بازدید 318
۴

بهترین طراحی لوگو در مشهد

بهترین طراحی لوگو در مشهد؟

شما با دیدن یک سیب گاز زده به یاد چه چیزی میفتید؟

یک سیب معمولی یا برند معروف و موفق اپل؟

طراحی لوگو در مشهد

قدرت طراحی لوگو در برندینگ و شروع یک بیزینس در این مثال به شدت خودنمایی می کند! اینکه شما با دیدن ساده ترین عناصر بصری مفهوم خاصی را در ذهن تان تداعی شود و سریع ترین حالت ممکن در ذهن ماندگار شود  یا مخاطب تفاوت این طرح را با نقاشی متوجه نشود و بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

اولین بار در تاریخ چه کسی لوگو طراحی کرد؟

بهتر است بدانید که طراحی لوگو منوط به زمان و دهه خاصی نمی شود و از قبل از دوران یونان باستان با نقاشی ها و حکاکی  نبشته ها و زبان تصویر بر روی سنگ ها و دیواره غارها اولین لوگو شکل گرفت ولی اینکه چه کسی اولین بارچنین ایده ای به ذهنش رسید مشخص نیست. با تمام این ها لوگوهای دوران باستان، به شکل کاملا ابتدایی و بنا بر انتقال مفهوم بود نه خلق معنا ! و اصلا مفهوم کلمه لوگو، از دو لغت یونانی به معنای دلیل آرم و منقوش کردن شکل گرفته است! بعدها آشوریان و سپس مصریان و بعد آن سایر تمدن ها شروع به گسترش و افزودن خلاقیت به آن کردند.

تاثیر یک لوگو خوب و حرفه ای و خفن وقتی مشخص می شود که؛ طراحان لوگوی خوب از تحقیقات برند و اصول طراحی لوگو برای بهینه سازی این عناصر استفاده می کنند. لوگوها معمولاً از تایپوگرافی، گرافیک و طرح های رنگی تشکیل شده اند. این ها عناصر طراحی بصری هستند و کیفیت آنها می تواند ذهنی باشد.

هر لوگو یک چهره از کسب وکار؛

طراحی لوگو در مشهد

یک لوگو چهره و شخصیتی موجه برای کسب وکار شما در مقابل مخاطبان تان قرار می دهد. این می شود که  آنها می خواهند بدانند و به آن اعتماد کنند که با چه کسانی و با چه تخصصی ارتباط برقرار می کنند. لوگوی شما نقطه شروعی است که سایر موارد بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ از آن مشتق می شوند.

اگر بازار هدف شما نتواند لوگو حرفه ای شما را به خاطر بسپارد، لوگوی شما بی فایده است در نتیجه ممکن است باقی تلاش های شما برای استارت یک بازار فروش مطمئن را از دست دهید و یکی از جرقه های مهم در شروع کسب و کار را در همان ابتدا خاموش کنید.

لوگوها مخاطب  شما را هدایت می کنند!

ما می توانیم فقط با یک نگاه به لوگو در مورد محصولات و خدمات برند قضاوت کنیم. این به تجربه قبلی ما با نام تجاری و همچنین خود هویت بصری مرتبط است. اگر لوگو با تصور شما در مورد نوع شرکتی که فکر می کنید مطابقت داشته باشد، می تواند بر تصمیماتی که می گیرید و انتظاراتی که از آنها دارید تأثیر بگذارد.

امکان شناسایی برند شما با سرعت نور!💥

کلمات برای بیان آنچه که یک برند برای ارائه دارد کافی نیست و به خاطر سپردن کلمات بین بسیاری از برندها واقعا دشوار است. به قول قدیمی ها، یک عکس 1000 کلمه ارزش دارد. هویت بصری یک برند باید منحصر به فرد باشد تا بتوان نام تجاری را به سرعت و به راحتی شناسایی کرد. از آنجایی که حافظه بصری بسیار سریع تر و قوی تر از به خاطرسپاری است پس با یک لوگو استاندارد و منحصر بفرد قطعا شما به یادماندنی خواهید شد!

یک لوگو خوب شما را از رقبای خود متمایز می کند!

یک لوگو مستقیماً با یک تجارت و خدمات یا محصولات آن مرتبط است. شرکت‌های بی‌شماری می‌توانند خدماتی مشابه خدمات شما ارائه دهند، اما چیزی که شما را از بقیه متمایز می‌کند، فقط لوگو و برند شماست! این امکان را برای شما فراهم می کند تا طرحی را ارائه دهید که اولین تاثیر ماندگاری را به جا می گذارد. آیا شما چیزی متمایز از رقبای خود ارائه میدهید؟

به همین دلیل است که یک طراحی ساده و اصلی مؤثرتر است. شما برای مدت طولانی مشغول تبلیغ کسب و کارتان هستید، بنابراین طول عمر یک لوگو جذاب برای برند شما کلید مهمی است و این کار نه صرفا برای یک روز ، دوروز یا ده روز باقی می ماند، بلکه در سال های آینده زمانی که دیگران قدیمی به نظر می رسند، همچنان برجسته خواهید بود.

برای ایجاد یک هویت به یاد ماندنی، لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، وب‌سایت و غیره شما باید یک موضوع مشترک داشته باشید که مشتری شما فوراً بتواند آن را تشخیص دهد. هنگامی که در مورد یک لوگو تصمیم می گیرید، همه چیزهای دیگر مانند قطعات یک پازل با هم قرار می گیرند. وقتی این پازل کامل شد، تصویر یک شرکت موفق و حرفه ای را می بینید.

ویژگی یک لوگو حرفه ای؟

طراحی لوگو مرتبط یا زیبا

طراحی لوگو شما باید بازتاب مناسبی از صنعت و حرفه شما باشد و برای سلیقه مخاطبان مورد نظر موردپسند باشد. طرح‌های رنگی روشن و سرگرم‌کننده ممکن است برای لوگوی فروشگاه شیرینی و قنادی عالی عمل کند، اما برای یک شرکت تخصصی صنعتی بسیار تضعیف کننده است. یک لوگوی عالی نیازی به بیان آنچه یک شرکت انجام می دهد نیست، کافی است که طراح آن، به طور حرفه ای و خلاقانه پروسه طراحی یک لوگو به یادماندنی و ارزشمند را طی کرده باشد.

از فونت های بیش از حد پیچیده یا آراسته که خواندن آنها دشوار است باید اجتناب کرد و یا خیلی کم استفاده کرد. استفاده زیاد از شیب ها، سایه ها و جلوه های درخشندگی می تواند حواس پرت کننده باشد. هنگامی که ما لوگوی شما را طراحی می کنیم، یک نسخه جامد و خام از لوگوی شما را نیز بدون جلوه های اضافی ارائه می دهیم. یک لوگوی عالی دارای خطوط واضحی است که بیننده قبل از از دست دادن علاقه به هنر پیچیده می تواند آنها را شناسایی کند.

مقیاس پذیر / همه کاره بودن

لوگوها باید ساده و آسان برای بازتولید در رسانه ها و برنامه های مختلف باشند. قرار است بر روی هر چیزی از لوازم التحریر اداری و کارت ویزیت گرفته تا لوازم تبلیغات مانند خودکار، برچسب نام، لباس فرم، هدایای مشتری، مواد نمایشگاه تجاری و غیره ظاهر شود. اگر لوگوی شما به اندازه یک تمبر پستی چاپ شده باشد، همچنان موثر خواهد بود.

مطالب مرتبط:

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد
طراحی بیزینس پلن + طراحی کسب و کار

در نهایت، همه چیز در مورد ایجاد اعتماد درست باشد

مردم به کسی که می شناسند اعتماد می کنند یا احساس می کنند که می شناسند. مطمئن شوید که این شما هستید با یک لوگوی هوشمندانه و خلاقانه می توانید در همه کمپین های بازاریابی خود از آن استفاده کنید. توجه عموم را به خود جلب کنید تا با اعتماد به شما از کسب و کارتان حمایت کنند.

حتی در میان طراحان گرافیک، این سوال که آیا یک لوگو خوب است یا خیر، میتواند باعث ایجاد تردید شود. سلیقه شخصی یک عامل اجتناب ناپذیر در گفتگو است که می تواند آن را مانند یک معمای حل نشدنی به نظر برساند. اما این درست نیست. برای درک اینکه چه چیزی یک لوگوی خوب را می سازد، راهی پیدا کرده اید که به طور عینی در مورد آن فکر کنید – یعنی بدون احساسات، ترجیحات یا نظرات شخصی که بر نتیجه و عملکرد مخاطب تان تأثیر بگذارد. اول از همه باید بپرسید که لوگو چه چیزی را در مورد برند شما ارتباط می دهد؟ چگونه در مدت زمان کم جواب می دهد و آیا مردم می توانند همه آن را پس از یک نگاه به خاطر بسپارند؟

تاثیر عملکرد یک لوگوی خوب بر فروش محصول؟

برای اینکه بفهمیم چه چیزی یک لوگو را خوب می کند، بیایید در مورد آنچه که یک لوگو قرار است انجام دهد صحبت کنیم.

طراحی لوگو با یک استراتژی آغاز می شود. یک لوگوی خوب این استراتژی را ارائه می دهد که چگونه به صورت جذاب و موثر در ذهن مردم ماندگار شد؟ لوگوهای عالی ابزار مناسبی برای جذب مخاطبان به برندها و ایجاد تاثیرات به یاد ماندنی هستند. آنها از طراحی استفاده می کنند تا محصولات و خدمات را از رقبای خود متمایز کنند و مالکیت سهام یک برند را در بازار به اشتراک بگذارند.

اگرچه به راحتی می توان تحت تأثیر ماهیت ذهنی زیبایی شناسی بصری در طراحی لوگو غرق شد، عواملی را در نظر بگیرید که می توانید هنگام ارزیابی یک لوگو آزمایش کنید – یعنی اینکه چقدر میتواند عملکرد شما را خوب جلوه دهد. در پایان روز، یک لوگوی خوب باید « خوب » به نظر برسد، اما مهمتر از همه باید اهداف برندسازی خود را محقق کند و برای مخاطبان هدف خود جذاب باشد.

انواع تکنیک های طراحی لوگو

طراحی لوگو، حوزه ای بسیار وسیع است. اغلب افراد با دیدن یک لوگو حرفه ای، ابتدا به مفهوم آن پی می برند و کمتر کسی ممکن است متوجه تکنیک پیاده شده روی آن شود. برای مثال ؛

تایپوگرافی:

تکنیک طراحی لوگو متن دار، حروف ، مخفف کلمات و….

آیکون:

بسیار محبوب و تخصصی اند و به طراحی لوگوهای عکس دار، نقاشی دیجیتال و …

ترکیبی از سایر تکنیک ها:

تکنیک طراحی لوگوهای عکس و متن دار و…

مونوگرام:

تکنیک طراحی  لوگو با تک حرف ، سمبل ، نماد و…

ویژگی های یک تیم قوی طراح لوگو چیست؟

استراتژی

شما باید یک تیم تخصصی طراح لوگو را در نظر بگیرید نه صرفا شخصی که می داند چگونه لوگو طراحی کند. آن ها باید بتوانند استراتژی ای را که می خواهید به طراحی بیاورید و اینکه چگونه در نهایت برنامه ها و اهداف تجاری شما را منعکس می کند، تشخیص دهند. همه چیز از طراحی رنگ و فونت گرفته تا نحوه نهایی شدن آن در این تیم مهم است، بنابراین به تیمی نیاز دارید که در طول این فرآیند به طور تخصصی با شما همکاری کنند.

خلاقیت

طراحی های گرافیکی به ویژه طراحی لوگو یک فرآیند فنی و خلاقانه است. اما بیشتر خلاقانه است. افرادی با پیشینه هنری بهترین هستند که جنبه های فنی تولید گرافیک شما را به شیوه ای حرفه ای کاملاً درک می کنند. توانایی آنها در به تصویر کشیدن ایده خلاقانه شما یکی از بهترین راه هایی است که می توانید اطمینان حاصل کنید که به آنچه می خواهید می رسید پس بنابراین یک تیم خلاق الویت بیشتری برای انتخاب یک کار حرفه ای دارد.

تجربه و تخصص

شما باید بدانید که طراح لوگو یا تیم گرافیست شما تجربه و تخصص لازم را دارد تا به شما کمک کند که کاری را که در نظر دارید انجام دهید. به یاد داشته باشید که همه چیز به کسب و کار شما بستگی دارد و اینکه چگونه گرافیست ها ایده ها و ایدئولوژی های شما را منعکس می کنند. آنها باید از جدیدترین فناوری‌ها در طراحی شما استفاده کنند تا این واقعیت را به حداکثر برسانند که شرکت شما در لبه برتر است و طراحی نهایی باید نشان دهنده درجه بالایی از برتری باشد.

کار گروهی

تیم طراحی شما باید تمایل داشته باشد که به عنوان یک تیم با شما کار کند. آن‌ها گاهی اوقات می‌توانند هنرمندانی باشند که ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند و این کار همچنان کارساز خواهد بود، به شرطی که از قبل فرصت داشته باشید که با آنها کار کنید تا مطمئن شوید که دیدگاه شما را درک می‌کنند و با نظرات شما موافق اند.

شرکت های طراحی لوگو در مشهد

وی شات

وی شات در زمینه طراحی گرافیکی بیش از 15 سال است که فعالیت دارد. اکنون وی شات در زمینه های مختلف از قبیل طراحی لوگو، طراحی سایت،دیجیتال مارکتینگ، طراحی کاتالوگ و… فعالیت میکند.و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نام شرکت Rozet Suger
طراحی لوگو در مشهد
نام شرکت 142MARKET
نام شرکت رضا بیگدلی
  • آدرس : مشهد، مجتمع ضامن آهو، طبقه 6
  • شماره تماس : 05137284146

کج آرت

کج آرت فعالیت خود را با نام گروه نرم افزاری زیگورات، 15 سال پیش در مشهد آغاز کرد.شرکت تبلیغاتی کج آرت میتواند تمامی نیاز های هر کسب و کاری را در زمینه تبلیغات پوشش دهد. شرکت کج آرت در زمینه های طراحی لوگو، تبلیغات محیطی،طراحی بسته بندی، طراحی اپلیکیشن و… فعالیت میکند.

طراحی لوگو در مشهد
طراحی لوگو در مشهد
  • شماره تماس : 05137445744

نارونی

شرکت تبلیغاتی نارونی از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. نارونی نیروهای خود را از میان مستعدترین نیرو های کشور انتخاب کرده است و هر یک از آنها از بهترین های رشته خود در کشور هستند. نارونی در زمینه های طراحی گرافیک، طراحی سایت، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و…. در مشهد فعالیت میکند.

طراحی لوگو در مشهد
رستوران مدائن
طراحی لوگو در مشهد
پوشاک کودک پاریس بیبی
گروه سرمایه گذاری مدائن
  • آدرس : مشهد ،احمدآباد
  • شماره تماس : 09156933050 _ 09155104287

پیویو

تیم طراحان لوگو پیویو که تشکیل شده از طراحان و گرافیست های خلاق و باتجربه است برای اولین بار در مشهد به صورت موثر و تخصصی شروع به کار ویژه در زمینه طراحی لوگو و برندینگ کسب و کارهای مختلف ابتدا در مشهد و سپس با افزودن خدمات غیرحضوری خود در سایر شهرها سراسر ایران ، شروع به کار کردند. با داشتن تمام ویژگی های یک تیم حرفه ای آماده همکاری با انواع کسب و کارهای مختلف بوده تا علاوه بر ارائه کار حرفه ای و قوی ، منجر به ارتقای سطح کیفی کار شود.

طراحی لوگو در مشهد به چه صورت است ؟

طراحی لوگو در مشهد به صورت حضوری و غیرحضوری توسط تیم متخصص پیویو صورت می گیرد .

قیمت طراحی لوگو در مشهد چقدر است ؟

بسته به سطح و لول کار و میزان تکنیک به کار رفته در طراحی لوگو انجام شده متفاوت است.

طراحی لوگو در مشهد چقدر طول می کشد؟

بستگی به پیچیدگی و ساده یا حرفه ای بودن کار، متفاوت است اما در صورت قصد سفارش طراحی لوگو فوری را دارید، با شماره تماس موجود تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طیبه غفوریان

منصرف از مهندسی، پناهنده ادبیات و هنرهای نمایشی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Ehsan sadeghi گفت:

    خدمات طراحی لوگو پیویو واقعا چیزی بود ک ما و برندمون بهش احتیاج داشتیم
    البته کمی تاخیر در ددلاین اولیه از سمت شما پیش اومد که وقتی نتیجه کار رو دیدیم
    واقعا می ارزید
    ممنون از شما

    1. مدیر سایت گفت:

      خیلی ممنون شما لطف دارید آقای صادقی

  2. سهیل گفت:

    طراح لوگو خلاق در مشهد ، واقعا نعمت بزرگیه

    1. مدیر سایت گفت:

      بله همینطوره .