خرید آیفون14 + قیمت
بازدید 193
0

خرید آیفون 14 | iphone14 + قیمت

مدل‌های پرچم‌دار سری آیفون 13 اپل فوق‌العاده هستند و آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس همچنان به خوبی کیفیت و محبوبیت خود را حفظ می‌کنند، اما بعضی از شما ممکن است که بخواهید منتظر آیفون 2022 اپل باشید که احتمالاً آیفون 14 نامیده می‌شود. در این مقاله قصد دارم برای شما که در خرید آیفون 14 در حال جست وجو هستید هر آنچه نیاز دارید را بررسی کنم.

iphone۱۴
خرید iphone۱۴

اگر به ارتقای تلفن همراه خود فکر می کنید، گزینه های زیادی دارید که می توانید از آنها استفاده کنید. سری آیفون 13 و سری آیفون 12 بهترین ها را نشان می دهند، اما اپل دستگاه های زیادی دارد که ارزش توجه شما را دارند از جمله آیفون 11، آیفون 11 پرو، و آیفون 11 پرو مکس، آیفون SE 2 iPhone XS ، iPhone XS Max و iPhone XR.

و در حالی که بسیاری از شما با خرید یکی از این آیفون‌ها، یا دستگاهی خارج از اکوسیستم اپل، کاملاً راضی خواهید بود، دیگران ممکن است بخواهند دور هم جمع شوند و منتظر مدل‌های آیفون امسال باشند.

مقایسه آیفون 13 و 14

سری آیفون 13 دارای چند ارتقای جدی است، اما می‌توانیم شاهد تغییرات بسیار بزرگ‌تری در خط تولید آیفون در سال 2022 باشیم. این موضوع، شما را در بازار یک گوشی جدید در موقعیت سختی قرار می‌دهد: همین حالا یک گوشی جدید بخرید یا صبر کنید که بهترش بیاید؟

انتظار می رود اپل در سال 2022 چهار مدل جدید آیفون 14 را عرضه کند، اگرچه طبق گزارش ها، این شرکت مدل “مینی” آیفون را کنار خواهد گذاشت اما تمرکر اصلی این کمپانی بر روی رونمایی از این سری جدید است.

تغییرات آیفون 14 نسبت به اجداد خود؛

طبق گزارش‌ها، آیفون‌های 2022 به جای بریدگی، دارای یک سوراخ پانچ، تغییرات بزرگ در دوربین، طراحی جدید شاسی و چند تغییر دیگر هستند که ممکن است موقع سرچ برای خرید گوشی جدید شما را مجذوب خود کند.

تغییرات احتمالی برای رونمایی از آیفون 14 د رجدول زیر به شرح ذیل است؛

تاریخ عرضه– نیمه دوم سال 2022

–  حدود شهریور ۱۴۰۱
ابعاد 6.1 اینچ
جنسپشت شیشه ای | فریم فلزی
رم8 گیگابایت
حافظه128/256/512 گیگابایت / 1 ترابایت
دوربین12 مگاپیکسل (چهارگانه) ، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل
دوربین فیلمبرداریدارد ، 8K ✔
اسپیکردارد ✔
جک 3.5 میلیمتریندارد ❌
بلوتوثدارد ✔ ، 5.1, A2DP, LE
GPSدارد ✔ ، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BeiDou
USBلایتنینگ
فناوری شبکهLTE-A+ / HSDPA
اتصالات شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، دو بانده، هات‌اسپات
وایرلسWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot
حسگر هاFace ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، سنجش نور محیط، قطب‌نما
– پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری با پشتیبانی از زبان محاوره
– فناوری Screen Share بی‌سیم
– حسگر اثر انگشت ندارد ❌
باتریباتری لیتیوم یونی … میلی آمپر ساعت| غیر قابل تعویض

آیا انتظار برای خرید آیفون 14 بیهوده است؟

همچنین شنیده‌ایم که اپل می‌تواند اسلات فیزیکی سیم‌کارت مدل‌های آیفون را در اوایل امسال حذف کند. گزارشی حاکی از آن است که اپل تا سپتامبر 2022 گوشی های هوشمند دارای سیم کارت را عرضه خواهد کرد. و در حالی که ما می توانیم یک مدل آیفون 14 فقط eSIM را ببینیم، یک تحلیلگر معتقد است که این یک طرح و مدل اختیاری خواهد بود .

آیا انتظار برای خرید آیفون ۱۴ بیهوده است؟
آیا خرید آیفون ۱۴ بیهوده است؟

سری آیفون 14 هنوز در حال توسعه است، به این معنی که برنامه ها می توانند، و احتمالاً، قبل از رونمایی اپل از سخت افزار جدید در اواخر امسال، تغییر کنند. همانطور که گفته شد، در حال حاضر دلایل بسیار خوبی برای فکر کردن به انتظار برای مدل های آیفون 2022 این شرکت وجود دارد اما این همه داستان نیست و هر مدل جدیدی به معنای نداشتن باگ نیست.

منتظر طراحی Hole-Punch باشید

اگر از بریدگی اپل متنفر هستید، ممکن است خوش شانس باشید زیرا به نظر می رسد این شرکت در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در طراحی آیفون است. اپل در سال 2021 ناچ را حذف نکرد اما سری آیفون 13 بریدگی کوچک تری نسبت به سری آیفون 12 و مدل های قبلی آیفون دارد.

منتظر طراحی Hole-Punch برای آیفون 14 باشید
طراحی منحصربفرد آیفون 14

تکنولوژی ناچ چیه؟

ناچ (NOTCH) تکنولوژی جدیدی است که برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه ساخته شد. ناچ یا همان بریدگی باعث حذف حاشیه صفحه نمایش و افزایش مساحت صفحه نمایش می شود. این ویژگی قابلیت جالبی به صفحه نمایش می دهد و سایر آیکون ها در اطراف ناچ قرار می گیرند.

طبق گزارش‌ها، در سال 2022، اپل این بریدگی را به نفع طراحی صفحه نمایش سوراخ‌دار کنار خواهد گذاشت. این شایعه از سوی تحلیلگر محترم مینگ چی کو منتشر شده است. او این موضوع را در یادداشتی جدیدتر تکرار کرده است، اگرچه می‌گوید این تغییر ممکن است محدود به مدل‌های آیفون 14 پرو باشد.

تحلیلگر راس یانگ نیز معتقد است که در حالی که مدل‌های آیفون 14 پرو تنها مدل‌هایی با این طراحی جدید خواهند بود، طراحی سوراخ‌دار احتمالاً در سال 2023 به همه مدل‌های آیفون خواهد آمد.

از واقعیت تا شایعه درباره خرید آیفون 14؛

  • شنیده ها حاکی از آن است که سری آیفون 14 ممکن است کاملاً به طراحی سوراخ‌دار متکی نباشد و ممکن است از نوعی بریدگی استفاده کند.
  • اپل اخیراً حق ثبت اختراع دوربین های زیر نمایشگر را برای احراز هویت بیومتریک در آیفون به دست آورده است، بنابراین کاملاً واضح است که این شرکت در حال تلاش برای خلاص شدن از شر این ناچ است. فقط مسئله زمان است و به زمان احتیاج دارد.
  • همچنین گفته ها نشان می دهد، طراحی آیفون 14 پرو نهایی شده است، زیرا منابع معتبر خبر از وارد شدن فاز تولید آزمایشی مدل‌های جدید آیفون شده‌اند.
  • در پایان اگر از ظاهر آیفون 12 یا آیفون 13 هیجان زده نیستید، به انتظار فکر کنید و منتظر رونمایی از محصولات بعدی این برند باشید .
از واقعیت تا شایعه درباره خرید آیفون ۱۴؛
گفته ها در مورد طراحی آیفون 14

مقایسه آیفون 14 و آیفون X

آیفون 14 به زودی عرضه می شود و اگر آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس رده بالا را انتخاب کنید، تلفن همراه شما کاملا متفاوت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که سری پرمیوم «Pro» با صفحه‌نمایش حفره‌ای جدید به شکل قرص، دوربین‌های بهتر و ارتقاء پردازنده ارائه شود و مطمئناً امسال این پدیده بی نظیر اتفاق خواهد افتاد. اگر هنوز به آیفون X قدیمی و خوب خود وفادار بوده اید، سری آیفون 14 آینده شاید زمان خوبی برای ارتقا باشد.

آیفون ایکس 1000 دلاری که در سال 2017 عرضه شد، در گسترش بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز که امروزه شناخته شده است، بسیار مفید بود و استقبال شد. اگر به ارتقای آیفون X به آیفون 14 پرو فکر می کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت این دو مدل دقیقاً در چیست؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد مقایسه خرید آیفون 14 پرو با آیفون X بر اساس شایعات تاکنون بدانید.

آیفون 14 vs آیفون X : طراحی

آیفون X که پنج سال پیش معرفی شد، زبان طراحی جدیدی را با برند اپل معرفی کرد. در واقع، آیفون X با نمایشگر 5.8 اینچی که از یک سر تا سر دیگر دراز است، با این حال همچنان تازه به نظر می رسد. تمام قسمت جلویی را می پوشاند، فقط با یک دکمه باریک و بدون دکمه home. آیفون های جدیدتر هنوز از الگوی طراحی اولیه ای که iPhone X معرفی کرده است استفاده می کنند، از جمله بریدگی که FaceID را در خود جای داده است. آیفون 12 یک طراحی کاملاً مسطح به همراه لبه ها را معرفی کرده بود. آیفون 13 سال گذشته واقعاً طراحی اولیه را هیچ تغییری نداد، به استثنای بریدگی کوچکتر و چیدمان دوربین متفاوت!

اما آیفون 14 پرو از نظر طراحی می تواند یک دستگاه کاملاً جدید باشد. هر دو مدل پرو و ​​پرو مکس امسال به نفع یک سوراخ پانچ جدید و بریدگی قرصی شکل، بریدگی را حذف خواهند کرد! ظاهراً برآمدگی دوربین در آیفون 14 پرو برای تطبیق سخت افزار دوربین جدید بزرگتر خواهد بود. درست مانند آیفون X، آیفون 14 پرو نیز دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب، بدون جک هدفون و قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود. متاسفانه، انتظار می رود آیفون 14 پرو مانند آیفون ایکس پورت لایتنینگ را حفظ کند.

نمایشگر

آیفون X دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی Super Retina بود و در حالی که صفحه نمایش OLED فوق العاده روشن و رنگارنگ است، پنل آن به هیچ وجه به آنچه در مدل های iPhone Pro می بینید نزدیک نیست. آیفون 14 پرو ممکن است پنل بسیار روشن تری نسبت به مدل سال گذشته داشته باشد، اما همچنان دارای نرخ رفرش 120 هرتز و صفحه نمایش ProMotion خواهد بود. برخلاف مدل‌های آیفون پرو، نمایشگر آیفون X با سرعت 60 فریم در ثانیه یا 60 هرتز همچنان به‌روزرسانی می‌شود.

دوربین ها

همانطور که معمولاً در مورد آیفون‌های جدید اتفاق می‌افتد، دوربین‌ها معمولاً قابلیت‌های ارتقا یافته دارند و این در مورد آیفون سری جدید پرو هیچ تفاوتی نخواهد داشت. آیفون X زمانی که وارد بازار شد، از نظر سیستم دوربین، با دوربین‌های 12 مگاپیکسلی پشتی دوگانه – یک عکاسی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/1.8 و یک لنز تله‌فوتو با دیافراگم f/2.4، از گوشی‌های هوشمند اندرویدی برتری زیادی داشت. اگرچه دوربین آیفون X بد نیست، اما به هیچ وجه به سیستم دوربین آیفون پرو هم نزدیک نیست، که نه تنها دارای سه لنز (دوربین اصلی، دوربین عکاسی با زاویه دید فوق عریض و لنز تله فوتو) است، بلکه دارای قابلیت های برتر در نور کم و یک لنز است. سنسور LiDAR در مورد آیفون 14 پرو، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند رده بالا دارای سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته باشد که نسبت به آیفون‌های قبلی 12 مگاپیکسلی افزایش یافته است. اپل همچنین ممکن است دوربین های جلو را در سری 14 ارتقا دهد. شایعات حاکی از آن است که اپل یک تامین کننده برای دوربین جلویی خود برای ساخت لنزهای رده بالاتر انتخاب کرده است.

قیمت آیفون 14

پنج سال از عرضه آیفون X می گذرد و در کل در آن سال ها اپل ویژگی های جدید بسیاری را به آیفون معرفی کرده است. اگر به فکر ارتقاء به یک آیفون جدید هستید، منتظر بمانید تا آیفون 14 پرو در ماه سپتامبر یا هر زمان که اپل قصد دارد رویداد سخت افزاری پرشور خود را در اواخر سال برگزار کند، وارد بازار شود. آیفون 14 پرو بدون شک از هر نظر برتر از آیفون X خواهد بود. آیا قیمت آیفون 14 پرو بیشتر از آیفون X خواهد بود؟ قطعا بدون شک! به گفته Dan Ives، تحلیلگر Wedbush Securities، مدل‌های iPhone Pro در حال حاضر 999 دلار قیمت دارند، اما آیفون‌های جدیدتر ممکن است 100 دلار افزایش قیمت داشته باشند. انتظار می رود قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو به ترتیب 1099 دلار و 1199 دلار باشد.

پیش خرید آیفون 14؛

اگر شما هم با تمام بررسی ها قصد پیش خرید این محصول بی نظیر را دارید تا قبل از همه از امکانات آن شگفت زده شوید میتوانید با مراجعه به pioio.com از شرایط پیش فروش مطلع شوید.

پیشنهاد من برای شما:

https://pioio.com/mag/2022/03/09/iphone-se-2022/ https://pioio.com/mag/2021/06/11/zenfone8/ https://pioio.com/mag/2019/07/21/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/ https://pioio.com/mag/2019/07/14/%d8%a8%d8%a7%da%af-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86/

آیفون 14 کی میاد؟

تاریخ عرضه حدودی ۱۵ الی ۲۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور الی ۳ مهر ۱۴۰۱

آیفون 14 چه قابلیت هایی دارد؟

شرکت اپل طبق همیشه سخت افزار بهتر، دوربین قوی تر و تراشه جدید و… را در سری جدید محصولات خود استفاده می کند

قیمت آیفون 14 چقدر است؟

تا قبل از عرضه آیفون 14 نمی توان نظر قطعی ای راجب قیمت آن داد. پیش بینی میشود بین 1100 تا 1300 دلار.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

طیبه غفوریان

منصرف از مهندسی، پناهنده ادبیات و هنرهای نمایشی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *