خرید باکس هدیه در مشهد
بازدید 1187
0

خرید باکس هدیه در مشهد | چند پیشنهاد ویژه از طرف پیویو

ولنتاین ! این اسم شما رو یاد چی میندازه؟ روز عشق؟ یا روز هدیه دادن و هدیه و گرفتن؟ البته که همه روز ها میتونه روز عشق و دوست داشتن باشه و چه با مناسبت چه بدون مناسبت میشه هدیه داد ولی خب کادو ولنتاین و کادو تولد یک چیز دیگه ست. به نظر من اینکه اون کادو چی باشه مهم نیست مهم اینه چه پیامی داره.

نمیدونم از کی و کجا مد شد که همه روز ولنتاین به همدیگه خرس هدیه میدن. حتی به پسر ها هم خرس میدن حالا کاربرد اون عروسک برای پسر چیه خدا داند!

میگن ترک عادت موجب مرض است ولی واقعا ترک این یکی عادت موجب مرض نیست بیاید دیگه خرس نخریم😂

بعد از مقدمه چینی های بسیار موضوع اصلی ما خرید باکس هدیه در مشهد بود که در واقع جواب سوال در مشهد از کجا باکس هدیه بخریم شماست.

مشهد یک شهر مذهبی در ایرانه که موقع ولنتاین شاید مثل بقیه شهر ها آب و تاب لازم رو نداره برای همین یکمی پیدا کردن جایی که مناسب باشه و همه سلیقه ها رو پوشش بده سخته.

سفارش هدیه در مشهد

توی گوگل داشتم دنبال موضوع میگشتم به یک سری از سرچ های مردم برخوردم که واسم جالب بود چون انگار پیدا کردن یک جای خوب برای خرید کادو ولنتاین در مشهد کار آسونی نیست یا کسی دنبال معرفی اون نبوده که این همه سرچ داشته توی گوگل.

حالا خبر خوب اینه که یک فروشگاهی وجود داشته باشه که هم بتونید به صورت اینترنتی ازش خرید کنید و هم حضوری. کمتر پیش میاد همچین گزینه ای توی مشهد یا شهر های دیگه وجود داشته باشه.

مرکز تخصصی طراحی و ساخت باکس هدیه در مشهد

کادو آماده فروشگاه اینترنتی پیویو مرکز تخصصی طراحی و ساخت باکس هدیه در مشهده که شعبه حضوری خودش رو در مصلی مشهد افتتاح کرده.

آپشن ویژه

از اونحایی که پیویو در اصل یک فروشگاه اینترنتی هست و هزاران محصول روی سایت وجود داره شما میتونید روی سایت اقلام مورد نظرتون رو انتخاب کنید و باکس دلخواهتون رو بچینید که این واقعا حس یک فروشگاه حضوری رو میده که خیلی هم جذابه.

هم میتونید به صورت اینترنتی روی سایت در قسمت کادو آماده ثبت سفارش انجام بدید هم به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

انواع پک کادو تولد برای دختر ها

انواع پک کادو تولد برای پسر ها

کادو ولنتاین برای آقا

کادو ولنتاین برای خانم

پک کادو تولد برای مادر

پک کادو تولد برای پدر

این ها همه نمونه ای از باکس های ساده و در عین حال زیبا این مجموعه بود که هم برای تولد و هم برای ولنتاین کاربرد داره. حالا بریم سراغ یک توضیح جامع.

اقلام به کار برده شده در باکس ها :

  • عروسک
  • ماکت ماشین فلزی (به دلخواه شما)
  • کیف پول مردانه
  • کیف پول زنانه
  • کیف مدارک
  • کیف پاسپورتی
  • اقلام تزئینی و …

حالا به حرف من پی بردید که چرا میگم به آقایون خرس ندید؟ حتی به خانم ها هم خرس ندید چون میدونید که یک سری مشکلاتی رو به همراه داره.

در جایی که خیلی از عروسک های با مزه دیگه ای هستن چرا خرس آخه؟

توی فروشگاه پیویو شما میتونید کادو تولد یا باکس هدیه دلخواهتون رو انتخاب کنید و اون رو به هر کسی که دوستش دارید هدیه بدید.

قیمت خرید باکس هدیه در مشهد

با توجه به اینکه توان خرید مردم متفاوته و هر کسی هم سلیقه متفاوتی داره پیویو با نظر گرفتن این مسئله باکس های اقتصادی هم داره که هم بانمک و گوگولی ان و هم ارزون.

آدرس فروشگاه حضوری پیویو

خراسان رضوی، مشهد، خیابان مصلی، مصلی 8 ، مجتمع ایران مهر، طبقه +1 ، پلاک 29 – 30 – 31

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

کیمیا عدالتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *