مشاوره کسب و کار
بازدید 241
0

مشاوره کسب و کار در مشهد

امروزه به دلیل مسائل اقتصادی، تورم و سایر مسائل معیشتی که بیشتر مردم با آنها درگیر هستند؛ خیلی ها به فکر راه انداختن کسب و کار جدیدی افتاده اند که بتوانند در وهله اول نیاز های روزمره خود را برطرف کنند و پس از آن رونقی به زندگی خود بدهند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و می خواهید کسب و کار خود را راه بیندازید یا طراحی سایت در مشهد انجام دهید، یا حتی اگر مشغول کسب و کار خود هستید اما می خواهید آن را گسترش دهید در ادامه مطلب مشاوره کسب و کار در مشهد با ما همراه باشید.

برای شروع یک کسب و کار یا گسترش آن درصورتی که اطلاعات یا تخصص کاملی در آن مورد ندارید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. درنتیجه، بهره مند شدن از یک مشاوره کسب و کار گزینه مناسبی برای شروع کسب و کارتان در مسیر صحیح و اصولی است. مشاور کسب و کار در صورتی که تخصص لازم را داشته باشد می تواند سرعت رشد کسب و کار شما را افزایش دهد و نتایج شما را نیز بهبود ببخشد. موضوع مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که ساکن مشهد هستید به شرکت های مشاوره کسب و کار در مشهد رجوع کنید. در ادامه با پیویو همراه باشید .

چه زمانی به مشاوره کسب و کار مراجعه کنیم؟

قبل از هرچیزی باید موضع شما در کسب و کار مشخص شود. یعنی می خواهید شروع به راه اندازی کسب و کار خود کنید یا قصد گسترش و بهبود آن را دارید ؟ چون در شرایط و موضع های مختلف کاری، راهکار های متفاوتی نیز وجود دارد.

در صورتی که کسب و کار خود را دارید اما :

  • به دلیل شرایط جامعه و اتفاقات از پیش تعیین نشده نگران روند پیش روی آن هستید.
  • یا می دانید که کسب و کار شما پتانسیل رشد بسیار بالاتری دارد اما نمی دانید چطور باید این کار را انجام دهید.
  • راه های مختلفی را امتحان کرده اید اما همچنان موفق به حل مسائل پیش آمده در کسب و کارتان نشده اید.

یا قصد راه انداختن کسب و کار جدیدی دارید اما :

  • نمی دانید از کجا شروع کنید.
  • قصد شروع دارید اما از مشکلات و ریسک های مسیر پیش رو اطلاع ندارید.
  • ایده ای متفاوت و جدید دارید که توانایی رقابتی بالایی نیز دارد اما نمی دانید چطور آن را اجرا کنید.

نوع کسب و کار شما چیست؟

قبل از گرفتن مشاوره در زمینه کسب و کار ابتدا باید مشخص کرد بیزینس یا تجارتی که شما قصد مشورت کردن درمورد آن را دارید، یک کارآفرینی محسوب می شود یا استارتاپ ؟ تفاوت این دو را می دانید ؟

استارتاپ

مفهوم استارتاپ، زمانی است که ایده ای نو یا راه حلی برای حل یک مسئله ارائه می کنید و در ارائه آن ایده نوآوری انجام می دهید. دراستارتاپ به دلیل منحصربه فرد بودن ایده، مدل کسب و کار خاصی وجود ندارد وبه همین دلیل بیشتر بر پایه آزمون و خطا پیش می روند و ریسک بالاتری هم دارد. با این حال استارتاپ سرعت رشد بیشتری نسبت به کارآفرینی و مشاغل سنتی دارند که این هم به دلیل نو بودن ایده است.

کارآفرینی

بهترین معادل برای توصیف واژه کارآفرینی، ارزش آفرینی است. کار آفرین فرصت را کشف می کند و سپس در همان زمینه ایده پردازی می کنند. در این نوع کسب و کار بازار هدف، نوع محصول و یا نوع مشکلی که قصد حل آن را دارید کاملا مشخص است. در این کسب و کار کارآفرینان هم حوزه می توانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

در کدام حوزه از کسب و کار خود نیاز به مشاوره دارید؟

هر نوع کسب و کاری را که انتخاب کرده باشید حوزه های مختلفی دارد که برای گسترش هر کدام نیاز به استراتژی های منحصر به فرد خود نیاز دارد. سه حوزه ای که در ادامه برای شما توضیح می دهیم را در نظر داشته باشید :

در ادامه بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/01/28/the-best-digital-marketing-company-in-mashhad/
مشاوره
  • بازاریابی و فروش : شما به عنوان مالک کسب و کارتان با دو چالش اساسی رو به رو هستید. اول اینکه چطور محصولات موجود خود را به پول تبدیل کنید و دوم اینکه چطور محصولات جدید را روانه بازار کنید. احتمالا شما برای شناخت وضع موجود رقبا، مشتریان و توسعه بازار و محصول به مشاوره نیازمندید.
مشاوره کسب و کار
  • برندینگ : برندینگ زمانی که رقبای زیادی داشته باشید از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. برندینگ در تعریفی ساده در واقع تصویر و نامی در ذهن مشتری یا مخاطب است که از کسب و کار شما نقش میبندد. این حوزه در شناخت بازار هدف شما اهمیت زیادی دارد و در اعتبار بخشیدن وتمایز برند شما نسبت به سایر رقبا بسیار تاثیر گذار است. مشاوره کسب و کار در این زمینه می تواند کمک خوبی برای شما باشد.
کسب و کار
  • مدیریت : در یک مدیریت صحیح باید برای کسب کار خود چشم انداز و اهدافی داشته باشید. در نتیجه شما برای رونق و پایداری کسب و کار خود نیازمند برنامه ریزی و مشخص کردن مسیر کاری، و سپس تحلیل و آنالیز عملکرد پیش روی کسب وکارتان هستید.

تا اینجا اطلاعات مقدماتی را برای داشتن یک مشاوره کسب و کار موفق برسی کردیم. حالا بهتر است بدانیم مشاور کسب وکار کیست و یک مشاور خوب چه ویژگی های باید داشته باشد ؟

مشاور کسب و کار چه کسی است؟

مشاوره در زبانی ساده به معنی مشورت گرفتن برای انجام کاری به صورت حرفه ای تر و تخصصی تر است. مشاور نیز فردی است که در حوزه مشخصی تخصص، اطلاعات کافی و تجربه را دارد و با راهنمایی های صحیح در پیشبرد اهداف ما را یاری خواهد کرد. مشاورهای متخصص زیادی در زمینه های مختلف وجود دارند که یکی از آنها مشاور کسب و کار یا همان مشاور شغلی است. مراجعه به یک مشاور حرفه ای کمک زیادی در انتخاب و گسترش کسب و کار فرد ( در هر قشر یا سن و سالی ) می کند. مشاوره کسب و کار در مشهدبا راهنمایی صاحبان کسب و کار و ایجاد اهداف کوتاه مدت وبلند مدت چشم اندازی را ایجاد کرده و سپس با یک برنامه ریزی اصولی سازمان و کسب و کار را به سمت و سوی موفقیت پیش می برد.

وظایف یک مشاور کسب و کار حرفه ای چیست ؟

مشاوران کسب و کار عموما در زمینه های مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی، امور مالی وحسابداری فعالیت می کنند. یک مشاور حرفه ای با برسی هر کدام از این بخش هایی که ذکر شد می تواند نقاط ضعف را تشخیص دهد وبرای بهبود وضعیت و بهره وری بیشتر راه حل هایی را ارائه دهد. به عنوان مثال گاهی ممکن است منابع انسانی موجود در سازمان توان انجام کار تیمی را نداشته باشند و عملکرد ضعیفی را از خود نشان دهند. استفاده از مشاوره کسب و کار در مشهد دراین موضوع می تواند بهترین راهنما برای هدایت و تخصیص منابع انسانی باشد. یا در صورت تغییرات ناگهانی بازار یا به وجود آمدن فرصت های رشد سریع، برای توسعه کسب و کار ما در شرایط نوسانی به ما کمک کنند.

پیویو | ارائه بهترین مشاوره کسب و کار درمشهد

با توجه به جمعیت بالای شهر مشهد، برای توسعه یا ایجاد کسب و کار به صورت حرفه ای نیازمند یک برنامه اصولی و دقیق هستیم. به همین دلیل بهتر است به کاربلد ترین و متخصص ترین مشاوران کسب و کار در مشهد مراجعه کنیم. اینگونه با اطمینان و ریسک های بسیار پایین تر، کسب و کار خود را با روشی امن رونق می بخشیم. پیویو این روش امن برای بهبود وضعیت کسب و کار شماست. برنامه ها و رویاهای خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید تا نتایج فوق العاده آن را به چشم ببینید.

بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/02/01/teaser-advertising/ https://pioio.com/mag/2019/09/11/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/ https://pioio.com/mag/2019/08/24/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c/
چه زمانی از مشاوره کسب و کار در مشهد استفاده کنیم ؟

برای استفاده از مشاوره کسب و کار در مشهد ابتدا باید موضع و قصد خود را از مراجعه به مشاور مشخص کنید. سپس با در نظر گرفتن حیطه مورد نظر خود بهترین مشاور را در همان زمینه پیدا کنید.

هزینه مشاوره کسب و کار در مشهد چقدر است؟

هزینه مشاوره کسب و کار در مشهد با توجه به تخصص مشاور و زمینه ای که در آن به مشاوره نیاز دارید متفاوت است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طراوت رئوف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *