انیمیشن در ظهور گرو
بازدید 358
0

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو | Minions 2 -The Rise of Gru

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو، در واقع قسمت دوم انیمیشن مینیون‌ هاست که در ابتدا برای اکران عمومی در تاریخ 3 ژوئیه 2020 برنامه ریزی شده بود. اما به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا (COVID-19) ساخت این فیلم و اکران آن در سینماها به تعویق افتاد.

در نهایت پس از بررسی‌ های انجام شده، قرار شد قسمت دوم این انیمیشن در تاریخ 1 ژوئیه 2021 پخش عمومی شود.
با ما در پیویو همراه باشید تا با انیمیشن جذاب و باحال ظهور گرو بیشتر آشنا بشویم.

داستان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو

همانطور که در تریلر مشاهده می کنید، داستان انیمیشن مینیون ها ظهور گرو، در قلب دهه 1970 میلادی، در میان انواع مد های عجیب و غریب مثل انبوهی از مو های پر پشت و شلوار های جین گشاد اتفاق افتاده است.

شخصیت گرو در داستان (با گویندگی استیو کارل) در حومه شهر بزرگ می‌شود. گرو که طرفدار یک سوپر گروه ابر شرور، معروف به (Vicious 6) است، نقشه‌ ای برای تبدیل شدن به فردی شیطانی و شرور می‌کشد، تا به این وسیله بتواند به گروه 6 شرور بپیوندد.

دانلود مینیون ها

دوستان وفادار گرو

خوشبختانه در این مسیر، او از دوستان وفادارش، یعنی مینیون‌ ها، پشتیبانی‌ های بسیار زیاد و شرورانه‌ ای دریافت می‌کند! کوین، استوارت، باب و اتو گروهی از این مینیون‌ ها هستند که به گرو در ساخت اولین تجهیزاتش کمک می‌کنند.

گرو به کمک این مینیون‌ ها اولین سلاح‌ های خود را طراحی و آزمایش می‌ کنند و اولین ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند. هنگامی که گروه 6 شرور رهبر خود، یعنی جنگجو افسانه ای وایلد ناکلز (با گویندگی آلن آرکین) را برکنار می‌کنند، انگیزه گرو چند برابر شده و برای پیوستن به این گروه پیش اعضای آن می‌رود تا سرانجام جدیدترین عضو آنها شود.

مینیون ها

البته این مصاحبه اصلاً خوب پیش نمی‌رود و باعث می‌شود مسیر گرو از این افراد جدا بشود. البته قبل از این جدایی گرو به کمک دوستان مینیونی‌ اش، یک سنگ بسیار قیمتی که متعلق به گروه 6 شرور است را سرقت می‌کنند. این جریان تنها زمانی بدتر می شود که گرو از گروه آنها پیشی گرفته و ناگهان خود را دشمن مرگبار این گروه شرور می بیند.

در حین فرار، گرو با یک منبع جدید برای راهنمایی آشنا می‌شود. این شخص، همان رهبر سابق گروه یعنی یعنی وایلد ناکلز می‌باشد و گرو با مراجعه و گفت و گو با آن، متوجه می شود که :

حتی افراد بد هم در طول زندگی، به مقداری کمک از جانب دوستان خود نیاز دارند.

لگو مینیون ها

پک لگو مینیون ها

مینیون ها همان شخصیت های بامزه و محبوب مجموعه انیمیشن های ” من نفرت انگیز” هستند که لگو و عروسک مینیون ها، طرفداران زیادی در بین کودکان و حتی نوجوانان دارند. و کودکان زیادی دوستدار اسباب بازی های کارکتر مینیون هستند.

برخی از ویژگی های پک لگو مینیون ها عبارت است از :

  • دارای پک ۶ عددی
  • اتصال و انفضال آسان
  • سبک و کم وزن
  • مناسب گروه سنی بالای ۶ سال
  • تقویت مهارت دست ورزی
  • پرورش دقت و تمرکز
  • و…

اطلاعات ساخت انیمیشن مینیون ها ظهور گرو

انیمیشن مینیون ها ظهور گرو، Minions: The Rise of Gru که (همچنین به عنوان Minions 2 نیز شناخته می‌شود) یک فیلم کمدی فانتزی محصول کشور آمریکا است. این انیمشن با بهره‌گیری از تکنولوژی ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شد.

این بخش از انیمیشن در اصل، دنباله‌ی قسمت پیشین آن یعنی Minions (2015) و پنجمین ورودی کلی در سری فیلم‌های منِ شرور (Despicable Me) است.

دانلود انیمیشن ظهور گرو

این فیلم به کارگردانی کایل بالدا و براد ابلسون و جاناتان دل وال به عنوان کارگردانان مشترک، شاهد بازگشت استیو کارل در نقش گرو و پیر کافن در نقش مینیون ها به همراه تاراجی پی هنسون، میشل یو، آرزا و ژان کلود است.

 The Rise of Gru

ستاره‌ های دیگر انیمیشن مینیون ها ظهور گرو عبارتند از :

  • راسل برند (من نفرت‌انگیز) در نقش دانشمند دیوانه مشتاق
  • دکتر نفاریو، میشل یوه در نقش استاد چاو، یک کونگ‌ فوکار طب سوزنی مبارز
  • دام جولی اندروز (مری پاپینز) در نقش مادر خود محور گرو (و آلنان)
  • ادوارد دست قیچی در نقش جنگجوی افسانه ای وحشی ناکلز.

مینیون ها | انیمیشن مینیون ها ظهور گرو

این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم-انیمیشن انسی در تاریخ 13 ژوئن 2022 نمایش داده می‌شود و قرار است در تاریخ 1 ژوئیه توسط یونیورسال در ایالات متحده اکران شود.
پس برای تابستانی مملو از سرگرمی آماده شوید. زیرا قرار است مجموعه انیمیشن‌ های بسیار محبوب و افسانه‌ ای مینیون‌ها، بار دیگر با عنوان The Rise of Gru دنیای فیلم و انیمیشن بازگردند.

نکته و داستان اصلی این قسمت درمورد رویای یک نوجوان ۱۲ ساله (گرو- شخصیت اصلی سری فیلم‌های منِ شرور) برای تبدیل شدن به بزرگ ترین ابرشرور جهان می‌باشد

مینیون ها 2022

یکی دیگر از مواردی که جذابیت قسمت دوم مینیون‌ ها را چند برابر کرده، حضور یک بازیگر مهیج و سوپر استار در کادر گویندگی این فیلم است. که در برخی از بزرگ‌ ترین فیلم‌ های طنز و اکشن ایفای نقش کرده‌ است. این فیلم همچنین شاهد بازگشت استیو کارل نامزد اسکار در نقش گرو خواهد بود.

جزئیات

زمان پخش انیمیشن مینیون ها ظهور گرو

کارگردانان : کایل بالدا – برد ابلسون – جاناتان دل وال
نویسندگان : برایان لینچ – متیو فوگل (فیلمنامه) . سینکو پل (شخصیت ها)

شعار انیمیشن : خودت را نگه دار

ژانر ها : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی – جنایی – خانوادگی – علمی تخیلی

تاریخ انتشار : 1 ژوئیه 2022 (ایالات متحده آمریکا)

کشور مبدا : ایالات متحده

زبان ها : انگلیسی ویتنامی

مکان های فیلمبرداری : شهر نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا

مدت زمان پخش : 1 ساعت و 30 دقیقه

همچنین در پیویو می خوانید :

https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/ https://pioio.com/mag/2022/02/13/lightyear-animation/ https://pioio.com/mag/2022/02/16/animation-of-2022/
انیمیشن مینیون های 2 چه ژانری است؟

انیمیشن – ماجراجویی – کمدی – جنایی – خانوادگی – علمی تخیلی

مینیون ها ظهور گرو کی منتشر میشه؟

1 ژوئیه 2022

شعار انیمیشن مینیون ها ظهور گرو چیست؟

خودت را نگه دار

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

fateme danesh nhd

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *