سریال انیمیشنی هارلی کویین
بازدید 275
۲

انیمیشن سریالی هارلی کویین + تاریخ اکران فصل سوم

اگر با دیدن سینمایی جوخه خودکشی ( suicide squad ) شیفته ی شخصیت هارلی کویین شده اید و فیلم سینمایی پرندگان شکاری birds of ) prey ) نیز شما را راضی نکرده است، بهتر است به تماشای این انیمیشن سریالی بنشینید تا با جلوه ی تازه ای از دنیای گاتهام رو به رو شوید. قطعا انیمیشن سریالی هارلی کویین هم طرفداران دی سی و هم افرادی که به دنبال تماشای انیمیشنی مفرح و کمدی هستند را، راضی خواهد کرد.

انیمیشن سریالی هارلی کویین

این انیمیشن در دو فصل اکران و برای فصل سوم نیز تمدید شده است

هارلی کویین

کاراکتر جذاب هارلی کویین اولین بار در سال 1992 در انیمیشن سریالی Batman:the animated رونمایی شد و در یک سال بعد با حضور در کمیک بوک the batman adventures به دنیای مصور نیز راه پیدا کرد.

این شخصیت در سال 2016 با حضور مارگو رابی در سینمایی جوخه انتحار با اکران گسترده در سینما یک بار دیگر در ذهن مخاطب ماندگار شد. با افزایش طرفداران هارلی کویین، دی سی با ساخت سینمایی پرندگان شکاری که می توان گفت فیلمی کم و بیش اختصاصی هارلی کویین می باشد و جوحه انتحار 2 سعی در زنده نگه داشتن این کاراکتر پر طرفدار داشت.

این سریال انیمیشنی با تمرکز بر هارلی کویین که یکی از شخصیت های منفی دنیای دی سی محسوب می شود، ساخته شده است. اما سازندگان سریال انیمیشنی هارلی کویین به این کاراکتر اکتفا نکرده است و شما می توانید شاهد گستردگی بی نظیر شخصیت های دنیای دی سی شوید از جمله بتمن، پنگوئن، کت وومن و سوژه های جدید که هر کدام در نوع خود به جذابیت این سریال اضافه می کند.

درباره ی هارلی کویین : ملکه ی دیوانه

هارلی کویینزل یک روانشناس در شهر گاتهام است که پس از آشنایی با جوکر در تیمارستان مرکزی شیفته ی او می شود و کمکش می کند تا از این بیمارستان فرار کند. از این پس شخصیت هارلی کویین به عنوان همراه جوکر شکل میگیرد اما خالقان این شخصیت به فرعی بودن شخصیت هارلی کویین اکتفا نکردند و با گسترش حضور این کاراکتر مخاطبان را راضی نگه داشتند.

فصل اول سریال در سال 2019 در 13 قسمت منتشر شد و توانست نمره 87 را از سایت راتن تومیتوز دریافت کند. فصل اول را می توان روایتی کمدی و خنده دار همراه با دیالوگ های مخصوص بزرگسال و خشونتی گسترده تر نسبت به سینمایی های دی سی دانست.

فصل دوم سریال انیمیشنی هارلی کویین سطوح جدیدی را به بینندگان خودر ارائه می دهد. گاتهام سیتی از ایالت متحده جدا شده است که منجر به آزادی عمل زیادی برای شخصیت های منفی می شود. به همین ترتیب این ابر شرورها دست به گسترش قلمرو خود میزنند.

هارلی کویین بعد از جدایی اش از جوکر با کمک بهترین دوستش مینی پویز آیوی ، گروهی از آدم های بد که علیه لیگ عدالت دور هم جمع شده و اقدام به تصرف گاتهام کرده اند ، تشکیل می دهند.

این انیمیشن با ترکیب طنز و خشونت تبدیل به یک سریال پر کشش می شود. اگر فکر می کنید تمام این سریال درباره ی هارلی کویین و جوکر است سخت در اشتباهید، شخصیت هایی مانند کینگ شارک و آکوامن همان شخصیت های فرعی ماندگاری هستند که با انرژی بی نظیر خود مخاطب را با سریال پیوند می دهند.

فصل سوم انیمیشن سریالی هارلی کویین

دی سی
فصل سوم

اما خبر خوب برای مخاطبان سریال انیمیشنی هارلی کویین که پس از 2 سال انتظار بعد از اکران فصل دوم در سال 2020 این است که فصل سوم تمدید شده است. شبکه HBO با انتشار یک تریلر تاریخ پخش قسمت اول فصل سوم این انیمیشن را اعلام کرده است. سه قسمت اول از تاریخ 28 ژوئیه ( 6 مرداد ) اکران می شود و بقیه ی قسمت ها به صورت هفته ای یک قسمت از این شبکه پخش خواهد شد.

شارک و آکوامن

در این فصل شاهد بازگشت شخصیت های اصلی فصل اول مانند کینگ شارک ، بتمن ، جوکر و شروع رابطه عاطفی جدید هارلی کویین می باشیم.

کیلی کویوکو همچنان در نقش هارلی کویین به گویندگی می پردازد و جاستین هالپرن ، اتریک شوماکر و دین لوری وظیفه ساخت این انیمیشن را عهده دار شده اند.

سریال انیمیشنی هارلی کویین را نمی توان صرفا یک انیمیشن کمدی یا ابرقهرمانی دانست. اگرچه این انیمیشن برای رده بزرگسال ساخته شده است اما اشاره های منتقدانه به اوضاع سیاسی و فرهنگی ، شبکه های اجتماعی و زن ستیزی دارد.

در مجله پیویو بخوانید :

https://pioio.com/mag/2022/07/27/best-movie-for-good-mood/ https://pioio.com/mag/2022/07/24/pinocchio-2022/ https://pioio.com/mag/2022/07/23/untitled-mario-film-2023/ https://pioio.com/mag/2022/05/12/dc-league-of-super-pets/
آیا بتمن در انیمیشن هارلی کویین حضور دارد ؟

بله بتمن، کت وومن، پنگوئن و بسیاری از شخصیت های دنیای دی سی در این انیمیشن حضور دارند.

تاریخ اکران فصل سوم چه زمانی است ؟

تاریخ اکران فصل سوم و تریلر این انیمیشن را می توانید درسایت مجله پیویو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

faeze_rezaei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Almoa96 گفت:

    دوستداشتنی و جذاب و مفید

  2. ناشناس گفت:

    بیشتر از همه دلم برای سلینا کایل سوخت یعنی خونه اش با عن و گلخونه یکسان کردند دلقک و علف