بازدید 181
0

تاریخ انتشار چند فیلم از کمپانی Marvel در جشنواره کمیک کان

Marvel تاریخ انتشار فیلم های زیر را اعلام کرد :

(Black Widow, Shang-Chi, Thor: Love and Thunder and new Doctor Strange (Marvel

استودیو مارول ، در مراسم  کامیک –کان ، سن دیگو، خبرهای بزرگی را اعلام کرد.کامیک‌کان چند سالی است که به عنوان بهترین زمان و مکان برای رونمایی از تریلر و اعلام ساخت فیلم، سریال و بازی های ویدیویی شناخته می‌شود امروز در سن دیگو  آغاز شد.کمپانی مارول نیز با دانستن این موضوع  حضور پررنگی در تمامی بخش‌های کامیک کان امسال  تا این لحظه داشته است.دنیای سینمایی مارول: مارول استودیوز قصد دارد از فاز چهارم دنیای سینمایی خود با دنیایی کاملا متفاوت نسبت به سه فاز پیش رونمایی کند. تاریخ انتشار چند فیلم از کمپانی Marvel در این مراسم اعلام شد.

خرید مانگا 

تاکنون ساخت فیلم های:

The Eternals
Black Widow
Doctor Strange 2
Guardians Of The Galaxy v3
Black Panther 2
Spider-Man 3
Captain Marvel 2
Thor 4
Doctor Strange in the Multiverse of Madness
حتمی بنظر میرسد. اما بعید است شاهد تریلری از عنوان‌های ذکر شده باشیم.

بازی Marvel’s Avengers: این عنوان که تریلر رونمایی آن در E3، مانند اعلام تاریخ انتشار چند فیلم از کمپانی Marvel بازخوردهای نسبتا خوبی داشت؛ در کامیک کان 2019 از گیمپلی آن بصورت کامل رونمایی میشود.

دیزنی پلاس: از آنجایی که بزودی شبکه دیزنی پلاس راه اندازی میشود باید شاهد اخباری جدید از وضعیت سریال های در دست ساخت و یا حتی سریال های جدید شبکه باشیم.
تاکنون ساخت سریال‌های:
Loki
Scarlet witch & Vision
Falcon & Winter Soldier
Hawkeye
What if? انیمیشن)
The Mandalorian (Star Wars)
قطعی بنظر میرسد.

امسال بر خلاف سال های گذشته کمپانی دیسی در کامیک‌کان حضور نخواهد داشت اما احتمالا شبکه هایی که در حال ساخت سریال یا فصل جدید عنوان‌های دیسی هستند حضور پررنگی در کامیک کان داشته باشند.امروز، در کامیک‌کان ، کوین فیگ ،، رئیس استودیو Marvel از فاز چهارم جهان مارول پرده‌برداری کرد. او در شب شنبه در پنل مارول ، بر روی صحنه رفت و تمام فیلم ها وفعالیت های مارول در دوسال اینده را تشریح کرد.طبق اخبار Black Widow, The Eternals, Thor 4: Love and Thunder, Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings,  and , Doctor Strange in the Multiverse of Madness فیلم هایی خواهد بود که در دوسال اینده تحت نظر استودیو مارول عرضه خواهد شد.

تقویم فاز چهارم دوران سینمایی استودیو مارول :

  • May 1, 2020: Black Widow
  • Fall, 2020: Untitled
  • Nov. 6, 2020: The Eternals movie
  • Feb. 12, 2021: Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
  • Spring, 2021: WandaVision Disney Plus series
  • May 7, 2021: Doctor Strange in the Multiverse of Madness
  • Spring, 2021: Loki Disney Plus series
  • Summer, 2021: Untitled
  • Fall, 2021: The Falcon and Winter Soldier Disney Plus series

            Nov. 5, 2021: Thor 4: Love and Thunder

در زمان اعلام تاریخ انتشار چند فیلم از کمپانی Marvel حرف از ساخت Black Widow به میان آمد.

گفته می شود Black Widow قطعا ساخته خواهد شد  و ستارگانی همچون ، Scarlett Johansson, David Harbour, Florence Pugh, O-T Fagbenle and Rachel Weisz در ان به ایفای نقش می پردازند.
همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده Cate Shortland ، خواهد بود. داستان این فیلم کمی بعد از کاپتان آمریکا: جنگ داخلی ، رخ خواهد داد.Harbor به خبرنگار ما گفت که این فیلم به عنوان فیلمی است  که گذشته فیلم های Avengers را توضیح می دهد و به قبل از تمامی وقایع اشاره خواهد کرد .
ما حتی کمی فیلم برداری نیز کرده ایم.حدودا به مدت 30 روز فیلم برداری شده است.
در همین حال Thor: Love and Thunder در 5 نوامبر 2021 اکران خواهد شد. هم چنین Natalie Portman برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شده است و به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.
مارول همچنین بعد از تاریخ انتشار چند فیلم کمپانی Marvel  تایید کرد که سری تلویزیونی “Falcon و Winter Soldier” در پاییز سال ۲۰۲۰ به دیزنی Plus خواهند رسید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ساعدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *