دانلود و بررسی انیمیشن سونیک
بازدید 270
0

انیمیشن سونیک 2020-2022

انیمیشن سونیک برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد و دومین سری آن در ماه فوریه 2022 پخش میشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی هر دو سری این انیمیشن بپردازیم.

این انیمیشن بر اساس فرانچایز بازی های ویدیویی پرفروش جهانی سگا ( Sega )، داستان سریع ترین جوجه تیغی جهان را در روایت می کند. در این انیمیشن، سونیک و بهترین دوست جدیدش تام (جیمز ماردن) با هم متحد می شوند تا از سیاره در برابر نابغه شیطانی دکتر روباتنیک (جیم کری) و برنامه های او برای تسلط بر جهان دفاع کنند. در این فیلم خانوادگی، تیکا سامپتر و بن شوارتز نیز به عنوان صداپیشه سونیک حضور دارند.

تیم تولید در ابتدا طرحی واقعی‌تر برای سونیک در نظر داشتند. که شامل خز بیشتر، میخ‌های بیشتر روی بدن او، کفش‌های ورزشی جدید، چشم‌هایی با اندازه معمولی و هیکل انسانی‌تر و ورزشی‌تر بود. این طرح بازخوردهای منفی زیادی داشت و باعث شد اکران فیلم چند ماه به تعویق بیافتاد. و در نهایت سونیک دوباره طراحی شد تا طراحی کارتونی و جذاب تری داشته باشد.

شخصیت سونیک

بررسی انیمیشن سونیک 2020

یک سرعت کاملا شگفت انگیز از قهرمان !

خلاصه داستان

در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، یک روز به ظاهر عادی با یک منظره تکان دهنده قطع می شود: یک جوجه تیغی انسان نما با خز آبی، دستکش های سفید و کفش های قرمز با سرعتی خیره کننده در شهر در حال دویدن است. و همچنین یک ماشین پرنده توسط دانشمندی که لباس قرمز به تن دارد هدایت می شود.

در میانه تعقیب و گریز، یک مکث وجود دارد. جوجه تیغی به نام سونیک آنچه در حال رخ دادن است را روایت می کند. او به همان ابتدا باز می گردد.

سونیک روزهای کودکی‌اش را به یاد می‌آورد. جزیره‌ای زیبا با درختان نخل، آبشارها و حلقه‌هایی که از خاک ساخته شده بود. او به یاد می آورد که هر روز با شادی در سراسر جزیره می دوید، از زندگی لذت می برد و علیرغم اینکه به او گفته شده بود که قدرت های طبیعی خود را مخفی نگه دارد، کاملاً  آشکار از قدرت های طبیعی خود استفاده می کرد.

انیمیشن سونیک 1

سونیک کودک نوپا با عجله به خانه درختی می‌رود. و مادر جانشین او، لانگ‌کلاو جغد را که در حال استراحت است بیدار می کند. لانگ‌کلاو به سونیک هشدار می‌دهد که ممکن است به خاطر قدرت‌های مورد علاقه‌اش مورد توجه قرار گرفته باشد، آنها در کمین قبیله‌ای از کمانداران اکیدنا قرارگرفته اند. لانگ کلاو ناامیدانه با سونیک پرواز می کند، اما تیر می خورد. لانگ کلاو در حالی که سونیک همچنان به او چسبیده است، به زمین می خورد. او اگرچه مجروح شده است، اهمیت مخفی نگه داشتن قدرت هایش را به سونیک یادآوری می کند. همچنین از یک حلقه طلایی برای باز کردن دریچه ای به دنیایی در آن سوی جهان به نام زمین استفاده می کند. او بقیه حلقه ها را در یک کیسه کوچک به سونیک می دهد و به او می گوید که به زمین فرار کند، جایی که او در امان خواهد بود. سونیک بی میل از طریق پورتال می گذرد در حالی که لانگ کلاو پشت سر می ماند تا اکیدناهای نزدیک را متوقف کند. سونیک با دیدن او در خطر، ناامیدانه به عقب می دود تا او را نجات دهد، اما پورتال درست قبل از اینکه او بتواند به او برسد بسته می شود…

جغد در انیمیشن سونیک 1

ده سال بعد، سونیک با زندگی روی زمین سازگار می شود. به نظر می رسد سونیک زندگی خود را دوست دارد، زیرا با وسایل دور ریخته شده ای که برای سرگرم کردن خود استفاده می کند بسیار خوشحال است. چون او میداند در صورت کشف شدن چه کاری باید انجام دهد احساس امنیت می کند. اگر سونیک را پیدا کنند، به یکی از دنیاهایی که روی نقشه موجود در کیسه حلقه ها نشان داده شده است، فرار می کند. دنیای خالی از سکنه پر از قارچ های غول پیکر. او هر روز در شهر رفت و آمد می کند و مخفیانه مردمی را مشاهده می کند. اما با وجود این کار ها سونیک در انزوای خود احساس تنهایی می کند.

انیمیشن سونیک 2020

سونیک مسابقات پلی آف بیسبال جوانان محلی را مشاهده می کند. آن شب، سونیک به زمین خالی بیسبال می رود و خودش  بازی می کند و با استفاده از سرعت خود نقش همه بازیکنان را بر عهده می گیرد. او موفق می شود یک نمایش عالی بسازد و خوشحال می شود، اما وقتی به اطراف نگاه می کند که کسی نیست او را تشویق کند، متوجه می شود که واقعا برای همیشه تنهاست. او سعی می‌کند با دویدن ناامیدانه در اطراف میدان، درد تنهایی خودش را از بین ببرد. تا اینکه انرژی ساطع شده از بدنش یک پالس الکترومغناطیسی عظیم تولید می‌کند که برق را در سراسر شمال غرب اقیانوس آرام قطع می‌کند. در همان لحظه کل شهر در تاریکی فرو می رود.

انیمیشن های سال 2020

خبر این رویداد به زودی به پنتاگون می رسد. وزارت دفاع گیج می شود به خاطر همین از رباتیک دان برجسته و نابغه علمی، دکتر روباتنیک برای کشف علت کمک می گیرد. پس از اینکه روباتنیک و شریکش مسئولیت گروه نظامی مستقر در زمین بیسبال را بر عهده می گیرند، هواپیماهای بدون سرنشین، پیشرفته و تخم مرغی شکل روباتنیک به جنگل می روند. آن ها ردپای سونیک را کشف می کنند. در حالی که نیروهای نظامی و پهپادها در جنگل برای یافتن سونیک جستجو می کنند، سونیک با عجله به غار خود باز می گردد تا اشیای با ارزش خود را جمع آوری کند. او آماده می شود تا برای همیشه زمین را ترک کند. اما درست قبل از اینکه بتواند ازحلقه‌ها استفاده کند ، اتفاقی غیر منتظره می افتد که مسیر داستانی انیمیشن را رقم میزد.

حلقه انتقال انیمیشن سونیک

جزییات انیمیشن سونیک 2020

 کارگردان : جف فاولر (Jeff Fowler )

نویسندگان : پت کیسی (Pat Casey ) . جاش میلر (Josh Miller )

محصول کشور: آمریکا – ژاپن – کانادا

ژانر: اکشن – ماجراجویی – علمی تخیلی – کمدی

تاریخ انتشار: 14 فوریه 2020

زمان اجرا: 1 ساعت 39 دقیقه

انیمیشن سونیک 2022

جوجه تیغی آبی مورد علاقه جهان برای یک ماجراجویی جدید بازگشته است!

انیمیشن جوجه تیغی سونیک 2

خلاصه داستان انیمیشن سونیک 2022

پس از استقرار در گرین هیلز، سونیک مشتاق است ثابت کند که آنچه برای یک قهرمان واقعی لازم است را در وجود خود دارد. دکتر روباتنیک، این بار با شریک جدیدی به نام ناکلز، در جستجوی زمردی که قدرت نابود کردن تمدن ها را دارد، بازمی گردد. سونیک با دستیار خود، تیلز، متحد می شود و با هم سفری را آغاز می کنند تا زمرد را قبل از اینکه به دست روباتنیک ، پیدا کنند.

جزییات انیمیشن سونیک 2022

کارگردان : جف فاولر (Jeff Fowler )

نویسندگان : پت کیسی (Pat Casey ) . جاش میلر (Josh Miller ) . جان ویتینگتون (John Whittington )

محصول کشور : آمریکا – ژاپن

ژانر : اکشن – ماجراجویی – خانوادگی – کمدی – علمی تخیلی

تاریخ انتشار : 8 آوریل 2022

پوستر انیمیشن سونیک 2
انیمیشن سونیک 2022 در چه ژانری است؟

اکشن – ماجراجویی – خانوادگی – کمدی – علمی تخیلی

انیمیشن سونیک 2022 کی منتشر میشود ؟

8 آوریل 2022

همچنین در پیویو مگ مشاهده میکنید :

https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/ https://pioio.com/mag/2021/04/13/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-2021/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *