دانلود انیمیشن زیر پیاده رو
بازدید 2092
0

دانلود انیمیشن زیر پیاده رو | 2022 Under the Boardwalk

قبل ار هرچیز بپردازیم به معرفی و دانلود انیمیشن زیر پیاده رو ( Under the Boardwalk )…

معرفی کلی و دانلود انیمیشن زیر پیاده رو(Under the Boardwalk)

  • ژانر: کمدی، موزیکال
  • کارگردان: دیوید سورن
  • نویسنده: لورن اسکافیا
  • شرکت سازنده: پارامونت انیمیشن
  • تاریخ انتشار: 22 ژوئیه 2022 (31 تیر 1401)

داستان انیمیشن

انیمیشن زیر پیاده رو
انیمیشن زیر پیاده رو

دانلود انیمیشن زیر پیاده رو این کمدی موزیکال جوک‌ باکس پاپ پانک، خرچنگ‌های گوشه‌ نشین را دنبال می‌کند، که در زیر پیاده‌رو ای در ساحل تیوجرسی زندگی می‌کنند. زمانی که آرمن (یک شهروند خرچنگ خشکی) عاشق رامونا (یک گردشگر خرچنگ دریایی) می شود، تنش بین دوستان و خانواده آنها بالا می رود. اما وقتی طوفانی این دو نفر را از خانه دور می کند. عشق آنها، آن دو را به یک ماجراجویی حماسی هدایت می کند، که جامعه تقسیم شده را متحد می کند.

این انیمیشن اولین انیمیشن موزیکال کمپانی پارامونت پیکچرز است و کارگردان آن دیوید سورن است که در کارنامه خود آثاری همچون «توربو» و «کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی» دارد.

فلش مموری کینگ استار مدل S30 OTG 64G USB3.1

  • ظرفیت حافظه 64 گیگابایت
  • مقاوم در برابر آب , ضربه و گردو غبار
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز , مک و لینوکس
  • دارای پورت OTG

انیمیشن زیر پیاده رو (Under the Boardwalk) اقتباسی از رمئو و ژولیت

در سال 1989 گرگ بلک ویل فیلمی یه همین نام ساخت. داستان این فیلم، داستان نیک رین‌وود و آلی یورپین رومئو و ژولیت امروزی را بیان می کرد. نیک و آلی در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کنند و با شکاف غیرقابل پر کردن پیش‌زمینه‌هایشان از هم جدا شده‌اند و بین وفاداری به «باند» خود و خواسته‌های واقعی‌شان درهم شکسته‌اند. حال گمان می رود کمپانی پارامونت با ساخت نسخه انیمیشی رمئو و ژولیت در محیط فیلم Under the Boardwalk (1989) کودکان را با مفهوم عشق و خانواده در فضایی موزیکال و مفرح، آشنا کند.

بد نیست کمی با خود مفهوم انیمیشن آشنا شویم:

انیمیشن چیست؟

پویانمایی روشی است که در آن فیگورها دستکاری می شوند تا به صورت تصاویر متحرک ظاهر شوند. در نسخه انیمیشن سنتی، تصاویر با دست روی صفحات سلولوئیدی شفاف ترسیم یا نقاشی می‌شوند. و سپس عکس گرفته شد و روی فیلم به نمایش گذاشته شد. اما امروزه بیشتر انیمیشن ها با تصاویر کامپیوتری (CGI) ساخته می شوند. انیمیشن رایانه ای می تواند انیمیشن سه بعدی بسیار دقیق باشد، در حالی که انیمیشن رایانه ای دو بعدی (که ممکن است ظاهر انیمیشن سنتی را داشته باشد) می تواند به دلایل سبکی، پهنای باند کم یا رندرهای سریعتر در زمان واقعی استفاده شود. سایر روش‌های متداول انیمیشن، تکنیک استاپ موشن را برای اشیاء دو بعدی و سه‌بعدی مانند برش‌های کاغذ، عروسک‌ها یا مجسمه‌های سفالی اعمال می‌کنند.

تاریخچه انیمیشن

انیمیشن

صدها سال قبل از معرفی انیمیشن واقعی، مردم در سراسر جهان از نمایش هایی با فیگورهای متحرک که به صورت دستی در نمایش عروسکی، خودکار، بازی سایه و فانوس جادویی ساخته و دستکاری می شدند، لذت می بردند. نمایش‌های چندرسانه‌ای فانتاسماگوریا که از اواخر قرن هجدهم تا نیمه اول قرن نوزدهم در تئاترهای اروپایی بسیار محبوب بودند، نمایش‌های واقعی از ارواح متحرک و سایر تصاویر ترسناک در حال حرکت را به نمایش گذاشتند.

در سال 1833، دیسک stroboscopic (که بیشتر به عنوان phénakisticope شناخته می شود) اصل انیمیشن مدرن را با تصاویر متوالی معرفی کرد که یک به یک پشت سر هم نشان داده می شدند تا توهم نوری تصاویر متحرک را تشکیل دهند. مجموعه ای از تصاویر متوالی گهگاه در طول هزاران سال ساخته شده بود، اما دیسک استروبوسکوپی اولین روش برای نمایش چنین تصاویری در حرکت روان بود و برای اولین بار هنرمندانی را وادار به ایجاد مجموعه هایی با تجزیه سیستماتیک مناسب حرکات کرد.

انیمیشن
انیمیشن

در طول دهه 1910، تولید انیمیشن “کارتون” به یک صنعت در ایالات متحده تبدیل شد. تهیه کننده موفق جان راندولف بری و انیماتور ارل هرد، پروسه انیمیشن سلولی را که تا پایان قرن بر صنعت انیمیشن مسلط بود، به ثبت رساندند. فلیکس گربه که اولین بار در سال 1919 شروع به کار کرد، اولین سوپراستار انیمیشن شد و در سال 1928، Steamboat Willie با بازی میکی ماوس و مینی ماوس، فیلم با صدای همگام را محبوب کرد و استودیوی والت دیزنی را در خط مقدم صنعت انیمیشن قرار داد.

امیدواریم با اکران و دانلود انیمیشن زیر پیاده رو بتوانیم اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

SSD اینترنال ای دیتا مدل SU800

  • ظرفیت 256 گیگابایت
  • مقاوم در برابر ضربه ,لرزش و شوک
  • حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک 1500G/0.5ms
  • میانگین عمر 2 میلیون ساعت

در پیویو بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/06/06/puss-in-boots-2022/ https://pioio.com/mag/2022/05/25/the-sea-beast/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

kiana

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *