فیلم الویس 2022 Elvis
بازدید 137
۴

فیلم الویس 2022 Elvis

فیلم الویس 2022 Elvis به کارگردانی باز لورمن است. این فیلم زندگی و حرفه ستاره راک و سینما، الویس پریسلی (آستین باتلر) و همچنین رابطه او با مدیرش سرهنگ تام پارکر را روایت می کند. دانلود در ادامه….

مشخصات فیلم الویس 2022 Elvis :

کارگردان: باز لورمن

تاریخ انتشار: 23 ژوئن 2022 (آلمان)

موسیقی از: الیوت ویلر

بازیگران فیلم :

Austin Butler             …            Elvis Presley

Olivia DeJonge                  …            Priscilla Presley

Tom Hanks      …            Colonel Tom Parker

تهیه کننده: باز لورمن; گیل برمن؛ کاترین مارتین؛ پاتریک مک کورمیک؛ شویلر وایس

شرکت های سازنده: بازمارک فیلمز; گروه شغال

توزیع کننده: Warner Bros. Pictures

 فیلم الویس 2022 Elvis
فیلم الویس 2022 Elvis

کارگردان باز لورمن در فیلم جدید الویس 2022 Elvis خود با بازی آستین باتلر و تام هنکس “مواظب تجارت” است.

با عنوان مواظب تجارت بعدتر آشنا خواهید شد.

ترکیب فریبنده باز لورمن کارگردان شومن (مولن روژ، گتسبی، رومئو و ژولیت) که زندگی الویس پریسلی خواننده/بازیگر فوق‌العاده شومن را پوشش می‌دهد، فیلم بیوگرافی موزیکال جدید الویس را به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های جدید ما در سال 2022 تبدیل می‌کند.

همه چیزهایی که در مورد این فیلم می دانیم از نکاتی که توسط لورمن منتشر شده است جمع آوری شده است. از نگاه‌های وسوسه‌انگیز فیلم که در کلیپ «نگاه اول» نشان داده شد، عکس‌ها و نظراتی که لورمن در شبکه‌های اجتماعی و مصاحبه‌های مختلف به اشتراک گذاشت، به علاوه حضور تام هنکس همیشه قابل اعتماد، ما تقریبا مطمئن هستیم که این فیلم چیز خاصی باشد

 تاریخ انتشار فیلم الویس 2022 Elvis چه زمانی است؟

الویس پس از تحمل تاخیرهای ناشی از همه‌گیری، اکنون تاریخ اکران ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماهای بریتانیا و سایر بازارهای بین‌المللی دارد. تاریخ اکران فیلم الویس در ایالات متحده دو روز بعد، 24 ژوئن است. مشترکین HBO Max تنها 45 روز پس از اکران در سینما، برای پخش جریانی فیلم در دسترس خواهند بود.

اولین نمایش جهانی فیلم لورمن در جشنواره فیلم کن است که از 17 تا 28 می برگزار می شود. لورمن سابقه حضور در جشنواره کن را دارد و سه فیلم بلند خود را در جشنواره کن به نمایش گذاشته است – سالن رقص دقیق (1992)، مولن روژ (2001) و گتسبی بزرگ (2013).

موسیقی و آهنگ های این فیلم چه پیش زمینه ای دارد؟

اگر فیلم‌های باز لرهمان را بشناسید، می‌دانید که کارگردان فیلم استرالیایی عاشق ترکیب تأثیرات و سبک‌ها در دوره‌های زمانی است و به نظر می‌رسد فیلم الویس نیز از این قاعده مستثنی نیست. او با ارائه اولین گوش دادن اولین آهنگ از موسیقی متن الویس می گوید: “در الویس، الویس کلاسیک را دریافت خواهید کرد، اما ما در حال ترجمه برخی از موسیقی ها به حس معاصر با مجموعه ای از هنرمندان مهمان شگفت انگیز هستیم.”

برای شنیدن قطعه کوتاه Doja Cat’s Vegas باید این کلیپ از اینستاگرام Lurhmann را با دقت تماشا کنید. یا اجرای این خواننده را در کواچلا تماشا کنید که آهنگ جدید را به نمایش گذاشت.

 آیا تریلر الویس وجود دارد؟

شومن لورمن می‌داند چگونه یک کمپین تبلیغاتی را طولانی کند و ماه‌ها است که نکات، عکس‌های الویس و کلیپ‌های تیزر را در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. اما بالاخره باز لورمن اولین تریلر الویس را در روز پنجشنبه 17 فوریه منتشر کرد.

در تریلر فیلم الویس 2022 Elvis چه می گذرد؟

برای طرفداران فوق‌العاده، یک ویدیوی ده دقیقه‌ای با مقدمه باز لورمن با تأکید بر ذهن‌های مشکوک الویس، به‌علاوه تریلر و مصاحبه با آستین باتلر، بازیگر اصلی الویس وجود دارد.

قبل از کریسمس، لورمن این تیزر کلیپ با ظاهر اول را به ما داد – فقط 20 ثانیه طول کشید، اما به اندازه ای بود که احساس کنیم فیلم کامل چه چیزی می تواند به ارمغان بیاورد. فیلمبرداری شده به صورت آهسته و با نسخه آهسته‌تر آهنگ الویس، ذهن‌های مشکوک (آیا آن باتلر در حال آواز خواندن است؟) ما تصاویری فوری از سه نسخه مختلف از الویس می‌بینیم: تازه وارد دهه 1950 با پیراهن چهارخانه، ستاره هالیوود با کت دوچرخه سواری و دهه 1970. لاس وگاس الویس با لباس های بدلیجات.

کوتاه، اما اوه خیلی شیرین – این فیلم الویس 2022 Elvis برای تحریک اشتها کافی است…

فیلم الویس 2022 Elvis
فیلم الویس 2022 Elvis

همچنین با جدید ترین اخبار فیلم ها با ما باشید در پیویو :

https://pioio.com/mag/2022/05/19/top-gun-maverick/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/

چه کسی در گروه الویس حضور دارد؟

آستین باتلر (The Shannara Chronicles، Arrow) نقش اصلی را در فیلم الویس 2022 Elvis بر عهده می گیرد. الویس همچنین تام هنکس را در نقش کلنل تام پارکر (مدیر کنترل الویس) و بازیگر استرالیایی، اولیویا دی جونگ، در نقش پریسیلا پریسلی همسر الویس بازی می کند. بازیگر خانه و دور، لوک بریس، نقش جری شیلینگ را بازی می‌کند – مدیر استعدادهای الویس و یکی از اعضای “مفیای ممفیس” او (گروه نزدیکی که الویس را از ابتدای کارش به طرق مختلف حمایت می‌کرد).

مگی جیلنهال (دختر گمشده، منشی) و روفوس سیول (پدر، مردی در قلعه بلند) در ابتدا برای نقش مادر و پدر الویس (گلدیس و ورنون) انتخاب شدند، اما به دلیل تاخیرها و درگیری‌های برنامه‌ریزی، مجبور به کنار گذاشتن شدند. بازیگران استرالیایی هلن تامسون و ریچارد راکسبورگ جایگزین شدند.

گروه فیلم الویس
گروه فیلم الویس
گروه فیلم الویس
گروه فیلم الویس
گروه فیلم الویس
گروه فیلم الویس

پسر ستاره موسیقی کانتری، هنک اسنو، کشیش جیمی اسنو میزبان Grand Ole Gospel Time در Grand Ole Opry بود.

لیتل ریچارد که یک شومن پر زرق و برق راک اند رول بود، شامل «توتی فروتی»، «سالی بلند بلند» و «خانم مولی خوب گلی» بود.

کلاسور یک بود

کارگردانی که (به قول لورمن) “مسئول ویژه برنامه تلویزیونی نمادین بود که اغلب از آن به عنوان بازگشت الویس یاد می شود.”

هنک اسنو یک هنرمند محبوب موسیقی کانتری کانادایی در دهه 1950 بود که در اوایل کار الویس در آنجا حضور داشت – او را با سرهنگ تام پارکر آشنا کرد.

کینگ یکی از تأثیرگذارترین خواننده، ترانه سرا و گیتاریست R&B آمریکایی در تاریخ موسیقی، از دهه 1950 تا 1990 آهنگ های موفقی داشت.

Sweet Inspiration گروهی بود که توسط سیسی هیوستون (مادر ویتنی هیوستون) تأسیس شد و بخشی از کنسرت های الویس از اواخر دهه 1960 بود.

ورنون پریسلی تأثیر زیادی بر پسرش الویس داشت. او املاک گریسلند خود را مدیریت کرد، از امور مالی الویس مراقبت کرد و حتی با او به تور رفت.

الویس به مادرش گلدیس نزدیک بود. او را می پرستید و او او را می پرستید. هنگامی که او در جوانی مرد – در سن 46 سالگی، زمانی که او در ارتش خدمت می کرد – ویران شد.

“Big Mama” Thornton یک خواننده و ترانه سرای آمریکایی بود که آهنگ بلوز محبوب او، “Hound Dog”، بعدا توسط الویس ضبط شد و به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد – طولانی ترین شماره یک الویس.

تریلر فیلم الویس 2022 Elvis :

 عنوان فیلم جدید الویس چیست؟

برای ماه‌ها فیلم بدون عنوان بود و با توجه به نکاتی که لورمن آن را کنار گذاشته بود، فکر می‌کردیم که به احتمال زیاد فیلم TCB نامیده می‌شود – که شعار شخصی الویس بود – کوتاه برای “مراقبت از تجارت”. الویس حتی آویزهای طلای 14 عیار برای نزدیک‌ترین معتمدانش ساخته بود که حروف اول TCB با صاعقه بود. با این حال، لورمن آن را ساده نگه داشته و تنها چند دقیقه قبل از انتشار تریلر، عنوان را از طریق یک پست رسانه اجتماعی فاش کرد.

طرح چیست؟

از نظراتی که باز لورمن کارگردان این فیلم گفته است، مشخص است که این یک فیلم بیوگرافی ساده نخواهد بود. در عوض، احتمالاً از داستان الویس برای کشف جنبه‌های زندگی آمریکایی استفاده می‌کند. لورمن در مصاحبه ای با ددلاین گفت: «من قصد شیر دادن به الویس را ندارم. من او را به عنوان بهترین بوم برای کشف آمریکا در عصر مدرن، دهه های 50، 60 و 70 می دیدم.

زندگی حرفه ای الویس ده ها سال را در بر می گیرد – از دهه 1950، آوردن راک اند رول به توده ها در سن 21 سالگی و رسوایی تماشاگران با حرکات رقص “پیشنهادی” خود (ضربه های باسن در دهه 50 چیزی نبود)، خدمت در ارتش و او که بدون هیچ زحمتی برای بازی در فیلم های هالیوودی از آنجا عبور کرد، الهام بخش آن نوع پرستش طرفداران وحشی شد که امروزه با BTS و هری استایلز می بینیم. الویس علیرغم مشکلات اعتیاد به نوشیدنی، مواد مخدر و غذا که بر حرفه تور او تأثیر گذاشت، در دهه 60 با یک برنامه ویژه تلویزیونی و اقامت در لاس وگاس، قبل از مرگ نابهنگامش در سن 42 سالگی، بازگشت موفقی داشت. الویس هنوز هم پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی انفرادی در تمام دوران است، بنابراین او بیش از حد شایسته نگاه سینمایی Lurhmann را دریافت می‌کند.

حضور فیلم الویس در جشنواره فیلم کن؟

فیلم الویس 2022 Elvis در جشنواره کن سال 2022 حضور دارد. و برای دریافت جایزه نخل طلا رقابت می کند.

دانلود فیلم الویس :

دانلود فیلم الویس با زیرنویس چسبیده و کیفیت 1080

دانلود فیلم الویس با زیرنویس چسبیده و کیفیت 720

دانلود فیلم الویس با زیرنویس چسبیده و کیفیت 480

بازیگران فیلم الویس چه کسانی خواهند بود؟

آستین باتلر (The Shannara Chronicles، Arrow) نقش اصلی را بر عهده می گیرد. بیشتر در این مقاله بخوانید….

تاریخ انتشار فیلم الویس چه زمانی خواهد بود؟

لویس پس از تحمل تاخیرهای ناشی از همه‌گیری، اکنون تاریخ اکران ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماهای بریتانیا و سایر بازارهای بین‌المللی دارد. بیشتر در مقاله بخوانید…

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نرگس گفت:

    بسیارعالی👌👌👌

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از شما

  2. نسرین گفت:

    عالی،دستت درد نکنه👏🏻👏🏻🙌🏻🙌🏻

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از شما