انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022
بازدید 204
0

انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022

انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022

انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022، یک فیلم پویانمایی موزیکال فانتزی استاپ موشن به کارگردانی گیرمو دل تورو و مارک گوستافسون است. نویسنده فیلم دل تورو و پاتریک مک هیل هستند. پینوکیو از درختی ساخته شده است که بر روی قبر پسر ژپتو، کارلو، رشد کرده است، که زندگی او سال‌ها قبل به طرز دردناکی قطع شد. (در عکس بالا که دل تورو از پنجره نگاه می‌کند، می‌توانید عکس کودک گمشده را در قاب روی میز کار منبت‌کار ببینید.)

جزئیات انیمیشن پینوکیو 2022

انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022
  • کارگردانان: گیرمو دل تورو ، مارک گوستافسون
  • فیلمنامه نویسان:  گیرمو دل تورو ، پاتریک مک هیل
  • فیلمبرداری: فرانک پاسینگهام
  • موسیقی: الکساندر دسپلات
  • توزیع شده:  نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: دسامبر2022
  • انیمیشن استاپ موشن تولید شده استودیو نتفلیکس

شخصیت های انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022

 انیمیشن پینوکیو 2020

پینوکیو

انیمیشن پینوکیو 2022 شخصیتی مشتاق یادگیری در مورد جهان و ملاقات با افرادی است که در آن زندگی می کنند. اما ریشه های او، به معنای واقعی کلمه، در غم و اندوه است. ژپتو دلشکسته هنوز از غم و اندوه کور شده است و نمی تواند بفهمد که آرزویش محقق شده است. این فیلمساز می‌گوید: «او برای یک فرصت دیگر برای پدر شدن التماس می‌کند، اما نمی‌داند که ذات فرزندش در قالب این پسر رام‌ناپذیر و پرجنب و چوش بازمی‌گردد. «تضاد اصلی در جپتو و پینوکیو این است که جپتو کارلو را می‌خواست، که بچه‌ای بسیار خوش‌رفتار و مطیع بود، و او اصلاً پینوکیو را که پرسروصدا، و سرزنده است، نمی‌پذیرفت.» موجودی که قلب پینوکیو را درک می کند، سباستین جی کریکت ، حشره بنفش خوش زبانی است که خواسته ها و اهداف پینوکیو را اشتباه نمیبیند.

 انیمیشن پینوکیو 2020
پینوکیو 2022

پدر ژپتو

ژپتو یک نجار است، او بشقاب‌ها، قاشق‌ها، چنگال‌ها، کفش‌ها را حکاکی می‌کند. اگر به در یا سقف یا نیمکت نیاز دارید، آن را کنده کاری می کند. دل تورو می‌گوید: او مأمور شد صلیب کلیسا را ​​که یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر است، حک کند. در ابتدای فیلم ژپتو برای پسرش کارلو تعریف میکنه که هرچی دروغ بگه بینیش رشد میکنه او به دنبال تربیت درست کارلو بوده است. وقتی پینوکیو با علاقه قلبی ژپتو به پسرش ساخته میشه متوجه این میشود که پینوکیو هرچقد دروغ بگوید بینی اش بیشتر رشد میکند.

پدر ژپتو

سباستین

در انیمیشن پینوکیو 2022 جیرجیرک در اخر متوجه میشود که با پینوکیو آنگونه برخورد کردن کردن درست نیست، بلکه باید تجربه کند و خودش یاد بگیرد چگونه رفتار کند و تصمیم گیری های مهم در زندگی اش داشته باشد.» جیرجیرک یکی از تنها موجود عرفانی دیگر داستان است. دل تورو می گوید:من موجودات جادویی دیگری جز روح چوبی که به او زندگی می دهد و خود پینوکیو نمی خواستم. من یک روباه سخنگو و یک گربه سخنگو و جادوی تبدیل او به الاغ را نمی‌خواستم. می‌خواستم همه چیز تا جایی که امکانش هست به دنیای واقعی نزدیک باشد.» کارگردان می‌گوید: «سه شرور اصلی داستان اصلی گربه، روباه و عروسک‌گردان هستند و ما می‌خواستیم آن‌ها را یک شخصیت نشون بدیم »

    

 انیمیشن های 2020
Pinocchio 2022

صداگذاری شخصیت های انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022

  • پینوکیو ( Gregory Mann)
  • سباستین جی کریکت(Ewan McGregor)
  • استاد ژپتو(David Bradley)
  • کنت ولپ (Christoph Waltz)
  • پری با موهای فیروزه ای( Tilda Swinto)
  • کندلویک( Finn Wolfhard)
  • پودستا (Ron Perlman)

کارگردان انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022 | گیرمو دل تورو

 انیمیشن پینوکیو 2020
پینوکیو 1940
گیرمودل تورو
کارگردان گیرمودل تور

او اوایل نوجوانی به فیلمسازی علاقه مند شد.کار دل تورو با ارتباط قوی با افسانه‌ها و وحشت، با تلاش برای القای زیبایی بصری یا شاعرانه در گروتسک مشخص شده است. او شیفتگی مادام العمر به هیولاهایی داشته است که آنها را نماد قدرت بزرگ می داند. دل تورو بر این باور است که این فیلم مثل نسخه های قبلی پینوکیو نیست و فرق دارد. دل تورو حدودا یک دهه است که قصد دارد انیمیشن پینوکیو 2022 را بسازد؛ اولین بار حدود سال 2010 بود که او فیلم نامه ای اقتباسی از پینوکیوی کارلو کولودی نوشت.

افسانه اصلی را تغییر میده، یعنی برای اینکه یک پسر واقعی بشه باید تغییر کنه مثل یک انسان واقعی که دائما در حال تغییر است و به دنبال رشدو شکوفایی خود هست. اومی تواند داستانی را به سبک خودش خارق العاده تعریف کند. او ذهنش به سمت شخصیت های تاریک نزدیک است. و پینوکیو را به نظر رویایی برای خودش میدید که بتونه تفسیر دیگه ای برای تغییر داستانش داشته باشه. او یکی ازشخصیت های شروره اصلی داستان، کنت ولپ را به عنوان یک اشراف زاده بزرگ توصیف می کند که دچار بدبختی شده است. در فیلم شرارت ترس حسادت و خودخواهی میخواهند سد راه رسیدن پینوکیو به سمت آرزویش شوند. که دل تورو توانسته با مهارت هایی که برای شیطانی کردن ماجراها دارد به قشنگی ترسناک بودن افرادی که به یک پسربچه چوبی آسیب میرسانند را نمایان کند. او انگار پینوکیو را ب سبک خودش خلق کرده است.

تاریخ اکران انیمیشن پینوکیو Pinocchio 2022 چه زمانی است؟

دسامبر 2022

کارگردان پینوکیو 2022 کیست؟

گیرمو دل تورو

در پیویو بیشتر بخوانید:

https://pioio.com/mag/2022/06/06/puss-in-boots-2022/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/the-rise-of-gru/ https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

samirarazavi

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *