کارتون های باربی
بازدید 2309
0

کارتون های باربی

کارتون های باربی شامل ماجراجویی با شاهزاده ها، اسب ها، توله سگ ها، رقصیدن، آواز خواندن، پری ها و پری دریایی می باشد. همچنین همیشه با بسیاری از شخصیت هایی دوست داشتنی مخاطب را با عروسک همراه میکند.در این مقاله قصد داریم به معرفی کارتون های باربی از سال 2015 بپردازیم.

کارتون های باربی (2015)

Barbie in Princess Power

یک رفتار ویژه از قهرمان کوچک شما!

از قدیمی ترین کارتون های باربی است. که یک روز، پس از بوسیده شدن توسط یک پروانه جادویی، کارا به زودی متوجه می‌شود که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این قدرت ها به او اجازه می‌دهد به سوپر اسپارکل تبدیل شود. شخصیت مخفی و مبارزه با جرم و جنایت او که در سراسر پادشاهی پرواز می‌کند تا مردم را نجات دهد! اما طولی نمی‌کشد که پسر عموی حسودش پروانه را می‌گیرد و تبدیل می‌شود به دارک اسپارکل، دشمن او.

Barbie in Princess Power

Barbie in Rock ‘N Royals 

صدایت را بلند کن!

در این موزیکال شاد از سری کارتون های باربی، باربی در نقش کورتنی بازی می کند، شاهزاده خانمی که وقتی جایش را با اریکا، یک ستاره مشهور راک عوض می کند، دنیایش زیر و رو می شود. دو دختر از موقعیت منحصر به فرد خود نهایت استفاده را می کنند و دوستی های جدیدی را آغاز می کنند.

Barbie in Rock 'N Royals (2015)

Barbie & Her Sisters in The Great Puppy Adventure

باربی و خواهرانش و دوستان توله سگ جدید شان وقتی به زادگاهشان ویلوز باز می گردند، با راز و ماجراجویی غیرمنتظره ای روبرو می شوند.وقتی خواهران باربی در اتاق زیر شیروانی خانه مادربزرگ هستند. نقشه ای قدیمی را کشف می کنند که گمان می رود به گنج گمشده ای منتهی شود. گنجی که در جایی از شهر دفن است. با دوستان توله سگ خود، چهار دختر به شکار گنج هیجان انگیز می روند. آن ها در طول راه متوجه می شوند که بزرگترین گنج عشق و خنده آنها به عنوان خواهر است!

Barbie & Her Sisters in The Great Puppy Adventure (2015)

عروسک باربی همراه با لوازم خانه

  • جنس : پلاستیکی
  •  دارای مفصل دست و پا متحرک
  • رده سنی مناسب : کودکان 3 تا 7 سال
  • نوع بسته بندی: جعبه ای
  • محتوای جعبه: باربی تک، دارای 2 خانه،دارای لوازم متفاوت

کارتون های باربی (2016)

Barbie: Spy Squad

ماجراجویی برای جاسوس کوچک شما!

چه کسی فکرش را می‌کرد که ژیمناست‌های ورزشی و سخت‌کوش، باربی، ترزا، و رنی می‌توانند ماموران مخفی هیجان‌انگیز کارتون های باربی باشند؟ خیلی زود، دختران خود را در یک ماجراجویی سریع می بینند. زمانی که یک آژانس اطلاعاتی مخفی می خواهد از مهارت های ویژه تیم جدایی ناپذیر برای جلوگیری از یک سری سرقت جواهرات گرانبها و کشف دزد گریزان استفاده کند.

Barbie: Spy Squad (2016)

Barbie: Star Light Adventure

نوع جدیدی از شاهزاده!

باربی (TM) یک شاهزاده خانم کیهانی است که در هاوربرد خود در یک جهان دور به همراه همکار حیوان خانگی دوست داشتنی و فداکار خود، Pupcorn پرواز می کند. یک روز، همه چیز تغییر می کند که ستاره های چشمک زن شروع به کم رنگ شدن می کنند و رقص خود را در آسمان کند می کنند. باربی (TM) به یک سیاره زیبای جدید سفر می کند تا به یک تیم نجات ویژه در ماموریت نجات ستارگان بپیوندد. پس از رسیدن به آنجا، او با گروهی از دوستان با استعداد جدید که با هم همکاری می کنند تا کهکشان را از طریق ماجراجویی های هیجان انگیز در هاوربرد نجات دهند. باربی (TM) به زودی متوجه می‌شود که اگر به حرف دلش گوش دهد و همپنین با کمک دوستانش، ممکن است رهبری باشد که تمام کائنات منتظرش بوده‌اند!

Barbie: Star Light Adventure

Barbie & Her Sisters in A Puppy Chase

یک ماجراجویی گرمسیری پر از سرگرمی!

با یک ماجراجویی هیجان انگیز در این سری از کارتون های باربی همراه باشید. باربی و خواهرانش متوجه می‌شوند که وقتی با هم کاری را انجام می‌دهند، همه چیز بهتر است. پس از اینکه دختران و حیوانات خانگی‌شان برای مسابقه بزرگ رقص چلسی به بهشت ​​جزیره‌ای می‌رسند، تصمیم می‌گیرند یک سفر فرعی سریع برای دیدن جشنواره اسب رقصان در همان نزدیکی انجام دهند. اما وقتی دوستان پشمالوی آنها در این مراسم ناپدید می شوند، این به خواهران بستگی دارد که آنها را قبل از نمایش چلسی پیدا کنند. در حالی که توله سگ ها در حال یک ماجراجویی برای خودشان هستند، دخترها باید از تخیل خود استفاده کنند و با هم همکاری کنند تا دوستان پشمالوی خود را در زمان خوب پیدا کنند.

Barbie & Her Sisters in A Puppy Chase

کارتون های باربی (2017)

Barbie: Video Game Hero

نجات شاهزاده خانم، نجات جهان!

وقتی BarbieTM به طور جادویی وارد بازی ویدیویی مورد علاقه‌اش می‌شود، از اینکه می‌بیند به یک شخصیت سرگرم‌کننده اسکیت سواری تبدیل شده، هیجان‌زده می‌شود. در بازی، او با Cutie، دوست دوست داشتنی ابر شکل، و بلا، شاهزاده خانم اسکیت سوار ملاقات می کند. آنها با هم به زودی متوجه می شوند که یک ایموجی شیطانی سعی می کند کنترل بازی را به دست بگیرد. همانطور که از سطحی به سطح دیگر سفر می کنند، BarbieTM باید برای نجات تیمش و شکست دادن بازی، به مهارت های بازی شگفت انگیز و تفکر خارج از چارچوب خود تکیه کند!

Barbie: Video Game Hero

عروسک باربی معلم مهسا آیتم 2002 

  • ابعاد : 27*5*33 سانتی متر
  • مناسب کودکان 3 سال به بالا
  • همراه با تخته سیاه
  • جنس : پلاستیکی
  • بسته بندی جعبه ای

Barbie Dolphin Magic

یک باربی ویژه جدید!

در این ماجراجویی سرگرم‌کننده و زیر آب، باربی و خواهرانش کن را در دوره کارآموزی تابستانی‌اش ملاقات می‌کنند، جایی که او در صخره‌های مرجانی کار می‌کند و در مورد دلفین‌ها تحقیق می‌کند. خواهران در حین غواصی و کاوش در صخره، دلفین‌های کمیاب و رنگین کمانی را کشف می‌کنند که فقط یک بار در سال دیده میشوند. این یافته شگفت انگیز آنها را تشویق می کند تا در مورد حفظ مرجان ها و تمام جانوران دریایی که در آنجا زندگی می کنند بیشتر بیاموزند. در آن زمان است که آنها با Isla، یک دوست جدید مرموز آشنا می شوند که او نیز در ماموریتی برای نجات مرجان است. وقتی فاش شد که ایلا واقعاً یک پری دریایی است، داستان بسیار ماجراجویی می شود.

Barbie Dolphin Magic

کارتون های باربی Barbie: Princess Adventure (2020)

شما می توانید هر چیزی باشید!

ماجراجویی زمانی شروع می شود که باربی و دوستانش به کشور فلوراویا سفر می کنند تا با پرنسس آملیا که شباهت زیادی به باربی دارد، ملاقات کنند. پرنسس آملیا در مورد ملکه شدن عصبی است، بنابراین نقشه ای برای تغییر مکان با باربی در نظر می گیرد. راز آنها محفوظ است تا زمانی که یک شاهزاده رقیب حقیقت را کشف می کند. باربی و دوستانش باید جلوی شاهزاده را بگیرند و شاهزاده خانم را به موقع برای تاجگذاری نجات دهند. با حمایت دوستانش، باربی به پرنسس آملیا کمک می کند تا قدرت پیدا کردن صدای خودش را کشف کند. این جشن موسیقایی هیجان‌انگیز که پر از آهنگ‌های سرگرم‌کننده و دوستان جدید است.

 Barbie: Princess Adventure (2020)

کارتون های باربی (2021)

Barbie: Chelsea & The Lost Birthday

چلسی که از جشن تولد 7 سالگی خود هیجان زده است، همراه با باربی و سایر اعضای خانواده رابرتز وارد یک ماجراجویی دریایی جذاب می شود. با این حال، پس از عبور از خط تاریخ بین‌المللی، چلسی متوجه می‌شود که به جای یک ساعت وقت، یک روز کامل را از دست داده است. اکنون، برای نجات روز تولد، دختران از جزیره ای مسحور شده در نزدیکی شان بازدید می کنند، جایی که شگفتی های زیبا، دوستان جدید و تجربیات هیجان انگیز در انتظار آنهاست. اما آیا آنها می توانند تولد از دست رفته را نجات دهند؟

Barbie: Big City, Big Dreams

Barbie Big City Big Dreams یک انیمیشن در مورد تلاش برای بهترین بودن است. مالیبو باربی به شهر نیویورک سفر می کند تا به یک برنامه هنرهای نمایشی نخبه بپیوندد و با بروکلین باربی ملاقات کند. این دو باربی بلافاصله با هم بهترین دوست می شوند و از گذراندن وقت خود با آواز خواندن و کاوش در شهر بزرگ نیویورک لذت می برند. مالیبو و بروکلین دو باربی بسیار با استعداد و کامل هستند که رتبه اول برای خواندن تک‌نوازی در TimesSquare به دست می آورند.

Barbie: Big City, Big Dreams

کارتون باربی Barbie: It Takes Two (2022)

Barbie It Takes Two در لیست کارتون های باربی 2022 است. مجموعه عروسک باربی جدید که در دسامبر 2021 اکران شد به طرفداران فیلم نشان می دهد که این فیلم احتمالاً یک سفر کمپینگ در بروکلین با باربی، خواهران، دوستان و توله سگ هایش در یک سفر کمپینگ خانوادگی خواهد بود.

 Barbie: It Takes Two (2022)

توی پرانتز یک نکته ای رو بگم : اگر میبینید دختر ها به این کارتون ها یا عروسک دخترانه علاقه دارند به علاقه آنها پر و بال بدید البته با مراقبت از این قضیه که اون ها دچار توهم زندگی فانتزی نشوند.

عروسک دخترانه باربی دکتر آیتم 7438

  • جنس: پلاستیک
  • رنگبندی: زیبا و دخترانه
  • رده سنی: 3 تا 7 سال
  • جنسیت: دخترانه
  • نوع بسته بندی: جعبه ای
  • ابعاد بسته بندی: 38*5*29 سانتی متر
  • محتوای بسته: باربی دکتر- بیبی بورن- ابزار پزشکی
  • فواید: رشد مهارت های فکری و اجتماعی

خاطرات باربی (The Barbie Diaries) :

در کارتون «خاطرات باربی»، باربی به عنوان یک نوجوان آمریکایی معمولی که دانش‌آموز دوم دبیرستان است، با مشکلاتی مواجه می‌شود که نوجوانان واقعی اغلب با آن‌ها مواجه می‌شوند: پیدا کردن دوستان جدید، قرار ملاقات، شایعات و درگیر شدن در مدرسه. او همیشه در همه چیز مورد ضرب و شتم راکل قرار می گیرد، دختری اسنوب که در کلاس پنجم بهترین دوست او بود. در روز اول مدرسه، او تلاش می‌کند تا مجری شبکه تلویزیونی مدرسه شود، اما راکل او را شکست می‌دهد. در عوض، او دستیار شخصی راکل می شود و نوشیدنی های او را می خرد و کارهایش را انجام می دهد.

وقتی راکل تاد را رها می کند، او و باربی شروع به معاشرت با هم می کنند و به زودی یک زوج می شوند. تاد از باربی می خواهد به مراسم رسمی پاییز برود. باربی و همچنین بهترین دوستانش تیا و کورتنی هیجان زده وقتی متوجه می شوند که راکل و تاد دوباره با هم هستند برای خرید لباس عجله می کنند. زن مرموز پیشخوان، که نامش استفانی است، به آنها مشاوره می دهد و چند دستبند جذاب را به صورت رایگان به آنها پیشنهاد می دهد. باربی اتفاقی با یک دفتر خاطرات می آید که امیدهای خود را در آن می نویسد.

به زودی پس از آن، آنچه او نوشت به طور مرموزی به واقعیت تبدیل می شود. شخصی یادداشت های عاشقانه او را می گذارد و گروه او، چارمز، در رقص مدرسه ای که باربی قبلاً به آن دعوت شده بود، یک کنسرت می گیرد. در مرحله بعد، باربی تصمیم می گیرد تا یک قطعه در مورد بچه های محبوب و “چه چیزی آنها را محبوب می کند” بسازد. او به زودی شروع به غفلت از دوستانش می کند و داستان کاملاً بد است. او حتی از انتخابات ریاست کلاسی تیا صرف نظر می کند تا با ریگان و داون، دوستان راکل، وقت بگذارد. او شروع به پرش از تمرین گروهی می کند و ساعت ها با آنها تلفنی صحبت می کند و با آنها می گذرد. باربی متوجه می شود که امیدهای او که در دفتر خاطرات نوشته شده بود به حقیقت پیوسته و به مرکز خرید می رود تا در مورد آن از استفانی بپرسد. در شوک او، مشخص شد که این زن هرگز در آنجا کار نکرده و ظاهرا وجود ندارد.

تیا و کورتنی متوجه می شوند که این کوین است که یادداشت های عاشقانه را برای باربی گذاشته است نه تاد. آنها او را تحت فشار قرار می دهند تا به او بگوید اما او قبول نمی کند. داون و ریگان متوجه می شوند که باربی فقط به خاطر داستان او با آنها دوست شده است و دیگر با او معاشرت نمی کنند. آنها به راکل می گویند. به زودی، راکل دستبند جادویی باربی را می دزدد. تیا و کورتنی فیلمی از داستان را تماشا می کنند و متوجه می شوند که باربی رازی را در مورد تیا به آنها گفته است. آنها با او روبرو می شوند و به او می گویند که دیگر نمی خواهند با او دوست باشند. شب داستان، باربی از دوستانش عذرخواهی می کند و تصمیم می گیرد به جای آن کلیپ های فیلم کوین را به نمایش بگذارد که یک زنجیر گیره کاغذ را نشان می دهد که به کتاب الکترونیکی او حمله می کند. باربی از شرم از رفتن به رقص خودداری می کند. در شب رقص، دوستانش از راه می رسند و به او می گویند که باید با آنها برنامه اجرا کند و لباسی را که در مرکز خرید برای او پوشیده اند به او می دهند.

کوین که هنوز نگران است چون دستبند ندارد، یکی از سیم های گیتارش را می گیرد و دور مچش حلقه می کند. باربی اشاره می کند که این یک “تکه فلز خمیده احمقانه” است تا زمانی که متوجه می شود دستبند او همین بوده است. دختران کنسرت را تکان می دهند و کورتنی سرانجام توانست یک مانور چوب درام انجام دهد که قبلاً نمی توانست انجام دهد. در حین رقصیدن با تاد، از او در مورد نت های موجود در کمدش می پرسد، اما او انکار می کند که از هیچ نت اطلاعی داشته باشد. باربی گیج شده به افراد دیگری که در مکان هایی بودند که یادداشت ها گفته بودند فکر می کند. باربی که متوجه شد در تمام مدت کوین بود، وسط رقص را ترک کرد و به سمت کوین رفت. کوین دستبند جذابی را که روی زمین پیدا کرده بود به او پس می دهد. او از اینکه هرگز متوجه نشد عذرخواهی می کند، اما اشاره می کند که قافیه های عجیب و غریب در نت ها یک هدیه بود. آن دو با هم می رقصند و زن و شوهر می شوند. در پایان، باربی و کوین در حالی که به درخواست کوین در حال خوردن زیتی هستند، فیلمی را تماشا می کنند.

همچنین در پیویو می خوانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/19/barbie-doll-birthday/ https://pioio.com/mag/2022/02/07/%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87/ https://pioio.com/mag/2019/08/18/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3%da%a9-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7/
سال 2022 کارتون باربی جدید پخش میشود؟

بله کارتون Barbie It Takes Two در لیست کارتون های باربی 2022 است که موضوع آن کمپینگ خانوادگی است.

اولین کارتون باربی برای چه سالی است؟

سال 1987 اولین کارتون باربی با نام Out of This World منتشر شده است.

آخرین کارتون باربی منتشر شده چیست ؟

Barbie Big City Big Dreams هست که در مورد تلاش برای بهترین بودن است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *