بهترین تور های استانبول
بازدید 88
1

بهترین تور های استانبول در ایران + شماره تلفن و اطلاعات کامل

ارزان‌ترین تور استانبول را چگونه بخریم؟ بهترین زمان سفر به استانبول کی هست؟ بهترین تور های استانبول کدامند؟ قیمت تور استانبول چقدر است؟ قیمت تور لحظه آخری استانبول چقدر ارزان‌تر از تور معمولی است؟ گران‌ترین تور استانبول چقدر است؟ جذابیت‌های رفتن به تور استانبول در زمستان چیست؟ آیا تور یک یا دو روزه استانبول ارزش رفتن دارد؟کدام شرکت هواپیمایی ارزانترین نرخ بلیط در تور استانبول را دارند؟ آیا برای شما هم این سوالت پیش آمده و قصد سفر به ترکیه را دارید؟ این سوالات تنها بخش کوچکی از آنهاست که قرار است به تمامی آن ها پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

راهنمای سفر با تور استانبول

تور استانبول از محبوب‌ترین تورهای خارجی در میان ایرانیان محسوب می‌شود. جاذبه‌های استانبول به قدری متنوع است که با سلیقه هر نوع گردشگری مطابقت می‌کند و این دلیل جذاب بودن تورهای استانبول در میان مردم دنیا است. استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و تنها شهری است که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در قار آسیا قرار دارد. تنگه بسفر استانبول دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند و از معروف ترین دیدنی‌های استانبول است. تقریبا همه گردشگران در تور ترکیه استانبول حتما از تنگه بسفر و پل بسفر دیدن می‌کنند.

از دلایل دیگری که تور ارزان استانبول محبوبیت زیادی دارد این است که در مقایسه با تورهای دیگر ارازنتر تمام می‌شود؛ به ویژه تور لحظه آخری استانبول که قیمت پایین تری نسبت به تورهای دیگر دارد. پرواز استانبول از شهرهای مختلف ایران در ساعات مختلف شبانه روز با ایرلاین های ایرانی و خارجی انجام می‌شود و مسیر پروازی ایران ترکیه و بالعکس از جمله مسیرهای پروازی پرتردد بشمار می‌آید.

استانبول تلفیقی از سنت و مدرنیته است و در عین حال که شهری تاریخی محسوب می‌شود با جاذبه‌های مدرن و بی‌نظیری که دارد توجه همه گردشگران را به خود جلب کرده است.

رزرو تور استانبول ارزان
رزرو تور استانبول ارزان

تور استانبول چطور است؟

استانبول دارای سه فرودگاه بین المللی است: از قبیل فرودگاه جدید بین المللی استانبول که بزرگترین فرودگاه اروپا است، فرودگاه بین المللی آتاتورک، و فرودگاه بین المللی صبیحا. در گذشته بیشتر پروازها در فرودگاه آتاتورک فرود می‌آمدند و بخش کمتری از آن‌ها در فرودگاه صبیحا؛ اما اخیرا پروازهای ایران در فرودگاه جدید استانبول بر زمین می‌نشینند.

برای سفر به استانبول ترکیه و بهترین تور های استانبول، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه خرید تور هوایی استانبول است؛ اما اگر ترس از پرواز دارید و یا اینکه می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می‌توانید تور زمینی استانبول را خریداری کنید. بلیط قطار و بلیط اتوبوس تهران استانبول را می‌توانید بخرید و با خیالی آسوده سفر کنید.

واحد پول در کشور ترکیه “لیر” است و هنگام سفر به استانبول بهتر است که مقداری لیر ترکیه و پول خرد همراه داشته باشید و باقی پولی که می‌خواهید ببرید را به یورو یا دلار آمریکا بگیرید. برای تبدیل پول در استانبول به صرافی‌های معتبر مراجعه کنید تا کارمزد زیادی نگیرند و یا اینکه ارز شما را با قیمت پایین تبدیل به لیر نکنند. بهتر است که نرخ تبدیل ارز را در چند صرافی بپرسید و بعد مناسب‌ترین را انتخاب کنید. البته برخی از نمایندگی‌های بین‌المللی در مراکز خرید استانبول یورو و دلار هم قبول می‌کنند، ولی بهتر است که به اندازه نیاز، پولتان را تبدیل به لیر کنید.

رزرو بهترین تور های استانبول

خوشبختانه شهروندان کشور ایران برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیازی به دریافت ویزا ترکیه یا همان ویزا استانبول ندارند. طبق قوانین کشور ترکیه شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا می‌توانند به مدت 90 روز در هر یک از شهرهای ترکیه، از جمله استانبول، به طور قانونی و بدون مشکل اقامت کنند؛ اما در طول این مدت اجازه کار در ترکیه را ندارند و فقط به قصد گردشگری می‌توانند در ترکیه بمانند

همچنین، مدارک لازم برای سفر به استانبول پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه است. برای سفر به استانبول تنها کافی است هر زمان که می‌خواهید اقدام به خرید بهترین قیمت تور استانبول کنید. راحتی سفر به استانبول از دیگر دلایل پرطرفدار بودن مقصد سفر استانبول در میان ایرانیان است. چون دیگر دردسرهای تقاضای ویزا از چند ماه قبل و پرداخت هزینه‌های اضافی را ندارد و هر لحظه که اراده کنید می‌توانید چمدانتان را ببندید و راهی سفر با تور استانبول شوید.

قبل از سفر به استانبول این نکات را در نظر بگیرید

برای اینکه از بهترین تور های استانبول لذت ببرید باید چند نکته را رعایت کنید :

پیش از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول یا تور استانبول حتما تاریخ انقضای پاسپورت را چک کنید؛ حداقل اعتبار پاسپورت باید 6 ماه باشد.

وضعیت آب و هوا را در مدت زمانی که در استانبول خواهید بود بررسی کنید و لباس‌های مناسب همراه داشته باشید.

پول خود را از صرافی‌های معتبر تبدیل به دلار یا یورو کنید و مقداری لیر هم بگیرید.

اگر باید داروی خاصی مصرف کنید نسخه پزشک را هم همراه داشته باشید.

مقدار مجاز بار را می‌توانید در سایت ایرلاینی که با آن پرواز به استانبول دارید چک کنید و یا اینکه از روی بلیط هواپیما ترکیه ببینید.

وسایل ممنوع در پرواز استانبول را از سایت ایرلاین بررسی کنید.

از آژانس هواپیمایی که تور تهران استانبول را خریداری می‌کنید حتما درباره بیمه سفر هم بپرسید. بیمه سفر در استانبول یکی از موارد ضروری است؛ چون اگر احیانا دچار حادثه‌ای شوید، هزینه‌های درمان در استانبول خیلی بالا است و در صورت داشتن بیمه سفر در استانبول، هزینه‌ها را بیمه تقبل می‌کند.

آب و هوای ترکیه
آب و هوای ترکیه

در استانبول حتما این کارها را تجربه کنید

صرف قهوه معروف ترکی در یکی از کافه‌های استانبول که همیشه یکی از شیرینی‌های سنتی ترکیه مثل لوکوم یا باقلوا آن را همراهی می‌کند.

به کاراکوی یا اسکله امین اونو در منطقه فاتیح بروید و کنار ساحل ساندویچ ماهی‌های کبابی یا بالیک اکمک استانبول را امتحان کنید.

در یکی از کافه‌های کنار ساحل بنشینید و لذت طعم چای در استکان‌های کمر باریک ترکی را بچشید.

از دست‌فروش‌ها سیمیت، شاه بلوط، صدف با لیمو و یا بلال بخرید.

در فصل‌های سرد سال می‌توانید خودتان را یک فنجان ثعلب ترکی مهمان کنید.

خوردن دونر مخصوص ترکی را فراموش نکنید.

سری به کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول بزنید و از تماشا و خرید اجناس به ویژه سوغاتی، از این بازار جالب لذت ببرید.

حتما به منطقه سلطان احمد بروید چون در آنجا می‌توانید مهم‌ترین آثار تاریخی استانبول را ببینید.

شب‌ها قدم زدن در حاشیه بسفر، خیابان استقلال و تکسیم خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر با تور استانبول را برایتان رقم می‌زند.

تفریحات گردشگری استانبول
تفریحات گردشگری استانبول

قیمت بهترین تور های استانبول

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد.

پس از جستجو فهرستی از آخرین قیمت تورهای استانبول بر اساس هتل‌های موجود برای اقامت به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین تورها با بهترین هتل ‌های استانبول را انتخاب کنید.

تور چارتری استانبول

اگر ظرفیت تور تا چند روز یا حتی چند ساعت مانده به سفر پر نشود، معمولا آن را به‌شکل تور چارتری استانبول یا تور لحظه آخری ارائه می‌کنند. و قطعا این یکی از مزیت های بهترین تور های استانبول است. امکانات این تورها تفاوتی با تورهای عادی ندارد و فقط از نظر قیمت ارزان‌تر هستند. برای سفر با تور چارتری استانبول باید چمدانتان را از قبل آماده کرده باشید. کنسلی تور چارتری استانبول و استرداد هزینه کمی سخت‌تر از تور عادی است. برای خرید تور چارتری استانبول، هنگام تعیین تاریخ رفت و برگشت، یکی از پیشنهادهای تور لحظه آخری دو شب، تور لحظه آخری سه شب یا… را انتخاب کنید.

انتخاب هتل در تور استانبول

پس از تعیین تاریخ رفت و برگشت، نوبت به انتخاب هتل تور می‌رسد از مرحله انتخاب هتل در تور استانبول نباید به‌راحتی گذشت! ستاره‌های کیفی هتل و اعتبار آن تا حد قابل‌توجهی در قیمت نهایی تور تاثیر می‌گذارند. هتلی را برای تور استانبول انتخاب کنید که هم از کیفیت خوبی برخوردار و هم با بودجه‌تان هماهنگ باشد.

هیچ‌چیز مانند نظرات و امتیازات کاربران نمی‌تواند نقاط قوت و ضعف یک هتل را نشان دهد. از بخش محبوبیت هتل، یکی از گزینه‌های فوق‌العاده، بسیار عالی، عالی، خوب و قابل‌قبول را انتخاب کنید.

مناطق مختلف شهری در تور استانبول

موقعیت مکانی هتل یکی دیگر از فاکتورهایی است که تاثیر زیادی روی قیمت تور استانبول می‌گذارد. مسافران و توریست‌های استانبول معمولا به مناطقی از شهر می‌روند که آثار تاریخی بیشتری دارند. به‌همین خاطر اکثر هتل‌های استانبول در این مناطق ساخته شده‌اند. هرچه فاصله هتل تا دیدنی‌های استانبول و آثار تاریخی آن کم‌تر باشد، باید قیمت بیشتری برای خرید تور استانبول بپردازید.

بخش موقعیت هتل در منوی سایت طراحی شده تا محله دلخواهتان در استانبول را برای رزرو هتل انتخاب کنید. آکسارای، فاتیح، شیشلی، تقسیم، بشیکتاش و خیابان استقلال از بهترین محله‌های استانبول برای رزرو تور و هتل استانبول هستند.

مناطق مختلف شهری در تور استانبول
مناطق مختلف شهری در تور استانبول

رزرو تور استانبول در فصل های مختلف

بلیط سفرتان به استانبول را برای چه تاریخی می‌خرید؟ از نظر هزینه محدودیتی دارید یا می‌خواهید همه‌چیز در بهترین حالتش باشد؟ بیشتر مسافران بهترین زمان سفر به استانبول از نظر آب‌وهوایی را دو فصل بهار و پاییز می‌دانند. در این زمان هزینه بلیط استانبول، قیمت رزرو هتل و دیگر خدمات گردشگری تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کنند.

ازدحام جمعیت هم مورد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. در روزهای بهار و پاییز گردشگران زیادی برای تماشای آثار تاریخی به استانبول می‌روند. همین موضوع باعث شده حس آرامش استانبول جایش را به شور و هیجان همراهی جمعیت بدهد.

سفر در زمستان (ژانویه، فوریه و مارچ) به استانبول برای افرادی مناسب است که سفر با هزینه کم را ترجیح می‌دهند. در روزهای سرد زمستان می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های استانبول را بخرید. هرچند سرمای بیش‌ازحد هوا نگرانی اصلی گردشگران است؛ اما می‌توان این مشکل را با پوشیدن لباس گرم حل کرد.

سفر تابستانه به استانبول نه به‌اندازه بهار و پاییز گران است و نه به‌اندازه زمستان ارزان! هرچند در این فصل آب‌وهوای گرم و کمی شرجی در استانبول احساس می‌شود؛ اما تعطیلات تابستانی، خانواده‌های بسیاری را به پایتخت سابق ترکیه می‌کشاند.

استانبول در زمستان
استانبول در زمستان

تور استانبول در های سیزن high season

سفر در های سیزن به‌معنای سفر در روزهای پر گردشگر استانبول است. اگر چمدان‌تان را در بهار و پاییز ببندید، درواقع تور استانبول را در های سیزن تجربه می‌کنید. در بهار و پاییز بهترین آب‌وهوا در استانبول جریان دارد. گردشگران زیادی از سراسر جهان در های سیزن راهی استانبول می‌شوند. بنابراین قیمت تور استانبول و دیگر خدمات گردشگری افزایش پیدا می‌کند.

پاساژ های فوق العاده زیبا استانبول
پاساژ های فوق العاده زیبا استانبول

تور استانبول در لو سیزن Low season

تور استانبول در لو سیزن قیمتی بسیار کم‌تر از دیگر زمان‌ها دارد. های سیزن استانبول، دو فصل پاییز و زمستان هستند. استقبال کم گردشگران از سفر با تور استانبول باعث کاهش قیمت‌ها در لو سیزن می‌شود. اگر دنبال سفری با هزینه‌های کم هستید، تور استانبول را در لو سیزن بخرید. مطمئن باشید این چیزی از بهترین تور های استانبول کم نمی کند.

برخی از هتل های استانبول

اسامی هتل و مناطق آن هاامتیاز و تعداد ستاره هتل ها
هتل فور سیزن بسفر (منطقه بشیکتاش)امتیاز 9.2/10 ⭐⭐⭐⭐⭐
هتل سوئیس اوتل بوسفوروس (منطقه بشیکتاش)امتیاز 8.9/10 ⭐⭐⭐⭐⭐
هتل پرا پالاس (منطقه بی‌اغلو)امتیاز 9/10 ⭐⭐⭐⭐⭐
هتل آرکید (منطقه شیشلی)امتیاز 9/10 ⭐⭐⭐⭐
هتل سی‌وی‌کِی تکسیم (منطقه تکسیم)امتیاز 8.8/10 ⭐⭐⭐⭐
هتل اوتوپرا (منطقه بی‌اغلو)امتیاز 8.6/10 ⭐⭐⭐
هتل بودوا (منطقه فاتح)امتیاز 7.6/10 ⭐⭐⭐

با ما با اطلاعات بیشتر و جالب تر همراه باشید در پیویو :

https://pioio.com/mag/2019/08/15/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c/ https://pioio.com/mag/2022/05/21/basic-turkish-language-training-in-istanbul/ https://pioio.com/mag/2022/04/14/camping-and-its-equipment/

برخی از بهترین دفاتر و سایت هایی که بتوانید بهترین تور های استانبول را خریداری کنید :

علی بابا یکی از بهترین تور های استانبول

دفتر اکباتان : اکباتان، نبش اتوبان لشگری، کوی بیمه، خیابان بیمه چهارم، بن‌بست گل‌ها، پلاک 1 (کد پستی: 1393733691)

شماره تلفن پشتیبانی : ۰ ۲ ۱ – ۴ ۳ ۹ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰

۰ ۲ ۱ – ۴ ۹ ۲ ۷ ۵ ۰ ۰ ۰

صفحه انتخاب هتل در استانبول پیشنهادهای مختلفی برایتان دارد. ممکن است برای انتخاب هتل میان این همه پیشنهاد کمی سردرگم شوید. از منوی سایت کمک بگیرید و فهرست هتل‌ها را محدود کنید. یکی از گزینه‌های فیلتر، درباره ستاره‌های هتل است. یکی از گزینه‌های هتل سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره یا هتل‌های بدون ستاره را تیک بزنید تا لیست هتل‌ها کوتاه‌تر و پیشنهادهای دور از انتظارتان حذف شود.

برای مشاهده تورهای لحظه آخری استانبول علی بابا، پس از وارد کردن مبدا و مقصد خود در کادر جستجو، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به لحظه آخری مثل لحظه آخری 2 شب و لحظه آخری 3 شب را انتخاب کنید.

بهترین تور های ترکیه
بهترین تور های ترکیه

تور ارزان استانبول

برای پیدا کردن تور ارزان استانبول در علی بابا کافی است پس از جستجوی مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، نتایج را بر اساس قیمت مرتب‌ کنید. به این ترتیب، تورهای استانبول ارزان به شما نمایش داده می‌شوند.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور استانبول لحظه آخری، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری استانبول را انتخاب کنید.

تور استانبول از تهران

اگر قصد سفر از تهران به استانبول را دارید، در کادر جستجوی تور استانبول علی بابا، مبدا خود را تهران و مقصد را استانبول انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای استانبول از تهران را مشاهده کنید.

رزرو تور ترکیه استانبول

برای رزرو بهترین تور های استانبول با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای استانبول که به شما نمایش داده می‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید.

در مرحله بعد می‌توانید بین پیشنهادهای موجود، بلیط هواپیما استانبول رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

برای مشاهده قیمت روز تور استانبول کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور استانبول علی بابا جستجو کنید.

////

تور وی آی پی یکی از بهترین تور های استانبول

شرکت تور وی آی پی استارتاپ موفق و فعال قدرت گرفته از آژانس مسافرتی وحدت ملل با نزدیک به ۱۱ سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری و تورهای اختصاصی سرتاسر دنیا میباشد . کارشناسان متخصص و باتجربه ، کشتی های رویال جت کروز ، برنامه های تفریحی و جشن های مناسبتی ، ترانسفرهای اختصاصی و وی آی پی مدرن و تورهای انعطاف پذیر با سلیقه مسافرین گرامی از بزرگترین مزیت های رقابتی شرکت تور وی آی پی میباشد

مشاوره رایگان ۲۲۳۴۶۰۵۳ – ۰۲۱

۰۹۳۸-۵۰۴۲۸۴۳  واتساپ

آدرس : تهران – بلوار میرداماد – نبش کوچه دفینه – مجتمع اداری بازار بزرگ میرداماد – طبقه دوم – واحد ۲۰۳ وحدت ملل فردوس

طاها گشت یکی از بهترین تور های استانبول

آدرس : تهران – خیابان پاسداران – نبش نگارستان ششم – ساختمان طاها گشت

 تلفن: 021-24825000

  ایمیل : info@tahagasht.com

آژانس هواپیمایی طاها گشت در سال 1373 تاسیس گردیده و در این سال ها کوشیده است تا رضایت مسافرین

خود را در اولویت امور قرار داده و با معرفی مسیرهای جدید و نیز خلق ایده های متفاوت همواره پیشرو

باشد.

شرکت طاهاگشت با در اختیار داشتن بیش از 60 نفر پرسنل متخصص و متعهد و با قوی ترین زیر ساخت ها و نیز بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری تلاش می کند تا همچنان نام خود را در فهرست برترین آژانس های مسافرتی در سطح کشور حفظ نموده و با تکیه بر سابقه و تجربه مدیران خود در پی گسترش و توسعه برنامه های آینده خود می باشد.

شما می توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین آژانس هواپیمایی طاهاگشت نسبت به رزرو بلیط هواپیما، بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو آنلاین هتل در ایران و سراسر جهان و همچنین رزرو آنلاین تورهای داخلی اقدام نمایید.

جهت شروع فرایند خرید بلیط هواپیما، هتل و تور می توانید در سرچ باکس بالا شهر مبدا و مقصد خود و تاریخ رفت (و در صورت نیاز برگشت) را انتخاب نمایید و سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو جزئیات اطلاعات و قیمت ها را مشاهده و اقدام به رزرو نمایید. طاهاگشت جامع ترین وب سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهره گیری ازبروزترین تکنولوژی ها و کادر متخصص و مجرب خود، این امکان را فراهم ساخته است که تنها با چند کلیک ارزانترین بلیط هواپیما در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی از جمله بلیط های سیستمی و بلیط های چارتری را در کمتر از چند دقیقه خریداری نمایید. همچنین شما می توانید از طریق وب سایت طاهاگشت هتل خود را در سرتا سر ایران و جهان رزرو نمایید و پس از پرداخت واچر تایید شده خود را دریافت نمایید

تور های چارتری استانبول
تور های چارتری استانبول

نهال گشت یکی از بهترین تور های استانبول

نهال‌گشت ایرانیان یک شرکت هلدینگ در صنعت گردشگری است و با شرکت‌های زیر مجموعه و ساب برندهای مختلف در اکثر بخش‌های گردشگری فعالیت می‌کند. هرکدام از این بخش‌ها برای رفاه حال باشگاه مشتریان 45,000 نفری نهال‌گشت بوجود آمده‌اند؛ آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال گشت یکی از این بخش‌هاست که تورهای ارزان، لوکس، هوایی، زمینی را به سراسر جهان برگزار می‌کند.

شماره دفتر کرج: 33143-026

شماره دفتر تهران: 91008111-021

با شماره تماس بالا با کارشناسان نهال گشت در ارتباط باشید.

info@nahalgasht.com

در صورت بروز هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد می‌توانید با ایمیل بالا در ارتباط باشید.

آدرس : دفتر کرج: خیابان درختی، بین عطار و حافظ

دفتر تهران: خیابان میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک ۱۱۰، طبقه سوم

تور های ارزان استانبول
تور های ارزان استانبول

لست سکند یکی از بهترین تور های استانبول

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است

شماره تماش ویژه مسافران و کاربران : 02191018000

ساعت کاری: از شنبه تا پنجشنبه 9 تا 18 و جمعه‌ها تعطیل

خلاصه ای از استانبول

واحد پوللیر
زبانترکی استانبولی
موقعیتشمال غربی ایران
اقلیمسرد و مرطوب
مذهببیشتر مسلمان
پیش شماره90212+
اختلاف زمانینیم ساعت
بهترین تور های استانبول
ارزان ترین بلیت ها و تور های استانبول را چطور بگیریم؟

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

چه دفاتری برای خرید بهترین تور های استانبول خوب هستند؟

در این مقاله برای شما تعدادی از بهترین دفاتر اورده شده با تمامی اطلاعات پس برای اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین گفت:

    دوست داشتم رو زدم چون زحمت کشیدی
    اما متاسفانه اشتباه بزرگ ما ایرانی ها همینه که پولامون رو اونجا خرجمی کنیم واسه اون اردوغان یهودی