سخت افزار های ماین
بازدید 155
0

آشنایی با بهترین سخت افزار های ماین و قانونی شدن واردات این دستگاه ها به ایران

با انتشار خبر قانونی شدن واردات سخت افزار های ماین بیت کوین به کشور، توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی و پذیرفته شدن آن به عنوان یک صنعت، افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند به دنبال شناخت بهترین دستگاه ها در زمینه ی استخراج رمز ارز ها هستند. در این مقاله 7 مورد از بهترین سخت افزار های ماین بیت کوین در سال 2019 را به شما معرفی می کنیم.قبل از صحبت درباره سخت افزار های ماین بیت کوین ، اصطلاحات اساسی را بفهمید ، این به ما کمک می کند تا مشخصات فنی مربوط به استخراج بیت کوین را درک کنیم. اخیراً سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد طراحی تراشه ها را برای اهداف معدن شروع کند. این اطلاعات در یکی از کنفرانس های چین منتشر شد و این نشان می دهد که رقابت سخت خواهد بود. Hash Rate به معنی تعداد محاسبات پیچیده ای است که سخت افزار می تواند در یک ثانیه انجام دهد. Hash Rate شانس حل محاسبات پیچیده ، لازم برای کسب بیت کوین را به عنوان پاداش افزایش می دهد. میزان هش در مگهاش یا گیگاهاش یا تراهاش در ثانیه اندازه گیری می شود. اولین سخت افزار استخراج معادن دارای میزان هش بین 336 مگاوات بر ثانیه و 14000000 مگاهرتز در ثانیه بود.

 

با توجه به این که استخراج بیت کوین یک سرمایه گذاری است و شما باید برای تحقق کارآیی فرآیند معدن ، هزینه خاصی را تحمل کنید ، که یکی از هزینه های اصلی آن هزینه انرژی است. شما می توانید هزینه تقریبی را در حسابگر استخراج بیت کوین طبق قرارداد استخراج بیت کوین دریافت کنید. هرچه سخت افزار قدرتمندتر باشد ، برق بیشتری مصرف می کنید. قبل از خرید هرگونه سخت افزار های ماین ، شما باید میزان مصرف برق در وات را در نظر بگیرید که این امر به شما امکان می دهد تا هزینه های انرژی مصرف شده توسط واحد را عملی کنید و به شما در تعیین میزان دوام معادن BTC با استفاده از سخت افزار مذکور کمک می کند.مصرف انرژی و تعداد هش نرخ می تواند به شما کمک کند تعداد هش هایی را که می توان از هر وات برق که از طریق سخت افزار های ماین جریان دارد ، استخراج کنید ، درک کنید. پس از آن ، نرخ هش را بر وات سخت افزار تقسیم کنید تا محاسبه شود.

  1. BitMain AntMiner S5

حتی اگر Antminer S5  آخرین نسخه مانند سایر مدل ها – S7 و S9 نباشد ، عملکرد آن مثال زدنی است. Bitmain Antminer S5 دارای منبع تغذیه با  115 ولت است که تقریباً 560 وات را به خود جلب می کند. نیاز مصرفی آن کم است ، شبیه به رایانه های بیت کوین است که می توانند Antminer S5 را در خود جای دهند. این واحد برای هر 0.51 وات مصرفی با توجه به راندمان آن ، در حدود 1 گیگاهرتز در ثانیه تولید می کند. راندمان S5 در مقایسه با نسل قبلی خود S3 بهبود یافته است. این یکی از بهترین سخت افزار های ماین بیت کوین سال 2019 است.

  1. BitMain AntMiner S7

از زمان معرفی آن در سال 2015 ، BitMain AntMiner S7 به دلیل ضریب مصرف پایین تر ، به یکی از محبوب ترین سخت افزارهای ماین بیت کوین تبدیل شده است. واحد منبع تغذیه ای که برای بهره برداری از S7 توصیه می شود 1600 وات APW3 است که یکی از بهترین موجود در بازار است که به طور خاص برای استخراج بیت کوین طراحی شده است. راندمان AntMiner S7 به کارآیی دمای محیط و منبع تغذیه مورد استفاده بستگی دارد. اما ، در دمای اتاق در حدود 25 درجه سانتیگراد ، S7 حدود 1300 وات تولید می کند.

 

  1. BitMain AntMiner S9

Bitmain Antminer S9  یکی از بهترین سخت افزارهای ماین بیت کوین است که در حال حاضر در بازار موجود است. بیشترین میزان هش حدود 14 TH / ثانیه است. این نرخ هش زیاد با استقبال از 3 تخته مدار در مجموع 189 تراشه امکان پذیر شده است.  در مقایسه با S7  ،  300وات بیشتر مصرف می کند ، که با تقریباً 0.1 ژول در هر گیگاش دو برابر کارآمد است.

  1. AntMiner T9

AntMiner T9  یکی دیگر از سخت افزارهای ماین بیت کوین است که نسبت به S9 کمی گران است. T9 حدود 1450 وات را برای تقریباً 11.5 TH / s برای دسته 23 مصرف می کند و راندمان آن 0.126 J / GH است. با توجه به اعداد ، S9 از T9 بهتر است. تراشه های S9 با کیفیت پایین تر بوده و منجر به کاهش پایداری آنها می شود. اما بعداً ، T9 Miner این مشکل را با کیفیت بالا تر برطرف کرده است.

  1. AvalonMiner 741 (سخت افزار های ماین)

AvalonMiner 741 یکی از سخت افزار های ماین مناسب برای استخراج بیت کوین است که توسط شرکتی به نام کنعان ایجاد شده است. این دستگاه یک نرخ هش خوب در حدود 7.3 TH / s با راندمان 0.16 J / GH دارد و دارای یک سیستم خنک کننده تشکیل هوا است که 88 تراشه را قادر می سازد به صورت یک واحد عمل کنند. حتی کمک می کند تا ماین کردن را در همه زمان ها ادامه دهید.

 

  1. AntMiner L3 + 

AntMiner L3 +  دارای چهار تخته حاوی 288 تراشه است که نسبت به نسخه قبلی خود دو برابر است. L3 + سخت افزاری برای استفاده در معدن است که به صورت بسته بندی شده با قدرت و دارای سرعتی در حدود 504 مگاهرتز در ثانیه است ، از 800 وات بهره می برد و کارایی 1.6 J / MH دارد.

  1. BitMain AntMiner D3 (سخت افزار های ماین)

AntMiner D3 یکی از بهترین سخت افزارهای ماین در زمینه Dash ASIC است. بیشتر معدنچیان از این سخت افزار برای اولین بار برای سکه های معدنی بهره می برند که به بیت کوین تبدیل می شوند و سود بیشتری را در این فرآیند بدست می آورند. Bitmain Antminer D3 میزان هشیاری برابر با 15 گیگاهرتز بر ثانیه و از 1200 وات استفاده می کند. این اندازه در واقع امکان اجرای یک تنظیم خوب هنگام کار کردن همزمان چند کارگر معدن را امکان پذیر می سازد.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

سینا خانی

سینا خانی هستم، رشته ی کامپیوتر و از یادگیری مطالب جدید و تاپیک های روز دنیا لذت می برم. و با نوشتن مقاله می تونم اطلاعات رو با دیگران به اشتراک بذارم و از این طریق به انسان های دیگه کمک کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *