ساعت هایی که قاتل شما خواهند شد
بازدید 186
0

ساعت هایی که قاتل شما خواهند شد

به نظرم دنبال ساعت رومیزی زنگ دار فانتزی نگردید بیاید بهتون بی رحم ترین ساعت های جهان رو معرفی کنم که کاملا ذهنتون رو نسبت به خاندان ساعت ها تغییر میده.

یک سری از افراد هستند که ترجیح میدن از کار اخراج بشن تا اینکه صبح زود از خواب ناز بیدار بشن. تازه اگر زمستان باشه و پتو باشه و بخاری هم یک گوشه ای چشمک بزنه که دیگه نور علی نوره.

حالا یک سری از آدمایی که اینطوری نبودن به عبارتی سحرخیز بودن و کامروا شدن، برای این آدمای خواب دوست، ساعت هایی رو اختراع کردن که به هر ضرب و زوری شده بیدارشون کنن.

چند نمونه از این ساعت ها رو باهم بررسی کنیم.

1 : Clocky برای اونایی که عاشق تعقیب و گریز هستند

این ساعت به معنای واقعی کلمه از دستتون فرار میکنه تا زمانی که بتونید بگیریدش و خاموشش کنید. انقدر پیگیره که حتی میتونه از میز کنار تختتون بپره پایین و بعد الفرار. اینم در نظر بگیرید که ممکنه حین فرار به هر جایی بخوره و وسایلتون رو بشکنه. پس وقتی یک بار درست زنگ میزنه از جاتون پاشید.

ساعت رومیزی زنگ دار فانتزی+ساعت Clocky

2 : ساعت پرنده

این ساعت هم مثل کلاکی پرواز میکنه منتها با این تفاوت که این ساعت هرچی روی هوا باشه رو خراب میکنه برخلاف کلاکی که روی زمین بود. وقتی آلارم به صدا درمیاد پروانه ساعت شروع به پرواز میکنه و شما مجبورید برای گرفتنش بلند شید و اینور و اونور بپرید. امیدوارم موفق بشید.

ساعت رومیزی زنگ دار فانتزی+بی رحم ترین ساعت های جهان

3 : ساعت دمبلی

این ساعت به نظر بی رحم نمیاد ولی به هر حال برای خاموش کردنش باید به تعدادی که اون میگه جلو بازو بزنید. فکر اینو از سرتون بیرون کنید که بتونید سرشو کلاه بذارید چون سنسور های قوی داره و تشخیص میده شما الکی دارید تکونش میدید یا واقعا دمبل میزنید.

4 : ساعت پول دزد

خب به یکی از ظالمانه ترین ساعت ها سلام کنید دوستان. این ساعت به حساب بانکی شما متصله و در صورتی که به دستورش گوش ندید از حسابتون پول برداشت میکنه و به سازمان های مختلف میده. خبر خوب اینه که شما دیگه هیچ کاری از دستتون برای برگشت اون پولا برنمیاد. تاوان از خواب بیدار نشدنتون میشه ورشکست شدنتون.

5 : ساعت بمبی

این دیگه واقعا ظلمه ولی خب بعضی ها هستند که به همچین روشی برای بیدار شدن نیاز دارند. فکر کنید خوابید و ناگهان بمب روی سرتون منفجر میشه و تختتون شروع میکنه به لرزش! چه احساسی بهتون دست میده؟ اگر قلبتون پتانسیل این حجم از هیجان رو داره این ساعت تضمینی بیدارتون میکنه.

ساعت رومیزی زنگ دار فانتزی+عجیب ترین ساعت های جهان

6 : ساعت خانه خراب کن

بازی با آبرو کار اصلی این ساعته. آلارم به صدا میاد اگر بیدارشدید که شدید اگر نشدید سر صبح به طور رندوم یکی از مخاطبین گوشیتون رو انتخاب میکنه و زنگ میزنه تا با صدای مخاطبتون بیدارشید. حالا فکر کنید به چه کسی زنگ خواهد زد؟

با بی رحم ترین ساعت های زنگ دار دنیا آشنا شدید. ولی فکر نمکینم بیدار شدن اونقدر ها هم سخت باشه. پس نیازی هم به این حجم از خشونت نیست. پیشنهاد من این هست که از ساعت رومیزی زنگ دار ساده استفاده کنید که حداقل موقع بیدار شدن تا مرز سکته نرید.

پیویو حامی آرامش سرصبح

پیویو ویترینی برای ارائه ساعت هایی که شما رو سالم از خواب بیدار کنند. در واقع همون ساعت رومیزی زنگ دار فانتزی که خودتون دنبالش بودید. اگر هنوز هم دنبال این ساعت ها میگردید پیویو مرجع خوبی برای ارائه ست.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *