فصل دوم اسکویید گیم و اجرای بازی آن در واقعیت!
بازدید 663
۲

فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two

اگر اسکویید گیم نتفلیکس را تماشا کرده‌اید و هنوز از کابوس‌های شبانه رنج می‌برید، ممکن است بخواهید خود را برای شب‌های بی‌قرارتر آماده کنید. چون فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two در راه است!

فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two
فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two

آمار مخاطبین سریال اسکویید گیم :

از زمانی که سریال هیجان‌انگیز اسکویید گیم پیایی در سپتامبر گذشته به نمایش درآمد، این سریال به شماره یک نمایش «حتماً دیدنی» نتفلیکس در ۹۰ کشور و موفق‌ترین نمایش غیرانگلیسی پلتفرم استریم تبدیل شد. همچنین خیلی زود به بزرگترین عرضه سریال نتفلیکس تبدیل شد (پیش از رکورد بریجرتون در اوایل سال گذشته)، و هشتگ #squidgame بیش از ۲۷.۵ میلیارد (بله، میلیارد) بازدید در TikTok در چند هفته داشت.

در پیویو بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/01/03/every-thing-you-should-know-about-squid-game/

تاثیر اسکویید گیم بر مخاطبان این سریال :

طرفداران فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two مجذوب طرح ناراحت کننده این سریال شده اند، که در آن 465 نفر (همه با مشکلات بدهی جدی) در شش بازی کودکان در مدت شش روز برای برنده شدن 28 میلیون پوند (38 میلیون دلار) با هم رقابت می کنند. بازنده ها؟ خب، اکثر شخصیت‌های سریال از مرگ‌های بسیار وحشتناکی رنج می‌برند، اما نه قبل از اینکه همه ما نسبت به آن‌ها و تئوری‌هایی درباره آن پایان باز وسواس پیدا کرده باشیم.

در آخر هفته هالووین 2021، «لباس‌های بچه بازی ماهی مرکب» به ترم شماره یک در رتبه‌بندی پرطرفدار گوگل تبدیل شد، سه مدرسه ابتدایی نیویورک لباس‌های هالووین الهام‌گرفته از این نمایش را ممنوع کردند و نت‌فلیکس نسخه عظیمی از «چراغ قرمز» را سفارش داد. عروسک چراغ سبز از اپیزود یک که برای شب یادگاران بر فراز سیدنی، استرالیا ظاهر می شود.

ماه‌ها بعد، ستاره یوتیوب، MrBeast، نسخه واقعی بازی را ساخت و از 456 بازیکن تصادفی دعوت کرد تا در یک تورنمنت شرکت کنند که جایزه نقدی 342000 پوندی (456000 دلار) را برای برنده در نظر گرفت. خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان یوتیوبر در طول بازی آسیبی ندیدند و در واقع مبلغ مشخصی برای شرکت در آن دریافت کردند.

ویدیو مستر بیست درباره اسکویید گیم
ویدیو مستر بیست درباره اسکویید گیم

این لینک ویدیو MrBeast، است اما برای دیدن باید با فیلتر شکن وارد شوید.

https://youtu.be/0e3GPea1Tyg

آیا فصل دوم بازی Squid بازی تایید شده است؟

بله، رسمی است – فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two در راه است.

در ژوئن 2022، پستی که از طریق صفحه رسمی نمایش در توییتر به اشتراک گذاشته شد، چنین خوانده شد: «در علامت های شما. تنظیم کنید. چراغ سبز. بازی Squid همچنان در نتفلیکس ادامه دارد.

در ژانویه 2021، تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، در مورد برنامه‌های این پلتفرم برای فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two “Squid Game Universe” صحبت کرد، که به اعتقاد او این پتانسیل شامل تجربیات زنده، کالاها و بازی‌های موبایلی است.

به گزارش مارکا، ساراندوس گفت: «جهان بازی Squid Game به تازگی آغاز شده است. “ما به طور پیوسته با محصولات مصرفی خود، هر دو مانند لباس ورزشی Squid Game، این ماهیچه ها را ایجاد می کنیم، و سپس در حال ایجاد فشار زیادی بر روی تجربیاتی هستیم که سیار و قابل حمل هستند.”

در 9 نوامبر 2021، هوانگ دونگ هیوک، خالق آن با آسوشیتدپرس صحبت کرد و آنچه را که همه ما مشتاق آن بودیم، تأیید کرد که قسمت‌های جدید نمایش تلویزیونی موفق واقعاً در راه است:

فصل دوم اسکویید گیم
فصل دوم اسکویید گیم

این هم ترجمه فارسی :

بنابراین فشار، تقاضا و عشق زیادی برای فصل دوم اسکویید گیم وجود دارد. بنابراین تقریباً احساس می کنم که شما برای ما چاره ای باقی نمی گذارید! اما من می گویم که واقعاً فصل دوم وجود خواهد داشت. در حال حاضر در ذهن من است. در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی هستم اما فکر می‌کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه این اتفاق می‌افتد. پس من این را به شما قول می دهم… (به انگلیسی) گی هون باز خواهد گشت و کاری برای دنیا انجام خواهد داد.

فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two چه زمانی منتشر می شود؟

اکنون که فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two راه اندازی شده است، امیدواریم که تیم به سرعت روی آن کار کند. به مردم آنچه را که میخواهند بدهید….

با این حال، ما همچنین نسبتاً مطمئن هستیم که برای مدتی طولانی آن را روی صفحه نمایش خود نخواهیم دید، به خصوص اگر نظرات اخیر سازنده، هوانگ دونگ هیوک، چیز دیگری باشد.

در جوایز انتخاب منتقدان امسال، او به ورایتی گفت که فیلمنامه فصل دوم حتی هنوز وجود ندارد. ‘اینجاست. در صفحه نیست، اینجاست.» و به سرش اشاره کرد. همه چیز مخفی است. من نمی توانم چیزی بگویم.

او سپس گفت که بازگشتی برای شخصیت جونگ جائه، سئونگ گی هون در راه است، و خاطرنشان کرد: “اما او بازخواهد گشت و کاری برای دنیا انجام خواهد داد.”

اولین بار در سال 2019 در مورد بازی Squid Netflix شنیدیم. سپس دو سال دیگر طول کشید تا فیلمبرداری و تولید به پایان برسد، بنابراین به احتمال زیاد تا سال 2023 (حتی سال 2024!) فصل دوم آن را نخواهیم دید.

 Squid Game season two
Squid Game season two

جدیدترین اخبار سینما جهان را همراه با پیویو دنبال کنید :

https://pioio.com/mag/2022/06/15/horror-movie-nope/ https://pioio.com/mag/2022/06/21/avatar-the-way-of-water-2022/ https://pioio.com/mag/2022/06/19/aquaman-2-2023/

موفقیت در جوایز نمایش، بازیگر O Yeong-su w

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در تلویزیون در گلدن گلوب 2022 برای بازی در نقش بازیکن 001 در فصل اول. این برنده اولین بار است که یک بازیگر کره ای در این رویداد معتبر جایزه می گیرد.

بازیگران اسکویید گیم
بازیگران اسکویید گیم

آیا تریلر فصل دوم بازی Squid Game وجود دارد؟

یک تریلر رسمی منتشر شده است، یک تیزر ویدیوی فصل دوم از طریق حساب اینستاگرام نتفلیکس به اشتراک گذاشته شده است که می توانید آن را در زیر تماشا کنید :

بازیگران درباره فصل دوم بازی Squid Game چه گفته اند؟

جونگ هویون چندین نظریه طرفداران را در مورد فصل دوم مطرح کرده است، پس از اینکه بسیاری از بینندگان حدس می‌زنند که شخصیت او کانگ سابیوک ممکن است زنده بماند.

در یک ویدیوی یوتیوب با Vanity Fair، این بازیگر تئوری های دیده شده در Reddit را رد کرد. در مرحله اول، ستاره با پیشنهاد یکی از کاربران ردیت مبنی بر اینکه چول برادر کوچک شخصیتش می تواند برای انتقام مرگ او وارد بازی شود، مخالفت کرد. او گفت: “برادرم نباید برای بازی به آنجا برود… من به خاطر آن نه می گویم.”

در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه 001 پدر 456 است، به این دلیل که دومی مانند پسر 001 از شیر بیزار است و او و پسر 001 تولد یکسانی دارند، هویون پاسخ داد: “این می تواند منطقی باشد.” اما تماشای آن استرس‌زاتر است. آیا به استرس بیشتری نیاز دارید؟…

شاید کارگردان هوانگ به استرس بیشتری نیاز داشته باشد، اما من آدم آرام‌تری هستم.

این بازیگر همچنین شایعات زنده ماندن شخصیتش در پایان فصل اول را خاموش کرد. در حالی که او گفت که آرزو می کند شخصیتش خودش را نجات دهد، اما از اینکه شخصیتش مرده است “بسیار خوشحال است”. او پیش از این گفت: «من می‌توانم از شر هر استرسی خلاص شوم.

او در مورد شخصیت خود خاطرنشان کرد: “من فکر نمی کنم او ممکن است برگردد.” “و همچنین بچه ها، من بسیار متاسفم که این را می گویم، اما بسیار خوشحالم که دارم می میرم.”

HoYeon همچنین گفت که Gi-hun با وجود صحبت‌های آنلاین، «نمی‌خواهد نقش اول آن‌ها باشد» و Squid Games در جزیره Jeju نیست.

بازیگر وی هاجون (بازیگر نقش کارآگاه هوانگ جون هو) نیز اشاره کرده است که در صورت سفارش فصل دوم، ممکن است شخصیت او بازگردد.

طرفداران سریال به یاد خواهند داشت که کارآگاه بیشتر فصل اول را در جستجوی برادر گمشده‌اش گذراند و به پشت صحنه بازی متوسل شد. در پایان کاراکتر متوجه می‌شود که برادرش در واقع همان مرد بازی‌ها است و به دلیل ناتوانی در تسلیم شدن اسلحه و تحقیقات پلیس توسط برادرش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. آخرین موردی که از جون هو دیدیم، زمانی بود که او پس از شلیک گلوله از صخره به پایین افتاد.

در مصاحبه اخیر ددلاین، هاجون گفت که می خواهد شخصیتش هنوز زنده باشد تا بتواند به بسیاری از سوالات پاسخ دهد.

این بازیگر به نشریه گفت: «من می‌میرم تا بدانم چه اتفاقی برای او افتاده است. من از او می خواهم که زنده برگردد، برادرش را پیدا کند و هزاران سوال از او بپرسد. من به عنوان یک برادر از او صمیمانه می خواهم.

به عنوان یک کارآگاه، من می خواهم رازهای کلی پشت بازی را نیز کشف کنم. من واقعاً امیدوارم ببینم جون هو زنده در فصل دوم اسکویید گیم برمی گردد و تمام این سؤالات را بررسی می کند. من امیدوارم که جنبه برادرانه تری از رابطه آنها را نیز ببینم.

با این اوصاف، این بازیگر چندان مطمئن نیست که آشتی بین برادران در کار باشد. او گفت: “من باید بشنوم که چرا او انتخاب های خاصی انجام داده است.”

خوب، پس این تاییدی نیست که فصل دوم در دست ساخت است، اما واضح است که بازیگران می‌خواهند بفهمند که بعداً چه اتفاقی برای شخصیت‌هایشان می‌افتد.

کیم جو ریونگ (Han Mi-nyeo/Player 212) نیز با به اشتراک گذاشتن عکس‌های متعدد پشت صحنه از مجموعه بازی Squid، طرفداران را خوشحال کرده است.

بازیگران اسکویید گیم
بازیگران اسکویید گیم

در مصاحبه ای جدید با گاردین، نویسنده و کارگردان سریال، هوانگ دونگ هیوک درباره موفقیت سریال و انگیزه هایش برای نوشتن سریال صحبت کرد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا او اکنون به اندازه برنده بازی Squid Game ثروتمند است یا خیر، این مرد 50 ساله گفت: «من آنقدرها هم ثروتمند نیستم. اما من به اندازه کافی دارم من آنقدر دارم که غذا را روی میز بگذارم. و اینطور نیست که نتفلیکس به من جایزه بدهد. نتفلیکس طبق قرارداد اصلی به من پول پرداخت کرد.

کارگردان ادامه داد و خاطرنشان کرد که طرح این سریال تلویزیونی الهام گرفته از وضعیت خانوادگی خودش در سال 2009 پس از سقوط مالی جهانی بود.

من به دلیل اینکه مادرم از شرکتی که در آن کار می‌کرد بازنشسته شد، از نظر مالی در تنگنا بودم. فیلمی بود که روی آن کار می‌کردم، اما نتوانستیم بودجه‌ای بگیریم. بنابراین حدود یک سال نتوانستم کار کنم. ما مجبور شدیم وام بگیریم – مادرم، خودم و مادربزرگم.

علیرغم اینکه برنامه او بریجرتون را به عنوان پربیننده ترین برنامه نتفلیکس در تاریخ پلتفرم استریمینگ تحت الشعاع قرار می دهد، او در واقع سریال تولید شده توسط شاندا رایمز را ندیده است.

«مردم گفتند بریجرتون خیلی خوب بود، بنابراین من سعی کردم قسمت را تماشا کنم

اما من در وسط تسلیم شدم. من واقعاً اهل داستان‌های عاشقانه تلویزیونی نیستم، زیرا شش یا هفت سال از رابطه من می‌گذرد. من واقعاً سخت است که با آن ارتباط برقرار کنم.

در مورد فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two، به نظر می رسد که او ادامه آن را رد نکرده است. او با شوخی به این نشریه گفت: «این امکان وجود دارد که من باید فصل دوم را انجام دهم تا به اندازه برنده بازی Squid Game ثروتمند شوم».

 Squid game 2
Squid game 2

دونگ هیوک اخیراً به Variety گفت که کار بر روی بازی Squid Game بسیار چالش برانگیز است، بنابراین به احتمال زیاد او نمی‌خواهد ابتدا به فصل دوم اسکویید گیم برود بدون اینکه کمی فکر کند.

«در روزهای اولیه‌ام، نصف بطری سوجو (مشروبات کره‌ای) می‌نوشیدم تا آب‌میوه‌های خلاقانه به جریان بیفتند. من دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم، او گفت. «نویسندگی (بازی ماهی مرکب) برای من سخت‌تر از حد معمول بود، زیرا یک سریال بود، نه یک فیلم. نوشتن و بازنویسی دو قسمت اول شش ماه طول کشید. سپس به صورت شفاهی با دوستانم مشورت کردم و سرنخ‌هایی برای بهبود از طریق طرح‌های خود و از پاسخ‌های آنها به دست آوردم.»

او بعداً به هالیوود ریپورتر گفت که عطش هواداران برای نوشتن فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two را احساس می کند.

فشار روی من در حال حاضر بسیار زیاد است، با تماشاگران زیادی که منتظر فصل دوم هستند. به دلیل این همه فشار، هنوز تصمیم نگرفته ام که فصل دیگری را انجام دهم یا نه. اما اگر از جنبه مثبت به آن نگاه کنید، چون افراد زیادی فصل اول را دوست داشتند و منتظر اتفاقات خوبی برای فصل دوم هستند، در همه جای دنیا افرادی هستند که نظرات خود را در مورد اینکه سریال باید کجا باشد را ارائه می دهند. من در واقع می توانم از طرفداران در سراسر جهان ایده بگیرم تا فصل دوم اسکویید گیم بعد را خلق کنم.

دونگ هیوک در حال حاضر روی فیلمی با عنوان KO Club کار می‌کند، بنابراین انتظار ندارید فیلمنامه فصل دوم بازی Squid Game به این زودی‌ها ساخته شود، خب؟

در طرح فصل دوم اسکویید گیم چه اتفاقی می افتد؟

تیزر ویدیویی برای فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two عروسک ربات قاتل غول پیکری را نشان می دهد که سری گذشته با آن آشنا شدیم. در حالی که آهنگ بدنام ربات در پس زمینه پخش می شود، عدد دو در چشم او سوسو می زند.

دونگ هیوک همچنین پیامی را برای همراهی با این کلیپ به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه ساخت بازی اسکویید 12 سال طول کشید، اما فقط 12 روز طول کشید تا آنقدر محبوب شود.

این پست که در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی سریال منتشر شد، بازگشت شخصیت‌های آشنا مانند سئونگ گی‌هون و مرد جلویی را کنایه زد.

نوشته بود: «و حالا گی هون برمی گردد. مرد جبهه برمی گردد. فصل دوم اسکویید گیم | Squid Game season two در راه است. مرد کت و شلوار با دداکجی ممکن است برگردد. شما همچنین با دوست پسر یانگ هی، چول سو، آشنا خواهید شد.

Gi-Hun تنها بازمانده بود، بنابراین ما انتظار بازگشت او را داشتیم.

“مردی با کت و شلوار با دداکجی” به گونگ یو، نماد کره ای، که در فیلم ترسناک اکشن قطار به بوسان بازی کرد، اشاره دارد.

به نظر می رسد، یو، که یک نقش کوتاه برجسته را ایفا کرد، ممکن است نقش خود را دوباره بخواهد تا افراد بیشتری را برای به خطر انداختن جان خود در بازی مرگباری که Squid Game است، انجام دهد.

فصل دوم اسکویید گیم
فصل دوم اسکویید گیم

در پایان فصل اول، فقط Gi-hun و Cho Sang-woo در رقابت باقی می مانند. گی هون در نهایت برنده است، اما در آخرین لحظه دست خود را به سانگ وو می‌دهد تا او جان خود را بگیرد.

The Front Man سپس به Gi-Hun توضیح می دهد که بازی Squid نوعی سرگرمی برای ثروتمندان است، تقریباً به همان روشی که مردم روی اسب شرط بندی می کنند. سپس می بینیم که گی هون برنده را در مکانی نامعلوم رها کرده و برای دیدن مادرش به خانه می رود.

یک سال بعد، گی هون در ساحل نشسته است و یک گل رز دریافت می کند که یک پاکت سیاه و صورتی با روبان بسته شده و روی آن نوشته شده است: «24 دسامبر، ساعت 11:30 شب. ساختمان آسمان طبقه هفتم. از gganbu’ خود، در داخل. اعتقاد بر این است که بازیکن 001 با نام گانبو شناخته می شود، کسی که گی هون فکر می کند در بازی ها کشته است.

دونگ هیوک در مصاحبه ای با Deadline در مارس 2022 در مراسم جوایز PGA گفت که در حال کار بر روی ایده هایی برای فصل دوم اسکویید گیم است.

“بازی های عالی بیشتری وجود خواهد داشت، این تنها چیزی است که می توانم بگویم.” هوانگ گفت. من هنوز در حال طوفان فکری و جمع‌آوری ایده‌های فصل دوم هستم. من هنوز با نوشتن شروع نکرده ام.

وقتی از او پرسیده شد که آیا برخی از بازیگران می‌توانند بازگردند، او به شوخی گفت: «نه، زیرا اکثر آنها مرده‌اند. من سعی خواهم کرد که آنها را به فصل دوم بازگردانم.

او با اشاره به بازیگر هویون جونگ (کانگ سای بایوک) گفت: “بگذارید بگوییم شاید او یک خواهر دوقلو داشته باشد، خواهید دید.” مدل سابق مداخله کرد و خاطرنشان کرد: «می‌توانم رنگ موهایم را تغییر دهم. بیایید کمی مانند جراحی پلاستیک عمل کنیم.

آخرین اخبار درباره این سریال :

این ماه، این تریلر کره ای دو جایزه امی پرایم تایم، از جمله بازیگر نقش اول سریال درام برای لی جونگ جائه و کارگردانی برای هوانگ دونگ هیوک، و همچنین چهار جایزه امی هنرهای خلاق دیگر را به خانه برد. نتفلیکس نامه‌ای از خالق دونگ هیوک در توییتر منتشر کرد که در آن تأیید می‌کند «دوره‌ای کاملاً جدید» از بازی‌ها در دسترس است، به‌علاوه برخی جزئیات درباره فصل 2، مانند افرادی که می‌توانیم انتظار دیدن آن‌ها را داشته باشیم.

آیا تریلر فصل دوم بازی Squid Game وجود دارد؟

بله یک تیزر کوتاه چیزی است که نتفلیکس برای شما آماده کرده.

در طرح فصل دوم بازی Squid چه اتفاقی می افتد؟

این را می دانیم که قرار است برای ربات دختر یک دوست پسر ساخته شود برای اطلاعات بیشتر مقاله را حتما بخوانید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    عالی

    1. parnaz_hasannezhad گفت:

      ممنون از لطفتون