خرید اسباب بازی لوازم خانگی|فروشگاه اینترنتی پیویو
بازدید 201
0

برای کودک 5 ساله خود جهیزیه بخرید

خاله بازی دوران بچگی هاتون رو یادتونه؟ یادتونه با چه وسایلی بازی میکردیم؟

سه ساعت چادر میبستیم تا بتونیم یک ساعت خاله بازی کنیم؟ هر روز همین آش و همین کاسه بود و جالبیش اینجا بود که مزه آشش هیچ وقت برامون تکراری نمیشد. حتی الان هم اگر بهمون رو میدادن خاله بازیمون به راه بود.

ولی الان دیگه اینطور نیست. بچه ها حتی تصور نمیکنن یک زمانی ما از قابلمه و قاشق چنگال مامانمون برای بازی استفاده میکردیم و خدا میدونه چقدر منت خراب شدن جهیزیه شون رو شنیدیم.

الان پدر و مادر ها بچه هنوز به دنیا نیومده براش جهیزیه میخرن. از جهیزیه مامان های ما بهتر.

از این لحاظ میگم جهیزیه چون بعضی از این اسباب بازی های لوازم خانگی واقعا کار میکنند و ممکنه بچه های شما اجازه استفاده به شما رو ندن.

به عنوان مثال یک برندی به نام مای هوم ( My Home ) اومده وسایلی رو ساخته که شما بعد از دیدنش دوست دارید وسایل خونتون رو هم از این برند بخرید در حالی که اون ها اسباب بازی دخترانه هستن نه اسباب بازی مادرانه!

ویدئو رو دیدید حالا بریم چند نمونه رو باهم بررسی کنیم.

آموزش اتو کشیدن با مای هوم

  • بخار سرد نداره؟ که داره
  • آهنگ نداره؟ که داره
  • قابلیت اسپری کردن آب نداره؟ که داره

باید بگم که حتی میتونید داخلش آب بریزید و اتو کشیدن رو به فرزندتون آموزش بدید. البته مقداری نشتی رو باید ببخشید ولی در کل هم از نظر ظاهری و هم از نظر باطنی ( یعنی کارآیی ) خیلی شبیه به نمونه واقعی ست. خرید اسباب بازی لوازم خانگی

بریم مورد بعدی

دعوت به قهوه با اسپرسو ساز

قطعا توقع این رو نداشتید که یک زمانی حتی برای بچه ها هم دستگاه اسپرسو ساز ساخته بشه. ولی باید بدونید که ساختن خوب هم ساختن.

این دستگاه یک مخزن داره که میتونید داخلش آب بریزید و بعد دستگاه با صدایی شبیه به اسپرسو ساز واقعی شروع به کار میکنه. فقط کافیه یک لیوان زیر دستگاه قرار بدید تا مثلا یک قهوه عالی داشته باشید. یک چیز جالب دیگه ای هم که داره اینه که توانایی تولید بخار داره که کودک شما حسابی شما رو به یک کافی شاپ دعوت کنه.

جارو برقی ضد آسیب حنجره

اسباب بازی لوازم خانگی برند My Home

باورتون میشه این جارو برقی مکش داره و واقعا آشغال جمع میکنه؟ باورش سخته ولی واقعا این کارو میکنه.

این خیلی جالبه که شما بتونی همزمان با بازی به بچه یاد بدی که خودش اتاق خودش رو تمیز کنه و شما هر روز مجبور نباشی از این سر خونه تا اون سر خونه داد بزنی که فلانی اتاقت رو جمع کککککننننن.

همزن راهی برای نجات رابطه مادر دختری

اسباب بازی لوازم خانگی برند مای هوم

میدونم که همتون موقع کیک درست کردن و آشپزی چند باری با بچه هاتون دعوا کردین و توی سر و کله هم زدید. چقدر مواد حروم شده هم که به کنار.

حالا My Home یک اسباب بازی همزن ساخته تا شما رو از دردسر کمک های داوطلبانه بچه هاتون نجات بده. رسما یک آشپزخانه مجزا میتونید برای فرزندتون بسازید که دیگه مزاحم آشپزی و کارتون نشه.

این اسباب بازی قابلیت هم زدن داره و شما میتونید با سپردن مقداری مواد به بچه تون سرش رو بند کنید تا کیک خودش رو بپزه.

این برند که اسباب بازی لوازم خانگی تولید میکنه انواع متنوع دیگه ای هم داره که فرصت نشد معرفی کنم. پیشنهاد میکنم ادامه اش رو توی سایتی که پایین معرفی کردم ببینید.

پیویو واسطه ای برای معرفی و ارائه

برند My Home توی ایران واسطه ای برای فروش داره به نام پیویو. pioio.com سایتی هست که انواع کالاهای برند My Home رو به تفکیک توضیح داده و شما رو در انتخاب و خرید اسباب بازی لوازم خانگی یاری میکنه. اگر قصد خرید جهیزیه برای کودک 5 ساله خودتون رو دارید حتما سری به پیویو بزنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *