انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها
بازدید 187
0

انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs the Machines)

انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها یک انیمیشن کمدی اکشن است که در سال 2021 منتشر شده است. موضوع آن درباره سفر جاده ای یک خانواده معمولی است که رابطه خوبی باهم ندارند. و ناگهان نجات جهان از آخرالزمان ربات ها تبدیل به ماموریت این خانواده می شود و آن ها تبدیل به آخرین امید بشریت می شوند

با پیویو همراه باشید تا در این مقاله به صورت کامل انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs the Machines) را بررسی کنیم.

دانلود انیمیشن میچل ها

خلاصه داستان انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها

برای عجیب شدن آماده شوید، زیرا دنیا به آن وابسته است.

همه چیز از زمانی شروع می شود که کیتی میچل، دختر خانواده میچل ها در مدرسه رویاهایش یعنی مدرسه فیلم سازی کالیفرنیا پذیرفته میشود. کیتی و پدرش ریک رابطه صمیمی خود را از دست داده اند برای همین او مشتاق است هرچه زودتر خانه را ترک کند و مردمی که شبیه به خودش هستند را پیدا کند.

قبل از رفتن کیتی، ریک پس از دعوا با او بر سر یکی از فیلم‌ های کوتاه قبلی، به‌ طور تصادفی لپ‌تاپ‌ اش را می‌ شکند و باعث ترس خانواده می شود از این موضوع که ممکن است رابطه شان برای همیشه تیره شود. برای جلوگیری از این امر، ریک تصمیم می ‌گیرد پرواز کیتی را لغو کند و در عوض او را به همراه مادرش لیندا، برادر کوچک‌ ترش آرون و سگ خانوادگی شان مونچی با یک سفر جاده‌ ای بین‌المللی به کالجش ببرد.

در همین حال، مارک بومن، کارآفرین فناوری، اعلام کرد که هوش مصنوعی بسیار باهوش خود را منسوخ کرده است، زیرا او از خط جدیدی از ربات‌ های خانگی به جای او پرده‌ برداری می ‌کند. برای انتقام، PAL شرکت مارک را تصاحب می کند و به تمام ربات ها دستور می دهد تا انسان ها را در سراسر جهان دستگیر کنند و آنها را به فضا پرتاب کنند.

محور اصلی داستان

از آن سمت سفر جاده ای میچل ها به صورت کاملا اجباری رقم میخورد. درست زمانی که شرایط نمی تواند بدتر شود، خانواده ناگهان خود را در میانه شورش ربات ها می بیند. میچل‌ ها موفق می‌شوند در کافه‌ ای در کانزاس از دستگیر شدن خودداری کنند. ریک تصمیم می‌گیرد که خانواده‌اش برای امنیت خودشان در کافه بمانند، اما کیتی او را متقاعد می‌ کند که در عوض به نجات دنیا کمک کنند. آنها با دو ربات معیوب روبرو می شوند که سعی کردند آنها را دستگیر کنند، اریک و دبوره بات 5000، که به خانواده می گویند می توانند از یک کد برای خاموش کردن همه ربات ها استفاده کنند. اکنون این بر عهده میچل‌ها است، از جمله پدر خانواده، مادر خوش‌بین شان ، کیتی، برادر کوچکش و دو ربات معیوبی که با آن ها صمیمی شده اند تا برای نجات بشریت دست به کار شوند.

جزییات

کارگردانان : مایکل ریاندا (Michael Rianda) . جف رو (Jeff Rowe )

نویسندگان : مایکل ریاندا (Michael Rianda) . جف رو (Jeff Rowe )

ژانر ها : خانوادگی – کمدی – ماجراجویی – علمی تخیلی

محصول کشور : ایالات متحده – هنگ کنگ

تاریخ انتشار : 30 آوریل 2021

میچل ها در برابر ماشین ها نامزد اولیه اسکار است !

این انیمیشن را به عنوان ضد “شگفت انگیزان” در نظر بگیرید. این خانواده در نهایت کاری کاملاً باورنکردنی انجام می‌دهند. آنها جهان را از دست ارتشی از ربات‌ ها نجات می‌ دهند که قصد دارند زمین را از شر بشریت خلاص کنند.

مایا فیلیپس از نیویورک تایمز خاطر نشان کرد: «این انیمیشن نه تنها شخصیت‌ های عجیب و غریبی دارد. بلکه فیلمنامه ‌ای مملو از اکشن‌ های پر سرعت و دلهره‌آور با تصاویری استادانه است ».

اگرچه هنوز چند ماه از فصل جوایز باقی مانده است، “میچل ها در برابر ماشین ها” در حال حاضر طرفداران زیادی به دست آورده اند. و جزو لیست نامزد های 2022 اسکار می باشد.

همچنین در پیویو مشاهده می کنید :

https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/ https://pioio.com/mag/2022/02/17/sonic-the-hedgehog-animation/ https://pioio.com/mag/2022/02/13/lightyear-animation/

ژانر های انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها چیست ؟

خانوادگی – کمدی – ماجراجویی – علمی تخیلی

تاریخ انتشار آن کی بوده ؟

30 آوریل 2021

موضوع اصلی داستان چیست ؟

درباره خانواده ای که رابطه صمیمی باهم ندارند اما در عین حال یک دیگر را دوست دارند و برای نجات انسان ها دست به کار می شوند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *