوده است…

نقد ها

  • با وجود برخی نامحتمل‌های بزرگ اما این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است. (Joe Leydon)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۴۹. The Nun (۲۰۱۸)

امتیاز : ۵.۳
کارگردان : Corin Hardy
ستارگان : Demián Bichir
. Taissa Farmiga . Jonas Bloquet

دانلود فیلم The Nun از ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلم The Nun از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک کشیش با گذشته ای جن زده و یک تازه کار در آستانه آخرین عهدش توسط واتیکان فرستاده می شود تا مرگ یک راهبه جوان را در رومانی بررسی کند و با نیروی بدخواه به شکل یک راهبه اهریمنی مقابله کند.

نقد ها

  • هنگامی که همه به صومعه می رسند، فیلم به سادگی روح را رها می کند و بدبینانه تمام ترفندهای ترسناک کتاب را به نمایش می گذارد. (Bilge Ebiri)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


۵۰. Insidious (۲۰۱۰)

امتیاز : ۶.۸
کارگردان : James Wan
ستارگان : Patrick Wilson
. Rose Byrne . Ty Simpkins

دانلود ترسناک ترین فیلم های تاریخ
فیلمInsidious از ترسناک ترین فیلم های تاریخ

یک پدر و مادر زمانی در خانه جدیدشان که خالی از سکنه است، برای نجات پسرشان (که در کماست) از تسخیر یک روح شیطانی دست به هرکاری می زنند.

نقد ها

  • کارگردان جیمز وان در اینجا ثابت می کند که در ایجاد تنش دراماتیک و ایجاد اضطراب در شما در مورد چیزهایی که در دید پیرامونی شما می گذرد بسیار ماهر است. این فیلم واقعا یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ است. (Jim Schembri)
  • فیلم هرگز به ترسناک بودن نزدیک نمی شود، اما حماقت عظیمش آن را هم جذاب و هم غیرقابل پیش بینی می کند. (Leo Robson)

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید.


در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2021/02/14/5-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d9%84%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%86/ https://pioio.com/mag/2021/06/01/%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85interstellar/ https://pioio.com/mag/2019/07/09/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%86%d8%aa-%d9%88-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%84%d8%b1-tenet/
بهترین فیلم های ترسناک کدام اند ؟

تمام فیلم های معرفی شده در این مقاله جز بهترین فیلم های ترسناک هستند و با توجه به سلیقه خود و توضیحات ارائه شده انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *