انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی
بازدید 1516
0

انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی 2022 (SpiderMan : Across the Spider)

انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی (2022 SpiderMan : Across the Spider) : یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی است که شخصیت مایلز مورالس یا مرد عنکبوتی مارول کامیکس را به نمایش می‌گذارد که توسط Columbia Pictures و Sony Pictures Animation در همکاری با مارول تولید شده است. این فیلم توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است.

انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی
انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی

جزئیات انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

کارگردان : جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز، جاستین کی. تامپسون
تهیه کننده :آوی آراد، ایمی پاسکال، فیل لورد، کریستوفر میلر، کریستینا استاینبرگ
نویسنده :دیوید کالاهام، فیل لرد، کریستوفر میلر
بازیگران :شامیک مور، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، اسا ری
ژانر :
موسیقی :دانیل پمبرتن
شرکت های تولید :کلمبیا پیکچرز، سونی پیکچرز انیمیشن، مارول انترتینمنت، آراد پروداکشنز، لورد میلر پروداکشنز، پاسکال پیکچرز
توزیع کننده : گروه سینمایی سونی پیکچرز
تاریخ انتشار :2 ژوئن 2023 – 12 خرداد 1402
محصول : آمریکا _ کانادا
مدت زمان :115 دقیقه
کشور :ایالات متحده
انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی

خلاصه ای کوتاه از انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی به همراه گوئن استیسی یا زن عنکبوتی و تیم جدیدی از افراد عنکبوتی که باید با یک شرور قدرتمند روبرو شوند، به ماجراجویی در سراسر جهان می پردازند.

تیر و کمان با ماسک مرد عنکبوتی

  • دارای یک تیرکمان با 3 تیر
  • دارای تفنگ 
  • شامل یک نقاب مرد عنکبوتی
  • شامل یک فیگور مرد عنکبوتی
  • مناسب رده سنی +3سال

کارگردانی این انیمیشن :

مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی ۲

کارگردانی این فیلم بر عهده Joaquim Dos Santos، Kemp Powers و Justin K. Thompson بر اساس فیلمنامه فیل لرد، کریستوفر میلر و دیوید کالاهام است. Shameik Moore صداپیشگی مورالس را بر عهده دارد و در کنار اسکار آیزاک، هایلی استاینفلد، جیک جانسون، عیسی رائه، برایان تایری هنری و لونا لورن ولز بازی می کند.

کارتون مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی ۳

سونی پیش از اکران آن فیلم در سال 2018 ساخت دنباله ای برای Into the Spider-Verse را با تیم نویسندگی و کارگردانی آغاز کرد. قرار بود روی رابطه مورالس و گوئن استیسی یا زن عنکبوتی اثر استاینفلد تمرکز کند. این فیلم به طور رسمی در نوامبر 2019 معرفی شد و کار انیمیشن در ژوئن 2020 آغاز شد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2023 در ایالات متحده اکران شود که از تاریخ اولیه آوریل 2022 به دلیل همه گیر شدن COVID-19 به تعویق افتاد. سومین فیلم با نام Spider-Man: Beyond the Spider-Verse قرار است در مارس 2024 اکران شود. یک فیلم اسپین آف با محوریت زنان نیز در دست ساخت است.

تریلر انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

طراحی انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

به گفته ی لرد طراحی برای شخصیت جدید انیمیشن از نوامبر 2019 آغاز شد. کریس آنکا، هنرمند توانمند در عرصه کتاب های مصور، بیان کرد که به عنوان طراح شخصیت در فیلم خدمت می کرد. در 9 ژوئن 2020، نیک کوندو، انیماتور اصلی فیلم به اطلاع رساند که تولید شروع شده است.

صدا پیشگان :

  1. شامیک مور در نقش مایلز مورالز : نوجوانی با توانایی‌های عنکبوتی مانند.
  2. هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی یا اسپایدر گوئن : ابرقهرمانی از بعد دیگر.

موسیقی :

دانیل پمبرتن در دسامبر 2020 تأیید کرد که موسیقی تیتراژ را پس از انجام این کار برای اولین فیلم میسازد.

تریلر مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی
عوامل انیمیشن مرد عنکبوتی

درباره مرد عنکبوتی بیشتر بدانید :

مرد عنکبوتی در اصل یک انسان عادی در جامعه است که طی یک اتفاق ناخواسته یک قدرت ماورایی را بدست می آورد. معمولا برای شخصیت های اصلی این ابرقهرمان از پسرهای جوان و لاغر اندام استفاده می شود. رنگ لباس مرد عنکبوتی ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز است. این شخصیت از مجموعه داستان های مصور یا کامیک های کمپانی مارول برگرفته شده است که بسیاری از ابرقهرمانان دیگر را نیز به دنیای داستان ها و سینما معرفی کرده است.
معمولا نقش اصلی فیلم ها را به شخصی به نام پیتر پارکر میدهند که پدری دانشمند در زمینه زیست شناسی داشته است . پیتر پارکر در کنار عمو و زن عموی خود بزرگ می شود. به دنبال راز های زندگی پدرش می رود. پدر و مادر پیتر پارکر در یک سانحه هوایی جان خود را از دست می دهند. اما پدر پیتر برای او چیزهایی را به یادگار می گذارد که بعد ها او را تبدیل به یک قهرمان می کند.

لگو شخصیت مرد عنکبوتی مدل BT-4033

  • جنس : پلاستیکی
  •  قطعات : +287
  • مینی فیگور : 2 عدد
  •  ابعاد هر جعبه :33|25|6سانتی متر
  • دارای دفترچه راهنما
  • مناسب برای سنین بالای 6سال
  • کشور سازنده : ایران

نظرات منتقدان در مورد این انیمیشن چیست؟

ویلیام بیبیانی از TheWrap : امتیاز 92 از 100 (این انیمیشن، اثری فوق‌العاده هیجان انگیز به حساب می‌آید. تمام آن پر از صحنه‌های احساسی و خنده‌دار است و تماشای آن واقعا لذت‌بخش است. به جرئت می‌توان گفت پس از فیلم «اسپایدرمن ۲»، این انیمیشن بهترین اثری محسوب می‌شود که درباره شخصیت اسپایدرمن ساخته شده است.)

تای بر از بوستون گلوب : امتیاز 100 از 100 (یکی از شگفت انگیزترین و خلاقانه‌ترین آثاری که امسال به‌روی پرده رفت؛ شاید یکی از بهترین آنها.)

سورن اندرسون از سیاتل تایمز : امتیاز 88 از 100 (این انیمیشن یک سرگرمی کامل است؛ از ابتدا تا انتها بدون هیچ مکث و توقفی.)

راجر مور از مووی نیشن : امتیاز 50 از 100 (نخیر، کمپانی سونی پیکچرز نباید اجازه می‌داد تا این انیمیشن در چنین شرایط و وضعیت تاریک و مسخره از درهای کمپانی خارح شود و به‌روی پرده برود.)

پیتر تراورس از رولینگ استون : امتیاز 90 از 100 (این انیمیشن نه‌تنها حماسی‌ترین و جذاب‌ترین اثری محسوب می‌شود که تا به امروز با محوریت شخصیت اسپایدرمن ساخته شده، بلکه یکی از بهترین آثاری است که امسال اکران شده است.)

کریستی لمیر از RogerEbert.com : امتیاز 88 از 100 (شاید یک کار شاهکار، غیر ممکن به نظر برسد اما کارگردان‌های این انیمیشن، هیجان تازه‌ای به آثار کامیک‌بوکی اعطا کردند. بازی آن‌ها با تن، شکل و بافت و نوع این اثر، بسیار مبتکرانه و شاداب است.)

ای او اسکات از نیویورک تایمز : امتیاز 90 از 100 (این انیمیشن عنصری حیاتی که آثار ابرقهرمانی چند سال اخیر فاقدش بودند را در خودش دارد؛ سرگرم‌کنندگی)

مت میتوم از توتال فیلم : امتیاز 100 از 100 (اقتباسی جدید و زیبا و بسیار هیجان‌انگیز؛ اقتباسی که شاید تا به امروز نیاز به آنرا احساس نکرده بودید. انیمیشنی که پر از صحنه‌های خنده‌دار و طنز و دارای روح است و جلوه‌های فوق‌العاده‌ای دارد.)

پیشنهاد پیویو برای شما :

https://pioio.com/mag/2022/03/09/2022_adventures_of_buck_wild/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/ https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/

راجب به ویلن و شیطان این داستان چه می دانیم؟

Across the Spider-Verse حتی تعداد بیشتری از افراد عنکبوتی را معرفی می کند…
ریلی همچنین در کنار میگل اوهارا/مرد عنکبوتی 2099 از اسکار آیزاک در آثار هنری مجموعه‌ای از پازل‌های Spider-Man: Across the Spider-Verse در Reddit حضور دارد. این مجموعه شامل دیگر خزنده‌های جهان جایگزین دیگری نیز می‌شود، از جمله Hobie Brown/Spider-Punk و Cyborg Spider-Woman. گنجاندن سایبورگ اسپایدر-وومن به ویژه قابل توجه است زیرا او ظاهراً یک شخصیت اصلی است که برای فیلم خلق شده است، برخلاف مرد عنکبوتی 2099 و اسپایدر-پانک که هر دو برای اولین بار در کمیک ها حضور داشتند.

صرف نظر از اینکه از کجا سرچشمه گرفته‌اند، افراد مختلف عنکبوتی Across the Spider-Verse باید با هم کنار بیایند اگر شرور دنباله آینده، یعنی Spot، به همان اندازه که به نظر می‌رسد خطرناک باشد. بسته بندی یک اکشن فیگور بر اساس بدی پوشیده شده در پورتال، که صداپیشگی او توسط جیسون شوارتزمن است، هشدار می دهد که «اگر [The Spot] بتواند قدرت واقعی [توانایی] خود را درک کند، می تواند به تهدیدی برای [کل] جهان تبدیل شود. ” کمپ پاورز، یکی از کارگردان‌های این فیلم همچنین در مصاحبه قبلی توضیح داد که چگونه قدرت‌های بین‌بعدی Spot کار می‌کنند و نگرانی‌های احتمالی مبنی بر اینکه شخصیت شرور صرفاً «مردی با کت و شلوار خال‌خالی است» را کاهش داد.

جزئیات انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

کارگردانی این فیلم بر عهده Joaquim Dos Santos، Kemp Powers و Justin K. Thompson بر اساس فیلمنامه فیل لرد، کریستوفر میلر و دیوید کالاهام است.

خلاصه ای کوتاه از انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی :

مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی به همراه گوئن استیسی یا زن عنکبوتی و تیم جدیدی از افراد عنکبوتی که باید با یک شرور قدرتمند روبرو شوند، به ماجراجویی در سراسر جهان می پردازند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *