بازی Hogwarts legacy
بازدید 274
0

معرفی کامل بازی Hogwarts legacy | میراث هاگوارتز + تاریخ انتشار

معرفی کامل بازی Hogwarts legacy ، میراث هاگوارتز: هر آنچه در مورد بازی بعدی هری پاتر می دانیم…

یک مقدمه از بازی Hogwarts legacy

اطلاعات در مورد میراث هاگوارتز از زمان رونمایی آن در سال 2020 بسیار طولانی بوده است، اما امسال اطلاعات قابل توجهی در مورد بازی RPG هری پاتر از Portkey Games به ما داده است. پس از معرفی یک گیم پلی جذاب در مارس 2022، ما جزئیات کافی برای ایجاد تصویری کاملاً کامل از نحوه ظاهر دنیای جادوگری هاگوارتز Legacy در زمان ورود به سال 2023 به دست آورده ایم، از جمله شخصی سازی شخصیت، شخصیت های همراه، و تعداد زیادی مبارزات جادویی.

میراث هاگوارتز یک سفر به عقب در تاریخ جادوگری خواهد بود که در اواخر قرن نوزدهم قبل از تولد هری و بیشتر شخصیت های کتاب اتفاق می افتد. دامبلدور تقریباً تنها شخصیتی است که به اندازه کافی بزرگ است که شانس حضور داشته باشد، و حتی در آن زمان او فقط یک کودک خواهد بود – احتمالاً حتی یک همکلاسی؟ در هر صورت، دوران قدیمی‌تر باید آزادی خلاقیت کافی برای ایجاد دانش‌آموز هاگوارتز که کاملاً متعلق به خود شماست، به شما بدهد، بدون اینکه در حین کاوش در جهان و کشف رازهای جادوی باستانی زیر بار داستان‌گویی موجود بنشینید.

میراث هاگوارتز بازی Hogwarts legacy در زمان سختی برای جهان جادوگر فرود می آید. نویسنده سری کتاب J.K. رولینگ در مورد ترنس هراسی عمومی خود دو، سه و چهار برابر شده است، در حالی که به نظر می رسد یک واکنش متوسط ​​به جدیدترین فیلم Fantastic Beasts، برادران وارنر را از ادامه سریال دوری می کند. باید دید که میراث هاگوارتز چه نقشی در وضعیت دنیای هری پاتر خواهد داشت.

 Hogwarts legacy
Hogwarts legacy

تاریخ انتشار Hogwarts Legacy چه زمانی است؟

بازی Hogwarts legacy میراث هاگوارتز در 10 فوریه 2023 اکران خواهد شد.

علی‌رغم عقل متعارف در مورد ورود جادوگران دقیقاً در زمانی که می‌خواهند، میراث هاگوارتز با دو تأخیر مواجه شده است – اولین مورد، انتشار مورد نظر خود را از سال 2021 به سال 2022 منتقل کرد، و آخرین مورد، انتشار 2022 خود را در سه ماهه اول سال 2023 متوقف کرد.

Portkey Games در توییتر میراث هاگوارتز ضمن اعلام آخرین تاخیر گفت: “تیم برای بازی کردن شما هیجان زده است، اما ما برای ارائه بهترین تجربه بازی ممکن به زمان بیشتری نیاز داریم.”

تریلر جدید بازی Hogwarts legacy :

Hogwarts Legacy پس از آخرین اعلام تاخیر خود، تریلر جدیدی را در طول ارائه Opening Night Live در Gamescom به نمایش گذاشت. این بار یک تریلر داستانی متمرکز بر دانش‌آموز اسلایترین، سباستین سالو بود که به بقیه شخصیت‌ها در مورد نفرین برای دفاع شخصی و درگیری که با اساتید هاگوارتز شروع می‌شود، آموزش می‌داد.

تریلر معرفی اولیه در بالا برای میراث هاگوارتز فقط نگاهی کوتاه به آنچه که RPG جادوگر بزرگ شامل خواهد شد، به ما نشان داد، اما قطعاً نشان می‌دهد که چه بازی زیبایی خواهد بود. از تریلر اولیه، ما فقط کمی جنگ و دانش را دیدیم، اگرچه اکنون چیزهای بیشتری در مورد هر دو می دانیم.

بازی میراث هاگوارتز
بازی میراث هاگوارتز
بازی میراث هاگوارتز
میراث هاگوارتز

در بالا چند اسکرین شات از تریلر میراث هاگوارتز وجود دارد تا نگاهی به نحوه طراحی بازی‌های Portkey نسخه 1800 هاگوارتز خود داشته باشید.

درباره گیم پلی هاگوارتز Legacy چه می دانیم؟

هنگامی که برای اولین بار این بازی رونمایی شد، Portkey Games آن هاگوارتز Legacy را یک “RPG اکشن همه جانبه و جهان باز” نامید. استودیو همچنین توضیح می‌دهد که «[بازیکنان] با تسلط بر جادوهای قدرتمند، مهارت‌های مبارزه و انتخاب همراهان برای مقابله با دشمنان مرگبار، توانایی‌های شخصیت خود را افزایش خواهند داد.» بازیکنان همچنین با ماموریت‌ها و سناریوهایی روبرو خواهند شد که انتخاب‌های دشواری را به همراه خواهند داشت و مشخص می‌کنند که آنها برای چه چیزی ایستاده‌اند.”

از گیم پلی طولانی رونمایی در مارس 2022، ما چیزهای بیشتری از معنای واقعی آن را دیده ایم.

Portkey Games نشان داده است که چگونه خود قلعه هاگوارتز را کاوش خواهید کرد و با طلسم ها و توانایی های خود برای باز کردن قفل اتاق ها و سیاه چال های مخفی پازل حل می کنید. شما همچنین می توانید با جارو خود به اطراف پرواز کنید.

به عنوان یک دانش آموز، در کلاس هایی مانند Herbo نیز شرکت خواهید کرد

logy، Charms، Defense Against the Dark Arts یا Potions. طبق آنچه تاکنون دیده‌ایم، برخی از کلاس‌ها شامل مینی‌بازی‌های تعاملی هستند.

ما همچنین به طور خلاصه سیستم امتیاز استعداد را دیده‌ایم که در آن می‌توانید امتیازها را در دسته‌هایی مانند اتاق مورد نیاز، مخفی کاری و توانایی‌های “هسته” خود سرمایه‌گذاری کنید. دو دسته دیگر بی نام بودند، اما من فکر می کنم که یکی از آنها مربوط به مبارزه است.

آیا در میراث هاگوارتز مبارزه و دوئل وجود دارد؟

مطمئناً به نظر می رسد که جنگ های زیادی در بازی Hogwarts legacy وجود دارد. شما ممکن است فقط یک دانش آموز باشید، اما با موجودات جادویی می جنگید، با همکلاسی های خود دوئل می کنید، و همچنین با جادوگران بزرگسالی که به خوبی کار نمی کنند، مبارزه خواهید کرد.

شما انواع طلسم ها را برای مبارزه یاد خواهید گرفت و گیم پلی نشان می دهد که تعداد زیادی از آنها را نشان می دهد. برخی از جادوها می توانند دشمنان را بیهوش کنند، آنها را به سمت خود بکشند یا آنها را به هوا پرتاب کنند. طلسم های عنصری می توانند آتش را برای یک منطقه اثر احضار کنند. همه چیز بسیار اکشن به نظر می رسد، طلسم ها و افکت ها در حال پرواز هستند که همزمان با چندین دشمن که عمدتاً به چوب دستی خود مسلح هستند، روبرو می شوید.

شما ابزارهای دیگری نیز خواهید داشت، از جمله گیاهان و حیوانات خاص. Portkey نشان داده است که چگونه گیاهانی مانند Mandrakes جیغ می‌کشند تا دشمنان را بیهوش کنند در حالی که سایر گیاهان کوچک می‌توانند توجه دشمن را در حین حمله حفظ کنند.

همچنین یک سیستم مخفی کاری وجود دارد که دیده‌ایم که از آن برای نفوذ به جادوگران ناآگاه دشمن استفاده می‌شود.

دوئل در بازی Hogwarts legacy
دوئل در بازی Hogwarts legacy
دوئل در بازی Hogwarts legacy
دوئل در بازی Hogwarts legacy

اتاق نیازمندی ها در بازی برای چیست؟

The Room of Requirement یک اتاق ویژه در قلعه هاگوارتز است که فقط برای کسی ظاهر می شود که نیاز زیادی به آن دارد. به عنوان دانشجوی انتقالی سال پنجم، ظاهراً واجد شرایط هستید. به نظر می رسد که اتاق مورد نیاز به عنوان نوعی پایگاه قابل تنظیم و مرکز صنایع دستی برای دانش آموز شما عمل می کند.

شما می توانید قفل ایستگاه های صنایع دستی برای گیاهان و معجون ها را باز کنید یا حیوانات را به عنوان دوستان در آنجا پرورش دهید. با توجه به آنچه ما دیده ایم، به نظر می رسد که معجون ها و گیاهان و ایستگاه های دیگر همگی برای تولید به زمان نیاز دارند – هرچند که آیا این زمان در دنیای واقعی است یا تنها زمانی که صرف بازی می شود تا کنون مشخص نیست.

داستان میراث هاگوارتز چیست؟

نرم‌افزار Avalanche و Portkey Games می‌گویند که میراث هاگوارتز از افسانه‌های جادوگرانه جهان پیروی می‌کند که در رمان‌های اصلی هری پاتر آمده است، اما یک داستان اصلی از استودیو است که توسط رولینگ J.K نوشته نشده است.

شما به عنوان دانش آموزی که در اواخر سال 1890 در هاگوارتز شرکت می کنید، در کلاس ها شرکت می کنید و در کنار دانش آموزان دیگر جادو یاد می گیرید. این استودیو می گوید: “شما دیر در مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز پذیرفته شده اید و به زودی متوجه می شوید که دانش آموز معمولی نیستید: توانایی غیرعادی برای درک و تسلط بر جادوی باستانی دارید.” “فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا از این راز به نفع همه محافظت خواهید کرد یا تسلیم وسوسه جادوی شوم تر شوید.”

شما پروفسور فیگور مرموز را ملاقات خواهید کرد تا پاسخ توانایی های خاص خود را بیابید. همچنین موضوع نوعی شورش به رهبری یک جن به نام رانراک وجود دارد. شما با اجنه رانراک، جادوگران و جادوگران تاریک و جانوران جادویی نیز مبارزه خواهید کرد.

در ادامه با ما در پیویو همراه باشید :

https://pioio.com/mag/2022/02/14/among-us-most-popular-game-of-2020/ https://pioio.com/mag/2021/05/18/%d9%86%d9%82%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86/ https://pioio.com/mag/2022/08/09/school-for-good-and-evil-2022/

کدام مکان ها بازی Hogwarts legacy هستند؟

ممکن است در بازی Hogwarts legacy به دلیل دوره زمانی که در آن قرار دارد چهره‌های آشنا وجود نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد که قطعاً می‌توانیم انتظار برخی مکان‌های استاندارد را داشته باشیم. بهمن می گوید که این یک بازی جهان باز است، بنابراین به احتمال زیاد کاوش های زیادی برای انجام داخل و خارج از قلعه وجود خواهد داشت. در طول سال تحصیلی شما، با کاوش در مناطق خارج از قلعه، فصل ها می آیند و می روند.

قلعه هاگوارتز

جای تعجب نیست که ما به عنوان دانشجو زمان زیادی را در خود قلعه هاگوارتز می گذرانیم. در تریلر رونمایی، نگاه خوبی به سالن بزرگ بزرگ و نگاهی به نمای بیرونی که به خوبی می شناسیم داشتیم.

هاگزمید

روستای نزدیک هوگزمید به نظر می رسد که برجسته باشد. بخش‌هایی از داستان، و همچنین خرید مواد و لباس‌های معجون برای شخصیت شما در آنجا اتفاق می‌افتد.

جنگل ممنوعه

همچنین از تریلر رونمایی می‌توانیم یک سرمایه‌گذاری در جنگل ممنوعه را ببینیم، جایی که دانش‌آموزی در حال مبارزه با آن جادوگران تاریک ناشناخته است.

جنگل ممنوعه دردوئل در بازی Hogwarts legacy
جنگل ممنوعه دردوئل در بازی Hogwarts legacy

آیا هری پاتر در میراث هاگوارتز است؟

جواب منفیه! به یاد داشته باشید، این در دهه 1800 اتفاق می‌افتد، بنابراین بچه‌ای که زندگی می‌کرد چندین نسل از تولد فاصله دارد. هری پاتر در میراث هاگوارتز نخواهد بود، اما از آنجایی که می توانید شخصیت خود را بسازید، احتمالاً اگر واقعاً بخواهید، می توانید یک دانش آموز جادوگر طراحی کنید که شبیه او باشد.

با توجه به بازه زمانی، چهره‌های آشنا احتمالاً بسیار اندک خواهند بود، اما گیم‌پلی فاش شده یک کلیپ بسیار کوتاه از گفتگوی دانش‌آموز را نشان می‌دهد.

با شبح تقریباً بدون سر. شاید برخی دیگر از کامئوهای کمتر جسمانی مناسب باشند.

خلق شخصیت در بازی چطور خواهد بود؟

ما تا به حال در گیم پلی بازی کمی از شخصی سازی شخصیت ها را دیده ایم که توانایی تغییر ویژگی هایی مانند مدل مو و رنگ، رنگ پوست و جای زخم را نشان می دهد. پس از انتخاب ظاهر خود، همچنین می توانید خانه هاگوارتز را انتخاب کنید که دانش آموز شما در آن طبقه بندی شده است.

گذشته از آن، Portkey Games همچنین از طریق انتخاب لباس‌هایی که می‌توانید از فروشگاه‌های هاگزمید خرید و تجهیز کنید، سفارشی‌سازی اواسط بازی را انجام می‌دهد.

طبق گزارش بلومبرگ در سال 2021، میراث هاگوارتز به شما این امکان را می دهد که هنگام ایجاد یک دانش آموز، صدای مردانه یا زنانه، نوع بدن و محل خوابگاه را به عنوان “جادوگر” یا “جادوگر” انتخاب کنید.

بلومبرگ می‌گوید: «برخی از اعضای تیم توسعه میراث هاگوارتز تلاش کرده‌اند تا بازی را تا حد ممکن جامع‌تر کنند و برای شخصی‌سازی شخصیت و حتی اضافه شدن یک شخصیت تراجنسیتی تلاش کرده‌اند. افراد آشنا به این پروژه گفتند: “در ابتدا مقاومتی از جانب مدیریت وجود داشت، اما در حال حاضر شخصی سازی شخصیت ها در بازی گنجانده شده است.”

ارائه بازی Hogwarts legacy در سری Autodesk Vision در سال 2022 به ما نگاه کامل تری به صفحه خلق شخصیت بازی داد. اسکرین شات های رسمی از این رویداد هنوز منتشر نشده است، اما اسکرین شات های گرفته شده توسط طرفداران در حساب های خبری غیررسمی توییتر و subreddit میراث هاگوارتز در دسترس است.

خلق شخصیت در  Hogwarts legacy
خلق شخصیت در Hogwarts legacy

همراهان شما چه کسانی هستند؟

Portkey Games توضیح داده است که دانش‌آموزان خاصی در داستان و داستان‌های شخصی خود را دارند که می‌توانید با آنها درگیر شوید و در نهایت می‌توانند شما را در سراسر جهان و در نبرد همراهی کنند. در اینجا کسانی هستند که ما تاکنون در مورد آنها می دانیم:

Natsai Onai: یک گریفیندور و “یک ماجراجوی شجاع که توسط عدالتی که او به دنبال آن است رانده می شود.”

پاپی سویتینگ: هافلپافی که “قلبی مهربان دارد و جانوران جادویی را دوست دارد.”

سباستین سالو: اسلیترین “بی ترس از بازداشت یا زیر پا گذاشتن قوانین.”

 بازی Hogwarts legacy
بازی Hogwarts legacy

چه کمپانی ای میراث هاگوارتز را منتشر می کند؟

A: Warner Bros. Games میراث هاگوارتز را تحت عنوان Portkey Games منتشر می کند. این بازی توسط Avalanche Software ساخته شده است

بازی Hogwarts legacy روی چه پلتفرم هایی خواهد بود؟

Hogwarts Legacy برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو، ایکس باکس سری X|S، کنسول های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

بازی میراث هاگوارتز
بازی میراث هاگوارتز

چند سوال درباره بازی Hogwarts legacy :

چگونه میراث هاگوارتز را بازی می کنیم؟

پاسخ: بازی Hogwarts legacy مملو از جادوی همه جانبه است و بازیکنان را در مرکز ماجراجویی خود قرار می دهد تا به جادوگری یا جادوگری که انتخاب می کنند تبدیل شوند. آنها با تسلط بر جادوهای قدرتمند، دم کردن معجون و برداشت گیاهان جادویی در هنگام رویارویی با دشمنان مرگبار، توانایی های شخصیت خود را افزایش می دهند. بازیکنان همچنین با ماموریت‌ها و سناریوهایی مواجه می‌شوند که انتخاب‌های دشواری را به همراه خواهند داشت و مشخص می‌کنند که آنها چه چیزی را مطرح می‌کنند.

آیا بازیکنان می توانند خانه هاگوارتز خود را در بازی انتخاب کنند؟

پاسخ: بازیکنان می توانند خانه هاگوارتز خود را در شروع بازی Hogwarts legacy میراث هاگوارتز انتخاب کنند.

آیا بازیکنان می توانند حساب باشگاه هواداران هری پاتر خود را با حساب بازی های WB خود پیوند دهند تا خانه و چوب دستی خود را به میراث هاگوارتز وارد کنند؟

پاسخ: بله، بر اساس تجربه مرتب‌سازی رسمی باشگاه هواداران هری پاتر، همراه با WandCeremony، بازیکنان می‌توانند خود واقعی خود را وارد بازی کنند. پیوند حساب‌ها همچنین قفل Beaked Skull Mask و لباس‌های انحصاری House Fan-Atic را در بازی باز می‌کند. مجموعه‌ای از لباس‌های با مضمون خانه تا بازیکنان بتوانند خانه هاگوارتز خود را با سبک نشان دهند.

آیا کتاب های همراه میراث هاگوارتز رسمی وجود خواهد داشت؟

A: Insight Editions The Art and Making of Hogwarts Legacy و Scholastic Inc. Hogwarts Legacy: The Official Game Guide را منتشر می کند.

آیا کوئیدیچ در میراث هاگوارتز قابل بازی است؟

پاسخ: کوئیدیچ در میراث هاگوارتز قابل پخش نیست. با این حال، پرواز جارو برای پیمایش و چالش های مسابقه جارو بخشی از بازی است. بازیکنان همچنین می توانند جاروها را برای کشف مکان های جدید و آشنا در اطراف قلعه هاگوارتز پرواز کنند.

آیا میراث هاگوارتز جارو پرنده دارد؟

پاسخ: پرواز با جارو یک روش سفر در میراث هاگوارتز است و مسابقات جارو نیز وجود دارد. بازیکنان می توانند در کلاس Flying شرکت کنند تا بر مهارت های پرواز با چوب جارو خود مسلط شوند.

آیا بازیکنان می توانند در میراث هاگوارتز سوار جانوران جادویی شوند؟

پاسخ: بازیکنان می توانند حیوانات جادویی را در میراث هاگوارتز رام، و سوار شوند.

جانوران جادویی در Hogwarts legacy
جانوران جادویی در Hogwarts legacy

بازیکنان چگونه در هاگوارتز Legacy ارتقا می یابند؟

پاسخ: بازیکنان علاوه بر کلاس‌ها و طلسم‌ها، به مجموعه‌ای عمیق از ارتقاها، استعدادها و مهارت‌ها دسترسی خواهند داشت تا به پیشرفت آنها به عنوان جادوگر یا جادوگر کمک کند. آن‌ها می‌توانند چالش‌ها را در سراسر جهان تکمیل کنند تا تجربه کسب کنند و توانایی‌های خود را ارتقا دهند. ابزار جادویی همچنین می‌تواند برای افزایش قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی در سبک بازی انتخابی ارتقا و تخصصی شود.

آیا میراث هاگوارتز به افسانه دنیای جادوگران پایبند خواهد بود؟

بله. در حالی که میراث هاگوارتز اقتباس مستقیم از کتاب ها و فیلم ها نیست، بازی ها در افسانه دنیای جادوگران لنگر انداخته اند. Avalanche در حال ایجاد یک تجربه بازی منحصر به فرد است که از جهان جادویی ساخته شده توسط J.K الهام گرفته شده است. رولینگ، که در آن بازیکنان مکان‌ها، شخصیت‌ها و عناصر داستانی جدید و غیرمنتظره را پیدا می‌کنند.

میراث هاگوارتز در حال بازگشت به تاریخ جادوگری جهان است، اما این بازی با کمی از تاریخ دنیای واقعی عرضه می شود که ارزش دانستن در مورد آن را دارد.

آیا هری پاتر در میراث هاگوارتز است؟

خیر این بازی در خیلی قبل تر از داستان آنها اتفاق می افتد و….. برای اطلاعات جذاب بیشتر به مقاله سر بزنید.

بازی Hogwarts legacy روی چه پلتفرم هایی خواهد بود؟

Hogwarts Legacy برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو، ایکس باکس سری X|S، کنسول های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

parnaz_hasannezhad

مسافر رویاها...

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *