کاشت ابرو در مشهد به چه صورت است؟
بازدید 106
0

کاشت ابرو در مشهد

ابرو همواره نقش بسیار مهمی در جذابیت و زیبایی چهره افراد داشته است.همین امر باعث شده است تا افرادی که از کم پشتی و ریزش ابروهای خود رنج میبرند به کاشت ابرو روی بیاورند، کاشت ابرو در مشهد به دو صورت دائمی و موقت انجام می شود.

البته این موضوع حائز اهمیت است که تمدید روش هایی مانند هاشور و تاتو به صورت مداوم باعث ریزش بیشتر ابروها در دراز مدت میشود بنابراین بسیاری از افراد طرفدار کاشت ابرو به صورت دائم هستند.

در این روش فولیکول های مو که باعث رشد مو میشوند از قسمت های پشتی سر و همچنین مابین دو گوش افراد توسط پزشک برداشته می شوند و به ابروها منتقل می شوند زیرا که خواب مو در این نواحی مانند خواب موهای ابروها است و جهت و زاویه قرار دادن فولیکول های مو در ابرو بسیار مهم است و نیازمند تجربه و مهارت بالای پزشک شما می باشد.

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در کاشت ابرو در مشهد،توجه به تک تار بودن ابروها می باشد. از انجا که موهای ابرو برخلاف موهای سر افراد به صورت تار تار و تکی رشد میکنند،در هنگام فولیکول برداری از کف سر باید فولیکول های تک تار را برداشت و اگر هر فولیکول بیشتر از یک تار مو داشته باشد باید با ابزار مناسب به شکل تک تار در بیایند.

در واقع در فرایند کاشت ابرو در مشهد از موی طبیعی افراد استفاده می شود و مانند ابروهای طبیعی  و مادرزادی رشد میکنند و نیاز به مراقبت،اصلاح و رسیدگی دارند.

البته فرم یک ابروی ایده ال از گذشته تا به امروز همواره در حال تغییر بوده است اما امروزه اکثر افراد خواستار ابروهای پرپشت و پهن در چهره خود می باشند بنابراین تمامی کسانی که به صورت مادرزادی یا به دلایل دیگر دچار کم پشتی در ابروهای خود هستند می توانند با استفاده از کاشت ابرو به فرم ابروی دلخواه خود برسند.

دلایل مختلف ریزش و کم پشتی ابروها

دلایل ریزش مو
کاشت ابرو
  1. مشکلات هورمونی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید
  2. مشکلات ارثی و اختلالات مادرزادی
  3. سوختگی در ناحیه ابرو
  4. انجام مداوم تاتو و هاشور و فیبروز ابرو

 از دیگر عوامل ریزش ابرو می توان به کمبود ویتامین E،کمبود اب،کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B در بدن اشاره کرد.همچنین مصرف برخی داروها مانند داروهای ضد التهاب مانند سولینداک ، داروهای درمان روانپزشکی مانند لیتیوم و یا دوگزیپین ، داروهای کاهش وزن و همچنین داروهای ضد تشنج و ضد بارداری باعث ریزش مو می شوند.

آزمایشات لازم برای کاشت ابرو در مشهد

ازمایشات لازم کاشت ابرو در مشهد
کاشت ابرو

همه افراد قبل از انجام کاشت ابرو،طبق توصیه پزشک خود موظف به انجام برخی از آزمایشات مانند:

1.FBS  برای تعیین سطح گلوکز خون

2. PT، PTT برای تعیین مدت زمان لخته شدن خون

3. HDL، LDL، VLDL برای بررسی سطح چربی افراد

4.تست ادرار برای تشخیص بیماری های کلیوی یا مربوط به کبد

5. CBC(شمارش گلبول‌های خون) جهت تشخیص کم‌خونی یا وجود عفونت های خونی

6. بررسی سطح ایمونوگلوبولین‌های خون برای تشخیص ابتلای فرد به کرونا

نکات قابل توجه در کاشت ابرو در مشهد

نکات قابل توجه کاشت ابرو در مشهد
کاشت ابرو

موارد ذکر شده تنها تعدادی از ازمایشات ساده برای انجام کاشت ابرو در مشهد است و با توجه به اطلاعات گرفته شده از فرد،پزشک تشخیص می دهد ایا فرد،مناسب برای انجام این عمل است یا خیر.

سن مناسب برای کاشت ابرو در مشهد 25 سال به بالا می باشد و معمولا در سنین 18 تا 25 سالگی این عمل به ندرت و با موافقت پزشک انجام می شود.

این عمل 5 الی 6 ساعت به طول می انجامد و فرد پس از عمل نیازی به بستری شدن ندارد.

لازم به ذکر است که کاشت ابرو در مشهد تنها مختص به بانوان نمی باشد و اقایان زیادی طرفدار انجام این عمل جهت رسیدن به فرم ابروی دلخواه خود هستند.البته فرم ابروی کاشته شده در افراد مختلف با توجه به فرم چهره انها متفاوت می باشد و ایده ال ترین فرم ابرو برای چهره هر شخص توسط پزشک بررسی و انتخاب می شود اما به صورت کلی فرم ابرو در بانوان و اقایان متفاوت است.

از جمله تفاوت هایی که میان ابروهای اقایان و خانم ها وجود دارد این است که مردان دارای ابروهای پرپشت تر و حجیم تری نسبت به بانوان می باشند و همچنین ابروی مردان در همه نواحی پرپشت است در صورتی که ابروهای خانم ها در قسمت انتهایی باریک تر و کم حجم تر از ابروهای اقایان می باشد.

مهم ترین مسئله در کاشت ابرو در مشهد انتخاب پزشک مناسب می باشد زیرا اگر این عمل زیر دست پزشک بی تجربه و غیرمتخصص انجام شود احتمال عفونت در ناحیه ابرو پس از عمل بالا است و در این صورت ترمیم ان کار بسیارمشکلی می باشد.در صورت مراجعه به پزشک متخصص و با تجربه،این عمل دارای عوارض بسیار کمی باشد.

توصیه های بعد از عمل کاشت ابرو در مشهد

توصیه های بعد از عمل کاشت ابرو در مشهد
کاشت ابرو

از توصیه های پزشک بعد از عمل می توان به

  1. 1.نشستن صورت تا یک هفته بعد از عمل
  2. 2.ارایش نکردن نواحی ابرو تا یک هفته بعد از عمل
  3. 3.عدم برقراری تماس بین دست و ابروها تا چند روز بعد از عمل
  4. 4.عدم برخورد اب با ابروها تا یک هفته بعد از عمل
  5. 5.استفاده از پماد انتی بیوتیک بعد از کاشت جهت جلوگیری از عفونت

و … اشاره کرد.

از انجا که موهای کاشته شده در ناحیه ابرو از نواحی دیگری منتقل داده شده است،قدرت رشد و رویش ابروها به دلیل این جابه جایی کاهش می یابد بنابراین 6 الی 9 ماه پس از کاشت نیاز به ترمیم فرد توسط پزشک مشخص می شود اما توصیه بسیاری از پزشکان جهت تقویت تار های ابرو،شروع مزوتراپی سه هفته پس از کاشت ابرو می باشد.

موهای ابروی کاشته شده پس از گذشت چند روز شروع به ریزش می کنند و پس از سه ماه موهای جدیدی در ناحیه ابرو جوانه می زنند که پس از گذشت 9 ماه رشد انها کامل می شود.

اولین روشی که برای انجام کاشت ابرو در مشهد معرفی شد روش FUT نام داشت که به علت در پی داشتن عوارض متعددی از جمله خونریزی و درد،بخیه و باقی ماندن اثر آن و جلسات زیاد و طولانی،پس از گذشت مدت کوتاهی منسوخ شد.یکی از روش هاای که امروزه در اکثر کلینیک ها برای کاشت ابرو انجام می شود روش سوپر کاشت است که عوارض بسیار کمی به دنبال دارد و فاقد درد و بخیه می باشد و با استفاده از سوزن های مخصوص انجام می شود.

بهبودی کاشت ابرو : (کاشت ابرو در مشهد)

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که اینها را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

عوارض کاشت ابرو :

یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول های موی جدید از بین نرود. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید در آینده این روش را دوباره انجام دهید.

همچنین خطراتی در ارتباط با خود جراحی وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید :

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

این موارد زمانی بروز میدهد که کاشت ابرو به صورت غیر بهداشتی انجام شود. در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را به آگاهی کامل نسبت به انجام کاشت ابرو برسانیم. امیدوارم به اندازه ی کافی مفید بوده باشد.

بهترین کلینیک های کاشت ابرو در مشهد :

کلینیک آبنوس

آدرساحمدآباد،بین بهشت و پاستور،مجتمع بهزاد، طبقه 5
ساعت کاری05138461990-2 _ 09153771990 _ 09398461992
شماره تماسشنبه تا پنجشنبه ساعت 9 الی 21 ، جمعه ساعت 11 الی 16

کلینیک دنیز

آدرساحمدآباد،نبش قائم، ساختمان گوهرشاد، طبقه 5
شماره تماس05138449686 _ 09033747800

کلینیک نوین ایرانا

آدرسدستغیب 35، نبش بیستون 2
شماره تماس05137601142
ساعت کاری9 الی 19
قیمت کاشت ابرو در مشهد چقدر است؟

قیمت کاشت ابرو در مشهد بسته به فرم ابرو و تراکم تارهای ابروی شما عزیزان متفاوت می باشد اما به صورت کلی قیمت کاشت ابرو در مشهد مبلغی بین 8 تا 10 میلیون تومان است.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در مشهد کجاست؟

مشهد به دلیل بزرگی و تراکم زیاد جمعیت دارای تعداد زیادی کلینیک کاشت ابرو با بهترین و متخصص ترین پزشکان در این زمینه می باشد و شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از کلینیک های کاشت ابرو در مشهد را انتخاب کنید.

بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد کیست؟

مشهد دارای تعداد زیادی پزشک متخصص در زمینه کاشت ابرو می باشد که نام بردن از همه این عزیزان در این مقاله نمیگنجد.

در پیویو بیشتر بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/04/23/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88/ https://pioio.com/mag/2021/02/16/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%b3%d9%84%d9%88%d9%84%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%af%db%8c/ https://pioio.com/mag/2019/08/15/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%88/

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

mitraemtehani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *