عصر یخبندان 6
بازدید 466
0

انیمیشن عصر یخبندان 6 (ماجراهای باک وایلد) Ice Age 2022

انیمیشن عصر یخبندان 6 (2022) : این انیمیشن ساخته شده تا باری دیگر مخاطبان خود را به هیجان درآورد. راسوی نترس(باک)، برادران پوسوم شرور کراش و ادی را تشکیل می دهند تا به ماجراجویی جدیدی وارد خانه باک می شوند.

جزئیات انیمیشن عصر یخبندان 6 :

نوع فیلم : انیمیشن سینمایی

ژانر : کمدی – ماجراجویی

امتیاز : 6.9/.10

محصول : آمریکا 2022

تاریخ انتشار : 28 ژانویه 2022

کارگردان : John C. Donkin

تهیه کننده : لوری فورته

توزیع‌کننده : دیزنی پلاس

فیلمنانه نویس : جیم هچت، ری دلاورنتیس، ویلیام شیفرین

ستارگان : Utkarsh Ambudkar, Simon Pegg, Vincent Tong

مدت زمان : 1 ساعت و 22 دقیقه

عصر یخبندان 2022

معرفی انیمیشن عصر یخبندان 6 :

ماجراهای باک وایلد (2022 Adventures of Buck Wild) :

انیمیشن عصر یخبندان 6 ماجراهای باک وایلد 2022 (Ice Age: Adventures of Buck Wild) یک فرنچایز چندرسانه‌ای آمریکایی است که داستان گروهی از پستانداران بازمانده از عصر یخبندان پارینه‌سنگی را بازگو می‌کند. عصر یخبندان در ژانر انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی و به کارگردانی جان سی دانکین، مارشال فلس الیوت و نویسندگی ری دلاورنتیس ، ویلیام شیفرین ی باشد. در انیمیشن عصر یخبندان( 6 ماجراهای باک وایلد 2022) بازیگرانی مانند توماس و… به هنرنمایی پرداخته اند.

انیمیشن عصر یخبندان 6 ( 2022 ) :

جالینوس تی.چو یکی از کارگردانان فیلم در ژوئن 2016 در مورد امکان وجود یک فیلم ششم اظهار نظر کرد و گفت که ایده‌هایی برای قسمت بعدی وجود دارد. استیسی اسنایدر مدیر عامل شرکت استودیو قرن بیستم در اوت 2018 اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی بر اساس عصر یخبندان و درباره شخصیت باک در‌حال توسعه است. در 25 اکتبر 2019، پس از اکتساب قرن بیست و یکم توسط دیزنی، کار روی این پروژه توسعه دیزنی‌پلاس ادامه داده شد. در ماه دسامبر 2020، این پروژه به عنوان یک فیلم دوباره توسعه‌ داده‌ شده تأیید شد و عنوان آن «عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد» اعلام شد. داستان این قسمت از فیلم درباره ماجراجویی‌های باک در جهان دایناسورها با کرش و ادی است. سایمون پگ نقش خود را به‌عنوان شخصیت اصلی فیلم ایفا می‌کند.

خلاصه داستان عصر یخبندان 6 :

انیمیشن عصر یخبندان 6 (2022) به ماجرای خنده دار فرارهای پستانداران ماقبل تاریخ ادامه میدهد. کرش و ادی ناامید از بازگشت خواهر ناتنی بزرگترشان الی با روحیه ای ماجراجویانه عازم سفر میشوند ، تا مکانی برای زندگی پیدا کنند. اما سر از دنیایی گمشده پیدا میکنند . در آنجا توسط باک وایلد راسویی تک چشم ، ماجراجو و شکارچیدایناسور نجات پیدا میکنند و با هم تصمیم میگیرند تا دنیای گمشده را از سلطه دایناسورها خارج کنند .

انیمیشن عصر یخبندان 6، محصولی از کمپانی والت دیزنی است که قرار است به صورت انحصاری از سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود.

عصر یخبندان 6

صدا پیشگان انیمیشن عصر یخبندان 6 :

  • سایمون پگ در نقش باک
  • وینسنت تانگ در نقش کرش
  • آرون هریس در نقش ادی
  • اوتکارش امبدکار در نقش اورسون
  • جاستینا ماچادو در نقش زی

عروسک سمور سید Sid عصر یخبندان

عصر یخبندان از آن دسته از انیمیشن های پر طرفدار است که کودکان را با حیواناتی که متاسفانه در زمان حال دیگر شاهد شان نیستیم و زمین از وجودشان بی بهره است ، آشنا میکند . از آن کارتون های مهیج که در هر یک از داستان هایش کودکان را با نکته ای جدید از نحوه ی وضعیت زمین در سالهای دور آشنا میکند.

درباره کمپانی والت دیزنی :

والت دیزنی تاثیرگذارترین و بزرگترین شرکت چندرسانه‌ای و فیلم سازی جهان است.والت دیزنی یک شرکت رسانه های گروهی آمریکایی چند ملیتی که در بخش سرگرمی و رسانه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کمپانی دیزنی مدتی پیش توانست تا کمپانی فاکس قرن بیستم را خریداری نماید و آن را به جمع استودیوهای تحت نظر خود اضافه کند.

عصر یخبندان 2022

نقد و بررسی انیمیشن عصر یخبندان 6 :

انیمیشن عصر یخبندان از فصل 1 توانست توجه اکثر مردم را به خود جلب کند و توانست مخاطبان بسیاری را پای سری قسمت های ساخت خود بنشاند . در فصل ششم این انیمیشن هم مانند قسمت های پیشین شاهد هیجان و کمدی هستیم. انیمیشن با استاپ موشن دوبعدی و نقاشی‌هایی بچگانه در کنارِ نَریشنی کاربردی آغاز می‌شود.

مهم ترین اتفاقی که در انیمیشن عصر یخبندان افتاده و باعث شده تا مخاطبان این انیمیشن با این فصل به طور غریبی ارتباط برقرار کنند عوض شدن صداپیشه های اصلی فیلم است و برای کسانی که از ابتدا از این انیمیشن دیدن کردند غریب واقع شده بود و باعث شده بود این فیلم روح خود را از دست بدهد و این اتفاق برای مخاطبان همیشگی این انیمیشن ملموس بود.

این انیمیشن از نظر جذابیت بصری هم یک گام به عقب برداشته. محیط های بصری فیلم فاقد عمق و ابعاد هستند و کاملا تخت و بدون روح به نظر می آیند. پوست و موی شخصیت های این انیمیشن حرکت مناسب و بافت ملموسی ندارند. احساسات عمیقی در این انیمیشن روئیت نمیشود و مخاطب را در خودشان غرق نمیکنند . ریتم این فیلم در مدت کوتاهی خسته کننده میشود.

قسمت های قبل برای هر سن و سالی جذاب و مناسب بود اما این فصل مخصوص کودکان خوردسال بود . البته که نمیتوان کاملا گفت هیچ آیتم جذابی در این انیمیشن وجود ندارد که برگسالان را جذب کند اما کمبود در مبحث داستان و محیط بصری باعث میشود که نتوان از این عیب چشم پوشی کرد.

عصر یخبندان

موضوعات فصل های مختلف عصر یخبندان :

  • انیمیشن عصر یخبندان 1 : 2002
  • انیمیشن عصریخبندان 2 : ذوب (2006)
  • انیمیشن عصر یخبندان 3 : ظهور دایناسورها (2009)
  • انیمیشن عصر یخبندان 4 :رانش قاره‌ای (2012)
  • انیمیشن عصر یخبندان 5 : مسیر برخورد (2016)
  • انیمیشن عصر یخبندان 6 : ماجراهای باک وایلد (2022)

عروسک اسکرات سنجاب عصر یخبندان

نمی شود که علاقه مند به انیمیشن و دنیای کودکان باشید و نام عصر یخبندان را نشینیده باشید و آن را ندیده باشید . عروسک سنجاب در عصر یخبندان یکی از آن شخصیت های انیمیشنی محبوب سال های اخیر است که با به تصویر کشیدن زندگی حیوانات در حیات وحش ، به کودکان درس های بسیاری می آموزد…

آمار مخاطبان :

طبق آمار منتشر شده 42 در صد از مخاطبان این انیمیشن را کودکان، 26 درصد والدین و باقی افراد را بینندگان غیر خوانوادگی تشکیل میدهند .

همچنین در پیویو مشاهده می کنید :

https://pioio.com/mag/2022/02/13/lightyear-animation/ https://pioio.com/mag/2022/03/02/the-mitchells-vs-the-machines/ https://pioio.com/mag/2022/02/17/sonic-the-hedgehog-animation/

” عصر یخبندان ” دومین انیمیشن پرفروش سینما :

( Ice Age 2022 )عصر یخبندان با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شد و در اولین هفته نمایش در آمریکا با فروش 70 میلیون و 500 هزار دلاری رکورد جدیدی را ثبت کرد. کارشناسان سینما فروش 50 میلیون دلاری را پیش بینی کرده بودند. «عصر یخبندان : ذوب» در گیشه به گونه ای بود که رکورد فروش قسمت نخست را این انیمیشن را شکست .

در حال حاضر انیمیشن «شرك 2» با فروش 108 میلیون دلار در نخستین هفته اكران ركورد دار فروش است.

جوایز و افتخارات انیمیشن عصر یخبندان 6 :

این انیمیشن در سال 2006 ، 9 بار کاندیدای دریافت جایزه از جشنواره های مختلف شد اما موفق به کسب هیچ یک از جوایز نشد. این انیمیشن در ابتدای سال 2007 در جشنواره PGA نامزد دریافت بهترین فیلم انیمیشن شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

mahla_khoshtale

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *