انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی
بازدید 738
0

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی | DC league of super-pet

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی در مورد Krypto the Super-Dog و Superman که بهترین دوستان جدایی نا پذیری برای هم هستند، می باشد.

همانطور که در تریلر مشاهده می کنیم، کریپتو و سوپر من، هر دو با قدرت های منحصر به فرد شان در کنار هم در Metropolis با جنایت مبارزه می کنند. با این حال، زمانی که سوپرمن ربوده می شود، کریپتو باید بر قدرت های خود برای یک ماموریت نجات تسلط یابد.

پیویو در این مقاله به بررسی این انیمیشن می پردازد.

DC league of super-pet

صداپیشه های انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

دواین داگلاس جانسون، معروف به راک، در 2 می 1972 متولد هیوارد، کالیفرنیا است . او صداپیشه کریپتو می باشد.

دواین داگلاس جانسون

کوین دارنل هارت (به انگلیسی: Kevin Darnell Hart) کمدین و هنرپیشه آفریقایی-آمریکایی است که به خاطر نقش‌هایش در دنباله‌های Jumanji، Uneclared، Scary Movie 3، Think Like a Man، Ride Along، The Secret Life of Pets، Captain Underpants: The First Epic Movie، شهرت دارد. کوین صدا پیشه نقش آس است.

کوین دارنل هارت

ونسا بایر به عنوان صدا پیشه PB می باشد. ونسا بایر متولد کلیولند، اوهایو است و در همان جا بزرگ شد و در دبیرستان اورنج تحصیل کرد. او بیشتر به عنوان یکی از بازیگران سریال Saturday Night Live (1975) شناخته می شود. او در سال 2004 از دانشکده ارتباطات آننبرگ دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل می شود.

ونسا بایر

ناتاشا لیون صداپیشه نقش مرتون است. ناتاشا لیون بازیگر آمریکایی، سینما و تلویزیون است. به عنوان یک کودک خردسال، با آژانس مدلینگ فورد قرارداد امضا کرد و در سن 6 سالگی، برای بازی در Pee-wee’s Playhouse (1986) به عنوان “Opal” انتخاب شد، که به سرعت باعث درخشش وی شد.

ناتاشا لیون

دیگو لونا الکساندر در 29 دسامبر 1979 در مکزیکو سیتی مکزیک در خانواده آلخاندرو لونا و فیونا الکساندر که به عنوان طراح لباس کار می کردند چشم به جهان گشود. پدرش مکزیکی و مادرش بریتانیایی، اسکاتلندی و انگلیسی تبار بود. مادرش زمانی که دیگو تنها دو سال داشت در یک تصادف رانندگی درگذشت. او در انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی صداپیشه چیپ است.

دیگو لونا

جان کرازینسکی، ستاره بلندقد و خوش تیپ آمریکایی سینما و تلویزیون، به خاطر بازی در نقش جیم هالپرت در سریال تلویزیونی معروف NBC، The Office (2005) شناخته می شود، که برای بازی در سال 2007 و 2008 جایزه انجمن بازیگران سینما را به خاطر بازی فوق العاده ای از آن خود کرد. او صداپیشه سوپر من در انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی است.

جان کرازینسکی

خلاصه داستان انیمیشن

شعار انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی : بنشین، بمان، جهان را نجات بده.

هنگامی که لیگ عدالت توسط لکس لوتور تسخیر می شود، سگ سوپرمن، کریپتو، تیمی از حیوانات خانگی را تشکیل می دهد که به آنها قدرت های فوق العاده داده شده است.

 یک سگ شکاری به نام آس، که فوق العاده قوی می شود. یک خوک به نام PB، که می تواند به غول تبدیل شود. لاک پشتی به نام مرتون، که فوق سریع می شود. همچنین سنجابی به نام چیپ، که قدرت الکتریکی به دست می آورد.

دانلود انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

جزییات انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

جزییات انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی
  • کارگردانان :جرد استرن – سام لوین
  • نویسندگان : جرد استرن – جان ویتینگتون
  • ژانرها : انیمیشن – اکشن – ماجراجویی – کمدی – جنایی – خانوادگی – فانتزی – علمی تخیلی
  • تاریخ انتشار : 29 ژوئیه 2022 (ایالات متحده آمریکا)
  • کشور سازنده : ایالات متحده
  • مکان های فیلمبرداری : واشنگتن، ناحیه کلمبیا، ایالات متحده آمریکا
  • شرکت های سازنده : Warner Animation Group – DC Entertainment – Seven Bucks Productions
  • زمان اجرا انیمیشن : 1 ساعت و 40 دقیقه

قدرت های حیوانات خانگی برای نجات سوپر من

https://www.imdb.com/video/vi144491033?playlistId=tt8912936&ref_=tt_pr_ov_vi

دومین تریلر انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی به دنبال نشان دادن قدرت های حیوانات خانگی برای نجات سوپر من است.

گاهی اوقات بهترین راه برای مردم – و حیوانات خانگی آنها – برای غلبه بر ترس هایشان این است که به یک ابرقهرمان واقعی تبدیل شوند و هر کاری که لازم است برای نجات دوستان خود انجام دهند.

مطمئناً این ویژگی در مورد کریپتو که یک سوپر سگ است در این انیمیشن صدق می کند.

قدرت های فوق العاده این سگ ابرقهرمان و دوستی های ناگسستنی او در دومین تریلر تازه منتشر شده این کمدی به نمایش گذاشته شده است.

در انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی، کریپتو سوپر-سگ (دواین جانسون) و سوپرمن (جان کرازینسکی) بهترین دوستان جدایی ناپذیری هستند، زیرا آنها ابرقدرت های یکسانی دارند و در کنار هم با جرم و جنایت در متروپلیس مبارزه می کنند.

اما زمانی که سوپرمن و بقیه اعضای لیگ عدالت ربوده می شوند، کریپتو باید مجموعه دوستان پناهگاه خود را متقاعد کند تا بر قدرت های جدید خود تسلط پیدا کنند و برای نجات ابر قهرمانان به او کمک بکنند.

تریلر انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

همچنین در پیویو می خوانید :

https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/ https://pioio.com/mag/2022/02/13/lightyear-animation/ https://pioio.com/mag/2022/02/20/barbie-cartoons/
انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی کی منتشر میشه ؟

29 ژوئیه 2020

ژانر های لیگ قهرمانان حیوانات خانگی چیست ؟

خانوادگی – اکشن – ماجراجویی – کمدی – جنایی – علمی تخیلی

مکان های فیلمبرداری لیگ قهرمانان حیوانات خانگی کجاست؟

واشنگتن، ناحیه کلمبیا، ایالات متحده آمریکا

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *