انیمیشن لایت یر (lightyear)
بازدید 264
0

انیمیشن لایت یر (lightyear)

تریلر انیمیشن لایت یر (lightyear) منتشر شده است و ما در این مقاله قصد داریم نکاتی که از تریلر آن میتوان فهمید را بیان کنیم.

انیمیشن لایت یر (lightyear) یک انیمیشن علمی تخیلی جدیدی است که دیزنی آن را منتشر کرده است و به کارگردانی آنگوس مک‌ لین است.

انیمیشن Lightyear

باز لایت یر را کریس ایونز در تریلر انیمیشن لایت یر (lightyear) صداپیشگی میکند اما نه در همان نقش نمادین تیم آلن در انیمیشن داستان اسباب بازی ها بلکه در این انیمیشن باز لایت یر فضانورد و قهرمان شجاعی است که به فضا می رود و سعی در نجات انسان ها دارد. او با دشمنان قول پیکری که لباس هایی مخصوص بر تن دارند مبارزه میکند.

اما اکنون که دیزنی اولین تریلر کامل 2 دقیقه‌ای انیمیشن لایت یر Lightyea  را منتشر کرده است، نگاه عمیق‌تری به فیلم داریم، که شامل بخش های ترسناکی است که یادآور دام شیطان از هری پاتر است، یک ماموریت فضایی که شامل «برگرداندن همه به خانه» پس از یک سال است.

شخصیت واقعی باز لایت یر
باز لایت یر

شخصیت واقعی باز لایت یر

در هر دو انیمیشن ((لایت یر)) و ((داستان اسباب بازی )) باز لایت یر نقش مهمی را ایفا می کند اما در انیمیشن داستان اسباب بازی ها شخصیت او یک اسباب بازی اکشن فیگور است و در انیمیشن لایت یر شخصیت واقعی باز لایت یر را نمایش می دهد.

حساب رسمی پیکسار سال گذشته در توییتی نوشت: «[Lightyear] داستان واقعی Buzz Lightyear اصلی است، برای رفتن به «بی نهایت و فراتر» با لایت یر آماده شوید.»

که در اصل شخصیت اسباب بازی لایت یر الهام گرفته از شخصیت واقعی اوست .همچنین در مجموعه داستان اسباب بازی ها هیچوقت موهای باز لایت یر را ندیده ایم زیرا او همیشه یک کلاه فضایی بر سر داشت که شیشه اش بالا و پایین میرفت اما موهای باز را نشان نمی داد اگر شما هم کنجکاو به این موضوع هستید که موهای باز لایت چه شکلی است این انیمیشن را حتما مشاهده کنید.

شخصیت اسباب بازی و واقعی باز لایت یر
شخصیت اسباب بازی اکشن فیگور و واقعی باز لایت یر

گربه شخصی باز لایت یر با نام ساکس

در تریلر انیمیشن لایت یر (lightyear)ما را با شخصیتی آشنا میکند که احتمالا بخش عظیمی از فیلم را در برمیگیرد. این شخصیت یک گربه به صورت ربات است که همراه شخصی باز لایت یر است و نام او ساکس است. همان طور که در تریلر مشخص است این ربات گربه مانند میتواند سر خودش را 360 درجه بچرخاند و دم اش را به سفینه وصل کند. ساکس همراه باز لایت یر در سفر فضایی اوست.

صداپیشگی ساکس را پیتر سون بر عهده دارد که البته پیتر سون با فیلم های پیکسار غریبه نیست و در انیمیشن های دایناسور خوب، دانشگاه هیولاها، راتاتویی و لوکا صداپیشگی کرده است.

 در عکس زیر با گربه ربات ساکس آشنا شوید.

ساکس گربه باز لایت یر
ساکس – گربه باز لایت یر

حرکت مخصوص باز لایت یر

در انیمیشن داستان اسباب بازی باز لایت یر حرکت منحصر به فرد خود را در کاراته دارد که در هنگام خطر انجام می داد و حالت مبارزه به خود میگیرد. در تریلر انیمیشن لایت یر (lightyear)هنگامی که ساکس او را می ترساند باز لایت یر همان حرکت مخصوص دفاعی را انجام می دهد که در عکس زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

آیا لایت یر به انیمیشن داستان اسباب بازی مرتبط است؟

آخرین تریلر انیمیشن لایت‌ یر (lightyear) به بینندگان ایده واضح‌ تری درباره انتظارات از این فیلم می‌ دهد. لایت یر مخاطب را به دنیای داستان اسباب بازی باز می گرداند تا داستان مردی را تعریف کند که اسباب بازی باز لایت یر Buzz Lightyear را الهام گرفته است، اما با وجود اینکه فیلم با داستان اسباب بازی مرتبط است، هیچ شباهتی به آن ندارد ولی این دو انیمیشن مکملی عالی برای هم هستند.

اگرچه انیمیشن لایت‌ یر (lightyear) یک فیلم خانوادگی است، اما نسبت به مجموعه داستان اسباب بازی ها، داستانی بالغ تر به نظر می رسد و بسیاری اشاره می‌ کنند که واقعاً شبیه فیلم‌های کودکانه نیست، که آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند. همچنین به نظر می‌ رسد لایت‌ یر لحن جدی‌ تر و البته کمدی دارد و یک انیمیشن اکشن به حساب می آید که دیدگاه واقع بینانه به مخاطب میدهد.

با وجود این موضوع پیکسار تبدیل به یک استودیو بزرگ و حرفه ای در دنیای انیمیشن ها شده است و هرسال حداقل یک انیمیشن تولید میکند. در سال 2022 شاهد دو اثر از پیکسار هستیم. Turning Red که در ماه مارس در دیزنی پلاس اکران می شود و Lightyear که در ماه ژوئن اکران میشود.

شخصیت اسباب بازی لایت یر

دوستان باز لایت یر در زندگی واقعی او چه کسانی هستند؟

در مجموعه داستان اسباب بازی ها بر روی موضوع دوستی و وفاداری در دوستی بسیار تاکید می شود و احتمالا در انیمیشن لایت‌ یر (lightyear) این موضوع اهمیت بسیار زیادی  دارد.

اولین شخصیت مورد نظر ما آلیشیا هاثورن می باشد. این شخصیت در تریلر مظرب و متفکر دیده میشود و مشخص است که اولین شخصیت مکمل لایتیر است و احتمال زیاد دوست صمیمی اوست.

هاثورن چهره ای تاثیر گذار و سبزه ای دارد که از اتاق کنترل ماموریت را مدیریت می کند و بر روی ابروی سمت راستش زخمی دارد که نشان می دهد او هم یک شخصیت شجاع و مبارز است.

مشخص نیست چه کسی صداپیشگی آلیشیا هارثون را انجام میدهد اما از تصاویر تریلر مشخص میشود نام او آلیشیا است.

آلیشیا هاثورن
آلیشیا هاثورن

دومین شخصیتی که میتوان در مورد آن صحبت کرد رباتی است که همراه باز لایت یر در سیاره ای نامشخص است.

مشخصات دیگری از این ربات نشان داده نشده است و در تریلر فقط چهار چشم او مشخص است.

در نهایت باید ببینیم کیفیت رفاقت این دو شخصیت در لایت یر همانند کیفیت رفاقت های داستان اسباب بازی هست یا نه!

ربات همراه باز لایت یر

ربات بازلایتر 5

ربات باز لایتر 5 ، محبوب ترین ربات اسباب بازی که پس از انیمیشن toy story ، در لایت یر بسیار خوش درخشید و علاقمندان زیادی را پس از پخش این انیمیشن به خود جذب کرد.

ربات اسباب بازی این کرکتر مشهور؛

  • قابلیت حرکت
  • دارای مفاصل حرکتی در دست، آرنج، زانو
  • دارای لیزر با افکت صوتی
  • و…

نکاتی کوتاهی که از تریلر انیمیشن لایت‌ یر (lightyear) به دست می آید

  • مبارزه ای سخت بین قهرمان داستان و موجودات قول پیکر رباتی وجود دارد.
  • لایت یر شخصیتی مبارز و قهرمان است که با سفینه فضایی اش به سیاره ای دیگر می رود.
  • سوخت سفینه فضایی لایت یر شبیه کریستال است.
  • جلوه های بصری و اکشن آن هیجان انگیز و با کیفیت زیادی است.
  • ساکس یک ربات با هوش مصنوعی بالاست که شخصیتی بامزه و در عین حال باهوش است که لایت یر را در سفر فضایی اش همراهی میکند.
  • و همچنین در قسمتی از تریلر سفینه فضایی لایت یر سقوط می کند اما سر انجام این سقوط نا مشخص است.
باز لایت یر واقعی
همچنین میتوانید موارد زیر را مطالعه کنید :
https://pioio.com/mag/2019/08/29/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA/ https://pioio.com/mag/2019/07/11/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7-minions-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7%da%af/ https://pioio.com/mag/2019/07/09/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b4%d8%a7%d9%87-the-lion-king-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1/
انیمیشن لایت‌ یر (lightyear) کی اکران میشود ؟

انیمیشن لایت یر Lightyear در ماه ژوئن 2022 اکران میشود.

آیا لایت یر به انیمیشن داستان اسباب بازی مرتبط است؟

خیر . انیمیشن لایت یر بر اساس شخصیت واقعی اوست و انیمیشن داستان اسباب بازی ها نقش او فقط یک اکشن فیگور است. اما این دو انیمیشن مکمل هم هستند.

کرکتر ساکس چه نقشی دارد ؟

ساکس رباتی هوشمند به شکل گربه هست که همراه باز لایت یر در سفر اوست و احتمالا نقش مهمی در انیمیشن دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *